Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 186 ... 273 274
Peli

'@Jonah
Geen 1, maar ik dacht met je mee.

Ik ben zelf inmiddels bezig met een team waarin ik Ivanusec èn Sahraoui heb, naast mijn duurdere 2 aanvallers. Met 500K als 5e aanvaller.

Appelflap64

Aangezien ik veel dezelfde soort teams hier op dit forum voorbij zie komen en ik niet hou van standaard, hierbij mijn verfrissende team vol met verrassingen (en dus zonder Gimenez én de Jong). Hoe het uitpakt weet ik zelf ook niet, maar ik kan wel zeggen dat ik het een leuk team vindt met prachtige kanonnen op het middenveld. 3-5-2 zal dan ook mijn opstelling worden in 9 van de 10 wedstrijden.

Olij
Pandur

Sosa
Geertruida
Sugawara
Bakari/Ter Avest (iemand de gouden tip?)
Ali

Veerman
Lingr
De Wit
Vlap
Steijn
Saibari

Pavlidis
Ivanusec
Lozano
Ould-Chikh
Min

TheLoo

Dan heb ik nog wel een leuke discussie Lauritsen in vergelijking met Lang of Lozano. Ik zie Lauritsen eigenlijk nergens voorbij komen terwijl hij vorig seizoen wel goed was voor 13 goals en 6 assists. Ben benieuwd hoe jullie hier over denken

Peli

Vorig seizoen kon Lauritsen profiteren van de voorzetten van Van Crooy. Of hij er dit jaar weer 13 gaat maken vraag ik me af. Al heeft hij er natuurlijk al wel weer 2 in liggen. Neemt hij de Spartaanse pingels eigenlijk?

Laatst gewijzigd
Karperdrol

wat een hoofdpijn krijg ik van Stengs en Lozano...
Met die gekke griek Agrofiotis weet ik ook nog niet hoor... misschien dat ik er toch Sahraoui van maak.

Harderijder

Idem hier,,,
Stengs en Lozano vs Timber en Lang?

TheLoo

'@peli tegen nec nam Kitalano de penalty alleen toen was Lauritsen er net uit. Ik vind het toch lastig Lauritsen of Lozano of lang.

Astarloa

En toch zal je een keuze moeten maken

Jonah Deloo

Huh @Peli in welke linie heb jij je tweede psv’er dan zitten?

Peli

Tsja 🤷🏽‍♂️

ralfinho77

Ik heb zowel Luc, Gimenez als pavlidis dit ook vanwege het feit dat ik alle 3 als captain durf op te stellen

Rans

'@jonah zal wel nog een linie lager zitten

Bozenik

'@ Ralf
Ik moet wel lachen om al die teams die je post. Het gaat echt alle kanten uit. Hoop voor je dat je uiteindelijk de goede afslag neemt.

@ Peli
Je had het misschien al gezien, maar Agrafiotis lijkt gewoon te kunnen spelen.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/marinus-dijkhuizen-komt-voor-belangrijke-wedstrijd-excelsior-met-goed-nieuws-over-geblesseerden~a28c6320/

Laatst gewijzigd
Peli

Cheers @Bozenik
Had het gezien inderdaad.
Al heb ik hem er vooralsnog weer uitgeklikt.

pinotkourov

Propper / Lingr / Druijf

Of

Sosa / Neghli / Nicolaescu

Karperdrol

Ter avest, Bakari of Kuijpers? Als 4e verdediger

Laatst gewijzigd
steven20

Ligt aan de rest van je verdediging

Karperdrol

Geertruida, sugawara, propper en 750k

steven20

Bedoel meer de vraag hoe goed ze samengaan met speelschema van de anderen. Alle 3 interessant namelijk al is Kuijpers wel de meest aanvallende

mas22

'@karperdrol: zou dan voor kuipers gaan of anders die andere back van GAE, Deijl.

BobW

Mijn team is nu dit:

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Pröpper
Bakari
Ali

Berghuis
Veerman
De Wit
Steijn
Rommens
Neghli

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Agrafiotis
Ould-Chikh

Nog tips?
Ik baal alleen dat ik Gimenez mis. Die kan ik nog pakken als ik Berghuis eruit gooi, dan heb ik nog 2M over voor een middenvelder. Maar ik weet niet of dat het waard is.

LutteleSeconden

Room / Unnerstall
Pandur

Sosa
Sugawara
Penetre
Velthuis
Ali

Berghuis
Veerman
Stengs / Steijn
De Wit
Neghli
De Keersmaecker

De Jong
Pavlidis
Ivanusec
Sahraoui
Min

Twijfel alleen nog tussen

Stengs + Room
Steijn + Unnerstal

Als ik Stengs skip heb ik er maar 1 van Feyenoord..

BartB

Weet iemand hoe laat de opstelling van Feyenoord bekend gemaakt wordt?

JS Koers

Meestal een uur voor de wedstrijd start, zo rond half 4 dus.

Peli

DEADLINE DAY!! ⏰

Laatst gewijzigd
1 2 ... 186 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.