Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 185 ... 273 274
steven20

'@ Reneetje van het Cafeetje. Hancko 2e strafschoppennemer?! Dat is nog wel leuke info..

Peli

Heb me suf gegoogled, maar nergens een update over de blessure van Agrafiotis.
Met een (waarschijnlijk) niet-startende Lozano bij PSV nog deze speelronde, wil ik onze Servische Griek (tegen Almere) dus graag in m'n basis zetten...... Mits hij fit is dus.

Anybody?

svenmislintat

Bonochiwizc maar ruilen voor kohlert dan

RvhC74

'@Peli

Ik heb daar ook geen idee van maar wel dezelfde zorgen dus ook ik hou me aanbevolen

Anderzijds kun je” gokken “ op het scenario dubbel punten pakker als invaller

BartB

Ik ga Lozano zeker wel opstellen komend weekend. Die gaat echt geen 90 minuten op de bank blijven.

Agrafiotis staat in Topcoach niet als geblesseerd??

Harderijder

'Je praat nu over Lozano, maar ik denk dat dat de manier waarop wij voetbal willen spelen voor onze aanvallers heel intensief is. Ik heb vorig jaar ook Feyenoord gevolgd en je zag eigenlijk dat ze iedere wedstrijd rond de zestigste minuut de drie aanvallers wisselden. Dat heeft te maken met de intensiteit. Ik vraag fysiek ook veel. Dan is het prettig dat je vier van dit soort jongens in je elftal hebt.'

Quote van Bosz.
Vraag me toch wel af of ik me aan hun aanvallers wil branden...

Peli

Hier nog één @Harderijder

Ik dacht klaar te zijn, maar zit dan nu toch nog met 1 laatste hick-up:
Gimenez en Pavlidis met als 3e aanvaller..... Lozano of Ivanusec?

Enerzijds zorgt Ivanusec naast Gimenez voor 2 Feyenoorders in mijn voorste linie.
Anderzijds zorgt Lozano voor mogelijke kopzorgen, als Bosz hem inderdaad volle bak gaat laten rouleren met Bakayoko en Lang.

Dat rouleren (en/of vroeg wisselen) gaat Lozano sowieso goals en assists kosten. Terwijl ik juist verwacht dat Lozano's puntenplafond hoger ligt dan dat van Ivanusec. Maar dat is alweer niet het geval als Lozano slechts 60 tot 70% speeltijd gaat krijgen.
Terwijl Ivanusec weer veel zekerder is van zijn speelminuten bij Feyenoord

Waar doe ik het verstandigst aan?

Capra

'@BenvanHeck
Ik heb zelf ook Gimenez ipv Ivanusec, maar die is wel 3m duurder.
Ik reageerde in dit geval op iemand die Paixao had.
Die is 500k duurder dan Ivanusec en ik verwacht veel meer rendement van Ivanusec.

Harderijder

'@Peli dat gewissel werkt natuurlijk wel twee kanten op. Als Lozano als wissel start en erin komt heeft hij nog 30 minuten voor dubbele punten na een goal/assist. Misschien dat ik Lang naar Lozano downgrade en dat miljoen dan ergens anders in steek.

Jonah Deloo

'@Peli Ivanusec gaat altijd spelen dus dat is sowieso een goede pick. Maar ik heb meer als ik niet voor lozano ga voor welke andere psv’er moet ik dan gaan? Ik heb namelijk alleen veerman op dit moment en dat vind ik wel erg schaars. Laat mr weten hoe jij dit wil oplossen..

RvhC74

Voor Ivanusec geldt toch hetzelfde met de buitenspelers die ze daar ook hebben

Tja dan moet je spitsen van Twente, Sparta etc gaan opstellen

Wat Harderijder ook zegt, kan ook dubbele punten opleveren

BobW

Dat rouleren en vroeg wisselen gaat wel vervelend worden.

Ik wil graag Luuk & Gimenez, maar als ik voor Lang/Lozano & Ivanusec ga kan ik wel de rest upgraden.

Durven jullie Luuk & Gimenez te laten gaan?

BartB

'@BobW: Zeker. Ik heb ze beide niet. Ggeeft je zoveel meer budget om in de breedte te investeren in middenvelders en verdedigers. En het is niet dat je totaal geen keuzes in de voorhoede hebt als je Gimenez en de Jong niet neemt.

Peli

'@Harderijder
Goed punt, was ook al in me opgekomen. Maar ik ga geen 3M uitgeven aan een 3e aanvaller en dan gokken/hopen op pinchhitter punten, met een mogelijk nulpunter risico.

@Jonah
Dat is een lastige inderdaad. Als ik Lozano skip dan heb ik naast Veerman nog 1 andere PSV'er, daar kan ik wel mee leven.
Misschien dat jij er een PSV verdediger bij kan nemen. Of de keeper. Om alsnog aan 2x PSV te komen.

Zit zelf nu te denken om die 3M van Lozano te steken in mijn 3e èn 4e aanvaller. Dan heb ik 3.75M om aan 2 andere aanvallers te besteden. Naast mijn 500K weggooier voorin.

Laatst gewijzigd
Peli

'@RvhC
Hetzelfde geldt niet echt voor Ivanusec hoor. Die gaat nagenoeg alles spelen bij Feyenoord op links.

dawizz

Wie kan je dit weekend beste captain maken?

Ben Van Heck

Benitez en van Gassel of Unnerstall en Pandur?

hansotjes

'@peli
Ik ben om die reden ook voor ivanusec gegaan Ipv gimenez.
Hoop dat t punten verschil meevalt en levert 3 miljoen op die ik in de verdediging kon steken.
Heb ook breed middenveld waar ik vee punten van verwacht.
Twijfel alleen nog over timber en saibari. Kan veel opleveren als die vast op 10 speelt, maar zou m ook op kunnen vangen met de rest van m’n middenveld maar kan ook zonde zijn tov timber..

hansotjes

'@Ben van heck
Optie 2

BartB

Iemand enig idee hoe lang Kenneth Vermeer nog geblesseerd is? Kan er niks over vinden

RvhC74

'@Peli

En bedankt hè

Dankzij jou post begin ik toch wel weer te twijfelen maar aan de andere kant. Elke speler moet 90 minuten kunnen spelen. Professor Bosz heeft iets bedacht dat spelers geen 90 minuten kunnen spelen, kom op zeg zijn professionele sporters

Wat moeten ze in Engeland dan wel niet

Ik snap de beweegredenen wel maar je gaat toch geen 10 mln investeren in een speler om hem maar 60 minuten of 30 minuten als invaller te laten voetballen. Pure kapitaal vernietiging

Tuurlijk creëert het mogelijkheden zonder De Jong en Gimenez te spelen

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Peli misschien leuk om saito en sahraoui te pakken als 3e en 4e aanvallers. Lijkt mij eig beter dan lozano/ivanusec en agrafiotis.

Welke psv verdediger vind jij interessant dan?

Pim96

Je gaat ook geen buitenspeler die voor 40 miljoen naar Engeland kon op de bank zetten 90 minuten. Als je het over kapitaalvernietiging hebt...

hansotjes

'@RvhC
10 miljoen is ook uitgegeven aan ueda toch?
Dan zou gimenez dus ook veel moeten banken hierdoor

RvhC74

Ueda zou ik veel gaan spelen om Gimenez te ontlasten, heeft bijna geen rust gehad. Ook gold cup nog gespeeld

Ik snap de tegenstrijdigheid

Lozano is wel een vedette voor psv begrippen

Maar ik denk dat ik toch maar weer eens naar Peli moet luisteren ondanks ik veel verwacht van Lozano

1 2 ... 185 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.