Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 182 ... 274 275
BartB

'@Bvdree: Wat is je motivatie voor Bochniewicz in deze eerste seizoenshelft? Heerenveen heeft nog geen topwedstrijd gespeeld en moet voor de winterstop nog 5 toppers spelen (Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Twente). en al deze 5 wedstrijden zijn uitwedstrijden. Dan zou ik niet graag een Heerenveen verdediger opstellen.

Bvdree

'@BartB

Was een keuze tussen hem en Pinto (en vooral omdat hij mij de eerste 3 wedstrijden goed heeft opgeleverd). Maar zal deze nog eens bekijken, thanks!

Dit is ook de eerste keer dat ik hier weer aan meespeel dus sommige dingen hou ik nog niet goed rekening mee :)

Laatst gewijzigd
BartB

Het wil niet per definitie zeggen dat Bochniewicz niet kan. Als je in de weken dat Heerenveen die 5 toppers speelt wel uit de voeten kan met Horemans of van Polen in de basis, dan is Bochniewicz denk ik best een goede keuze. Ik weet zo de programma's van Excelsior en PEC niet in die weken.

Karperdrol

Een Heerenveen kenner op dit forum?
iemand enig idee of Ali de vaste rechtsback is en vooral blijft?

Backie voor 1 miljoen bij heerenveen, lijkt mij prima?

Ben Van Heck

mattson of sahraoui?

FrankDeTank

Hoi allen,

Lees ook al een tijdje mee, maar dacht: laat ik me ook maar eens mengen in de discussies (veel te laat, uiteraard - excuus!). Speel nu een paar jaar Scorito, voornamelijk Eredivisie en soms wat CL, en uiteraard WK/EK's.

Na veel wikken en wegen kom ik tot onderstaande selectie. Daaronder wat toelichting.

Ryan
Pandur

Geertruida
Dest
Sugawara
Bakari
Zagre

Veerman
De Wit
Steijn
Wieffer
Rommens
Neghli

Pavlidis
Lang
Ivanusec
Lozano
Ould-Chikh

Speel meestal ook met een brede selectie (vanwege blessures etc.), en het geeft me gewoon een fijn gevoel.

Keepers:
Veel kiezen Unnerstall, ik kies denk ik toch voor Ryan omdat ik iets meer vertrouwen heb in AZ (ondanks dat ze Europees spelen).

Verdediging:
Staat redelijk vast, enige waar ik over 'twijfel' is Dest. Dit kan natuurlijk ook nog naar bijv. een Sosa (al is dat wel een gok), van Aanholt of Hancko voor hetzelfde geld. Toch denk ik dat Dest wel wat puntjes gaat pakken.

Middenveld:
Net als sommigen anderen hier wil ik eigenlijk de 10 van Feyenoord hebben. Maar na 5 nachten niet slapen over de keuze tussen Stengs/Lingr (al zou Slot ook nog met beide kunnen gaan spelen, met Stengs op 10 en Lingr op 8 en Wieffer op 6?) en heb ik deze dus maar gewisseld naar Wieffer, wat een zekerheidje is denk ik. Berghuis ook overwogen, maar a) te duur en b) wil ik dit jaar eigenlijk afblijven van Ajax.

Aanval:
Ook hier slapeloze nachten. Pavlidis was en is een zekerheid in mijn ogen. Same story als velen hier: wel Gimenez én De Jong? Europees voetbal en rust? Toch maar 1'tje kiezen dan? En dan Lang of Lozano erbij? Jullie kennen het wel. Het liefst speel ik niet met alle 3 - omdat ik liever een brede selectie heb. Uiteindelijk dus tot deze 5 gekomen. Met Lozano én Lang dus (nog niet eerder voorbij zien komen hier) en dan Ivanusec omdat ik denk dat 'ie ook wel gaat spelen en wat goaltjes en assists gaat pakken.

Ik zou natuurlijk nog onderstaande kunnen doen:

Optie 1: Wieffer vervangen door Kitolano (scheelt 750k) en dan voorin spelen mét Gimenez en dan Pavlidis, Lozano, Sahraoui en Ould-Chikh.
Optie 2: Lang & Lozano vervangen door De Jong zodat je voorin kunt spelen met Pavlidis, De Jong, Ivanusec, Saito en Ould-Chikh.
Optie 3: Toch Wieffer upgraden naar Stengs óf Lingr (HELP! WIE DAN?) en dan voorin spelen met Pavlidis, Ivanusec, Lozano, Lauritsen en Ould-Chickh.

Wat vinden jullie? Of zouden jullie het ook aandurven met mijn huidige selectie (met Lozano én Lang dus)? Zien jullie nog zwakke plekken? Sparren via PB mag natuurlijk ook.

Asjemenouu

Normaalgesproken geen fan van het posten van het team voor de deadline, maar gezien de vele berichten met teams besloten het toch te delen.

Tot de winterstop zijn 'maar' 12 wedstrijden dus besloten in de zetten op de verwachte puntenkanonnen en daarom concessies moeten doen in alle linies behalve de aanval. Ook gezien het feit dat de kans klein is op schorsingen door gele kaarten.

@Bozenik, erg bedankt voor het delen van de info wie de eerste match speelt. Met luuk/gimenez heb je 6x zekerheid over je captain. De EV van deze spelers verwacht ik een stuk hoger dan alternarieven (Ivanusec, Lang).

Succes allen!

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Propper
Penatra
Zagre

Veerman
De Wit
Steijn
Saibari
Neghli
Buurmeester

Gimenez
De Jong
Pavlidis
Agrafiotis
Ould-Chikh

ralfinho77

Als je naar Utrecht kijkt welke spelers verwachten jullie daar zeker basis. Ik denk bargas, el karouani, Bozdogan, seuntjes. Of denken jullie daar anders over? Dat zijn wel interessante pics voor scorito

hansotjes

Zijn er mensen die twijfelen over timber/tahirovic?

Ik heb nu timber maar wil eigenlijk ook wel 1 ajacied.

Tips zijn welkomm

dawizz

Beetje off topic, maar weet iemand wanneer de podcast over champ coach online komt?

hansotjes

'@Ben van Heck

Ik zou Sahraoui doen dan, Mattson is aan het overperformen imo

ralfinho77

Ik deel mijn team. Graag op en aanmerkingen
Olij
Pandur
Geertruida
Sugawara
El karouani
Bakari
Payne
Berghuis
De wit
Steijn
Kitolano
Rommens
Koopmeiners
Gimenez
De jong
Pavlidis
Agrafiotis
Druif

BartB

'@FrankdeTank: Zeer onderbouwd verhaal en goed gebalanceerde selectie lijkt me. Je team lijkt veel op die van mij, ik kies ook het liefst voor een brede selectie i.p.v. inzetten op alleen maar miljoenen kanonnen.

Ook bij mij zit de keuze voor Wieffer me niet lekker. Ik heb 'm nu in m'n team omdat ik ook geen keuze durf te maken voor Stengs of Lingr. Ergens vind ik dat een beetje laf van mezelf. Want in potentie verwacht ik dat Lingr en Stengs veel meer punten kunnen pakken dan de veilige Wieffer.

Aangezien de opstelling voor Feyenoord al bekend is voordat de deadline van je teamselectie verloopt heb ik nog een alternatief team staan. Die zou dan wel Stengs of Lingr bevatten, afhankelijk van wie er in de basis start zaterdag. Dit gaat dan wel ten koste van kwaliteit in m'n andere linies aangezien Stengs en Lingr 1 miljoen duurder zijn dan Wieffer.

Ik slaap er nog een nachtje over ;)

hansotjes

'@BartB
En Timber ipv Wieffer? Lingr lijkt voor 10 gehaald te zijn en hij zal meer rendement opleveren dan Wieffer imo.
Of Tahirovic ipv feyenoorders ook nog een optie

BartB

Timber i.p.v. Wieffer is wat mij betreft redelijk vergelijkbaar. Het verschil maak je meer door Timber/Wieffer te vervangen voor Stengs/Lingr. Alleen moet ik dan bereid zijn om in een andere linie een concessie te doen van 1 miljoen

Ben Van Heck

mede door het goede inzicht van bozenik toch maar besloten de jong er alsnog in te zetten. hierdoor ben ik tot het volgende team gekomen. wat denken jullie

unnerstall
van gassel (scheelt echt niet veel kwa gunstig speelschema met fortuna en scheelt 500k)

sosa (dark horse, gaat denk 100% spelen en gezien statistieken in duitsland bij de nummer 18 vorig jaar een goed overwogen ‘gok’)
sugawara
geertruida
bakari
zagre

Steijn
De Wit
Veerman
Rommens (kan goed afwisselen met neghli)
Neghli (kan goed afwisselen met rommens)
Reijnders

De jong
Gimenez
Pavlidis
Mattsson (kan prima de basis in gezien programma als de jong rust zou krijgen bijv)
Ould chikh

xl2ick

Laatste dilemma voor mij. Jullie mening?
Optie 1. Ali & Agrofiotis
Optie 2. Siovas & Agrofiotis
Optie 3. Zagre & Matsson

ralfinho77

Frankdetank
Persoonlijk vind ik het zonde als je altijd een aanvaller van 3 miljoen moet laten banken.

BartB

Misschien snap ik het even niet maar wat is de meerwaarde van dat PSV en Feyenoord 3x als eerste wedstrijd spelen? Ze spelen dus ook 9x niet als eerste. Hoe is dat dan doorslaggevend of je (zoals Ben van Heck zegt) in de keuze of je De Jong wel of niet in je team opneemt?

Peli

'@Stef25
Optie 2

Ben Van Heck

'@bartB de potten die psv als eerste speelt zijn rondom de volgende andere wedstrijden

1. PSV - fortuna
- paar dagen daarna uit naar lens
- paar dagen na die wedstrijd thuis tegen ajax
als het goed is ga je hem tegen de 2 bovenstaande teams gewoon opstellen, waardoor je voor deze wedstrijd kunt bepalen hoe je gaat spelen

2. Heracles - psv
- paar dagen na psv - ajax
- paar dagen voor lens thuis
ook een wedstrijd waarin je luuk prima rust kunt geven

3. psv - heerenveen
- paar dagen daar voor feyenoord uit
- paar dagen daarna arsenal thuis
dit zijn ook weer 2 potten waarin luuk 100% gaat spelen

Ketjap Manis

Van Aanholt komt nergens voorbij. Die kan zo de nieuwe jetro worden toch met zijn voorzetjes op Luuk?

BartB

Mooi hoe iedereen er anders over denkt :)

In mijn redenatie zijn dat juist redenen om De Jong niet te nemen. Ik denk dat hij veel gespaard gaat worden juist in de 'makkelijke' Eredivisie potjes. Dus gezien het zware programma rondom de wedstrijden die jij hierboven noemt verwacht ik dat De Jong rust zal krijgen of al vroeg gewisseld wordt. Maar dat zijn juist de potjes waarin je als Scorito speler dit soort gasten wel in het team wil hebben.

De Jong zal zeker in de basis staan tegen Ajax, Feyenoord, Twente en dat soort ploegen. Maar hij gaat juist punten opleveren tegen de zwakkere broeders

svenmislintat

Zijn er mensen die Gorter overwegen i.p.v. Understal? Heb zelf al veel spelers van Twente en weinig van Ajax en wil de gok wel nemen dar Ajax met de nieuwe verdediging weinig tegendoelpunten gaat krijgen. Met de blessure van Rulli zal Gorter denk ik tot de winter basis spelen.

Wat denken jullie?

Bvdree

'@Svenmislintat

Op zich helemaal geen gekke gedachte. Tevens een van de weinige spelers bij Ajax die zeker is van een basisplek momenteel.

1 2 ... 182 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.