Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 184 ... 273 274
Capra

'@svenmislintat
Ik zou Paixao er nooit inzetten. Ik ben Feyenoorder, maar hij is niet echt in vorm dit jaar en als je dan toch een aanvaller van Feyenoord wilt nemen, altijd Ivanusec. Die gaat echt een sensatie worden. Je houdt dan nog 500k over voor een upgrade ook. Als Lingr uiteindelijk op 10 belandt, dat gaat zeker gebeuren, kan Stengs ook nog wel eens rechtsbuiten worden als Paixao niet presteert. Of Minteh.

Laatst gewijzigd
steven20

Persco’s please help!

JS Koers

'@frankdetank Waarom kies je Wieffer in plaats van Timber? Heb het idee dat Timber wat meer naar voren speelt. Verder mooi team hoor, ben het ook eens met je redenering dat je twee van de drie topaanvallers het beste kan nemen, maar let er misschien op dat je ook echte spitsen selecteert in plaats van buitenspelers. Ik probeer zelf altijd voor minstens 3 echte spitsen te gaan.

BartB

Shit, had ik net besloten Gijs Smal in m'n team op te nemen ligt ie er nog een paar weken uit...

svenmislintat

Bedankt voor alle tips iedereen!
Dit is het geworden:

Gorter
Pandur

Geertruida
Sugawara
Pröpper
Bochniewicz
Vriends

Berghuis
Veerman
De Wit
Bozdogan
Rommers
Naujoks

Pavlidis
Ivanusec
Lozano
Sahraoui
Ould-Chikh

Ben Van Heck

'@capra klinkt iig alsof je overtuigd bent van ivanusec, wat ik snap obv zijn cijfers. Voor 3 miljoen is het wel een echte steal, maar het voelt voor mij fout om en geen gimenez en geen de jong te hebben. Mensen die overwegen gimenez en ldj thuis te laten voor ivanusec en lang bijvoorbeeld?

Ik zou stengs er in kunnen zetten als ik met lang en ivanusec zou gaan spelen, zodat ik 6 volwaardige middenvelders heb. En denk bv dat stengs en ivanusec een veel hoger plafond hebben dan gimenez en een 1.5 milj middenvelder…

Harderijder

'@Ben, dat doe ik ja. Ik heb zo'n tien teams gemaakt en ben over die variant het meest tevreden. Je mist wellicht uitschieters, maar je moet ook afwachten of ze alles spelen. Nu ben ik in de breedte super sterk en kan ik altijd 11 spelers opstellen met een makkelijke tegenstander.

FrankDeTank

'@JS Koers
Omdat ik Slot op ten duur ook nog wel zie spelen met Wieffer, Lingr en Stengs op het middenveld. Maar dat is gebaseerd op onderbuikgevoel, dus dat zegt ook eigenlijk niks. xD Timber doet het goed hoor, en dat maakt het ook zo lastig. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat slot Lingr (nieuwe aanwinst) of Stengs (waar hij toch een goede band mee heeft) op de bank gaat zetten. Blijft een lastige!

Maar als ik het goed begrijp is er dus niemand anders die het aan zou durven om met Lang én Lozano te spelen? :-)

Laatst gewijzigd
Harderijder

Zo goed zijn de cijfers van Ivanusec ook niet toch? Scoort in 1 uit 5 bij Zagreb. Wat dat betreft kan je dan beter Lozano nemen voor hetzelfde geld.

NielsH97

Heren, dit is mijn team tot aan de winterstop. Afgelopen week nog genoeg aanpassingen gedaan. Zou iemand nog een omerking of tip hebben? Ik hoor het graag!

Room
Pandur

Sugawara
Bella Kotchap
Pinto
Penetra
Ali

Veerman
D. de Wit
Steijn
Timber
Tahiri
Buurmeester

Gimenez
Pavlidis
Lang
Sahraoui
Hansson

Bij geen tips of suggesties wens ik jullie allemaal een goede eerste seizoenshelft!

ralfinho77

Terug naar de tekentafel geweest na het lezen van een aantal berichten. Nieuwe opstelling laat maar weten voor eventuele op en aanmerkingen:
Olij
Van gassel
Geertruida
Sugawara
El karouani
Bakari
Zagre
Berghuis
Veerman
Steijn
Kitolano
Rommens
Naujoks
Gimenez
De jong
Pavlidis
Agrafiotis
Brym

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Astarloa

Op je 1e keeper bezuinigen zou ik zelf nooit doen. Het verschil tussen de '0' houden en tegendoelpunten is qua punten behoorlijk veel. Voor de mensen die zowel Gimenez als De Jong niet pakken zou ik toch sterk adviseren om er minimaal 1 wel te pakken. Denk dat ze beiden met gemak aan minimaal 20 goals komen dit seizoen en dat zie ik bij de rest van de spitsen echt totaal niet.

mas22

'@nielsh97: keepers en verdedigers te matig. Middenveld zou ik ook nog minimaal 1 puntenpakker bij doen.

dawizz

'@mas22 dank je wel

BartB

Bochniewicz haakt zojuist geblesseerd af op de training bij Heerenveen. Nog niet bekend hoe ernstig...

RvhC74

Geertruida fit, mogelijk is Hancko 2e strafschoppen nemer, als je het zeker wil weten, John de Wolf bellen, die houdt het bij volgens Arne Slot.

puzzelen

Toch weer wijzigingen doorgevoerd :-)
Tijd dat de deadline weg is.

Kan ook nog bakari wisselen voor Ali ( Heerenveen ), en negli upgraden naar kitalono.
Wat vinden jullie ?

L Unnerstall
pandur

L Geertruida
S Dest
Y Sugawara
bakari
seymor

S Steijn
berghuis
D de Wit
J Veerman
negli
naujoks

L de Jong
Ivanesec
V Pavlidis
agrofiotis
Ould Chouque

mas22

'@puzzelen: mooi team. Persoonlijk hou ik niet zo van een 500k speler die niet speelt op het middenveld omdat ik wil kunnen switchen naar 3-5-2. Maar verder is er weinig op aan te merken.

Nijmos

Wat te denken van de psv verdedigers? Zijn aanholt en dest zeker van hun plek? En wie is dan de betere optie?

Jonah Deloo

Niemand die zowel vlap als steijn neemt?

hansotjes

'@Nijmos
Denk dat ze allebei wel gaan spelen idd.
Dest komt veel mee op, maar van aanholt kan er vaker overheen met een rechtspoot linksvoorin. Zou voor Van Aanholt gaan dan.

Mensen die naast mij twijfelen tussen Saibari - Timber - Tahirovic.

Als je wil sparren of tips hebt stuur maar bericht!

ralfinho77

Wat denken jullie van clasie 2 miljoen. Speelt alles bij az. Hij is weer fit. Ik weet alleen niet of pavlidis of de wit of clasie de strafschoppen neemt. Az houdt ook geregeld de 0. Vorig jaar toch 1600 punten.

NielsH97

'@mas22
Dank voor de tip maar erg lastig. Vraag me dan af wie je zou wijzigen. Room en Pandur zijn voor mij wel redelijk zeker, cocu en Buijs zijn trainers die graag de verdediging op orde hebben. Unnerstall is te duur, verwacht dit jaar teveel tegendoelpunten door gemis van Hilgers, Brenet en Smal. Top 3 blijf ik sowieso vanaf en Olij was de andere optie.

Welke middenvelder/verdediger zou je nemen en welke wegdoen? Heb namelijk geen budget meer over.

BartB

Ik ben niet zo'n fan van Clasie. Strafschoppen worden genomen door De Wit of Pavlidis. Daarnaast is Clasie wat verdedigend ingesteld. Als middenvelder in Scorito wil ik toch liever aanvallende middenvelders.

puzzelen

'@mas22

ik heb nog 5 middenvelders over die wel spelen op het middenveld, dus 3-5-2 is zeker een optie:

S Steijn
berghuis
D de Wit
J Veerman
negli

1 2 ... 184 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.