Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 183 ... 275 276
BartB

Als je 500k over hebt kan het zeker. Ik vond het die meerprijs t.o.v. Ryan of Unnerstall niet waard. Verwacht niet dat Gorter significant meer punten gaat pakken dan Unnerstall of Ryan

mas22

Ik verwacht dat Ajax het gewoon goed zal gaan doen. Steijn is een prima trainer en die kan zeker de verdedigende organisatie goed neerzetten. Het probleem met Ajax is dat er veel onzekerheid is over wie waar zullen gaan spelen. Voor Gorter geldt dat inderdaad niet, dus hij kan een interessante optie zijn.

svenmislintat

Dit is tot nu toe mijn conceptteam, wat denken jullie?

Gorter (Ajax)
Pandur (Fortuna Sittard)

Geertruida (Feyenoord)
Sugawara (AZ)
Pröpper (FC Twente)
El Karouani (FC Utrecht)
Bochniewicz (sc Heerenveen)

Veerman (PSV)
De Wit (AZ)
Tahirovic (Ajax)
Bozdogan (FC Utrecht)
Kitolano (Sparta Rotterdam)
Rommers (Go Ahead Eagles)

Pavlidis (AZ)
Paixao (Feyenoord)
Lozano (PSV)
Sahraoui (sc Heerenveen)
Mattsson (NEC)

svenmislintat

De twijfels die ik nog heb:

Köhlert of Bochniewicz
Lang of Lozano
Tahirovic ja of nee?

BartB

'@Svenmislintat: Goed team lijkt me. Paixao vind ik een interessante. Die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Is die erin gekomen vanwege de blessure van Ueda?

Edit: Wellicht een beetje overkill in je aanval dat zelfs je 5e aanvaller 1 miljoen kost

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

sosa en gaaei krijgen een basisplaats naar alle waarschijnlijkheid. bron: fc update

ralfinho77

Wat denken jullie van berghuis. Ik verwacht bij Ajax een van de weinig zekerheden. Nu kudus weg is kan die ook op rechts voorin spelen en natuurlijk centraal op het middenveld. Altijd goed voor veel doelpunten en assists( vrije trappen, pingels, corners). Hoe denken jullie daarover? Ik zie bijna overal veerman erin staan namelijk.

svenmislintat

'@bartB hij speelt elke wedstrijd basis en met de blessure van ueda is doe spoeling van voren maar dun. Heeft ook al 12 corners genomen dit seizoen dus verwacht wel wat assists van hem. Daarnaast wilde ik naast alleen geertruida nog een feyenoorder. Verdediger had ik al, keeper wilde ik niet en middenveld is drukbezette en daar gaat veel geschoven worden. Ueda is geblesseerd en Giminez te duur...

BartB

Je zet me wel aan het denken om dan misschien Lozano (niet zeker van een basisplaats) te wisselen voor Paxiao. Die naam had ik nog helemaal niet aan gedacht...

mas22

'@svenmislintat: ik vind je middenveld echt te matig. Tahirovic heeft nog op geen enkele manier laten zien dat hij een goede speler voor Scorito zal zijn. Bozdogan geeft wel wat assists, maar is ook geen geweldige optie. En Kitolano is ook geen top puntenpakker. Rommens neem ik ook omdat hij goed gestart is, maar dat is ook een gok, omdat hij flink aan het overperformen is. Als 5e / 6e middenvelder prima, maar nu is het bij jou veel onzekerheid qua punten daar.

svenmislintat

Ik snap wat je bedoelt met 'overkill' vanwege mijn 5e aanvaller van 1 miljoen. Toch vind ik het wel fijn om mijn hele selectie 1 miljoen of hoger te hebben zodat ik per wedstrijd kan kijken naar het speelschema van de clubs. Enige wat ik zou kunnen doen is mattsson veranderen naar een 500k spelers en ergens nog 500k vanaf snoepen om Lozano in te ruilen voor Noa Lang. Toch denk ik dat Lozano echt een hele goede keus gaat zijn

BartB

Ik ben het wel eens met Mas22. De bezuiniging in je voorhoede zou ik dan eerder uitgeven aan versterking op je middenveld

svenmislintat

Wie zou dan kiezen naast Veerman De Wit en Rommers?

BartB

Als je je 1 miljoen aanvaller inwisselt voor een 500k, heb je daar 500 k verdient. Als je Bozdogan dan weer wegdoet heb je 2,5 miljoen voor een extra middenvelder. In die categorie zitten best leuke opties.

Tahirovic is een gok, maar vind ik opzich nog niet zo verkeerd. Ajax zal toch ooit wel weer eens gaan draaien?

mas22

Tahirovic in meer dan 50 wedstrijden slechts 1 assist. Als je dan een Ajax gok wil nemen kan je m.i. beter voor Mannsverk gaan, ook al pakt hij wel veel kaarten. Ik zou ze overigens allebei niet adviseren.

BartB

Dat is geen al te beste statistiek inderdaad...

svenmislintat

Stengs of Saibairi of allebei?

hansotjes

'@svenmislintat
Beiden niet hahah

Peli

Allebei niet 100% zeker van een basisplaats.
Al heb ik het gevoel dat Stengs meer zekerheid op een basisplaats heeft dan Saibari.

mas22

'@BenvanHeck: ik heb het artikel op FCUpdate gelezen en daat staat dat ze mogelijk in de basis staan op basis van 1 trainingsvorm, maar niet dat het zeker is. Sosa verwacht ik zelf trouwens wel in de basis.

Laatst gewijzigd
mas22

'@dawizz: champ coach podcast komt zaterdag online

Bobby37

Smal speelt dit weekend nog niet, heeft een terugslag ligt er waarschijnlijk nog een paar weken uit: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1152337/defensieve-problemen-bij-fc-twente-drietal-mist-thuisduel-met-ajax.html

Laatst gewijzigd
svenmislintat

Steijn, Vlap, Wieffer, Tahirovic of Timber?

RvhC74

Ik wacht de persconferenties van de diverse clubs af. Strengs verwacht ik wel basis plus kan ook rechtsbuiten spelen.

Laat de persco s maar beginnen

Laatst gewijzigd
hansotjes

'@svenmislintat
Dacht dat jij niet goed overweg kon met Steijn ;)

1 2 ... 183 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.