Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 187 ... 273 274
BartB

Dat wordt het wekkertje op half 4 zetten en mogelijk last minute wijzigingen doorvoeren :)

Ruhs49

Ben wel benieuwd zo op DEADLINE DAY:
Hoeveel geld heeft iedereen uit per linie?

Sjarls

Wat een puzzel is het weer! Om gek van te worden.
Formatie opstelling 3-5-2.

Heb tot nu toe:

Ryan,
Pandur,

Sosa,
Geertruida,
Sugawara,
Baraki,
Payne,

Berhuis,
Veerman,
Lingr,
De Wit,
Steijn,
Kitolano,

Pavlidis,
Ivanusec,
Cordoba,
Agrafiotis,
Min,

Twijfel heel veel over de aanval.

RvhC74

Ik denk dat ik op deadline day ook een ongewijzigd team houdt. Qua mogelijkheden met het budget wat er is, staat er een prima breed team denk ik

Succes met puzzelen

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Sjaris
Persoonlijk vind ik jouw aanval te zwak. Ivanusec zal wel spelen, maar hoeveel. Bij een nieuwe speler weet jij dat nooit)? Dure gok voor 3 miljoen. Daarnaast heb jij een vrij dure en brede bank. Ik zou daar wat van downgraden richting je aanval. Persoonlijk vind ik het fijn veel spelers mee te nemen van wie ik zeker weet dat ik die ook captain kan maken. Ik kijk ook programma, XG, assist, penalty nemers etc.

leotje

Unnerstal + dest of
Benitez + proper

KissMyAce2.0

Jullie zullen het helaas zonder mijn inhoudelijke bijdrage moeten doen vandaag, mijn team staat.
Oke 1 tip dan: neem een PSV- aanvaller

Astarloa

Ivanusec gaat echt wel basis spelen, die is veruit de beste optie op linksbuiten. Ik zie mensen 5 miljoen! voor Berghuis aftikken. Doe dat niet!

Karperdrol

Olij
Pandur

Geertruida
Sugawara
Propper
Bakari, kuijpers, ter avest
Zagre

Veerman
De wit
Stengs
Steijn
Bozdogan
Rommens

Giminez
Pavlidis
Lozano
Agrofiotis
Chick

Ik ben tot deze namen gekomen, zoals je kan zien...nog niet helemaal uit bij mijn 4e verdediger.

Op middenveld is het wel sterk, te sterk??
Lozano nog steeds hoofdpijn.

Zou Bozdogan naar neghli kunnen doen
Zagre naar 500k en dan Lang kunnen nemen...pohhh lastig

Bobby37

Oké toch weer de deadline twijfels.
Ik twijfel al 2 weken over giminez. Voor mij dus niet zo'n no-brainer.
Team met: giminez, propper, rommens, room
Team zonder: ivanusec, geertruida, saibari, ryan

Zonder hem heb ik dus 1 extra feyenoorder, psver en az-er
Wat me erg aanspreekt.

Iemand nog advies?

david078

Ik zie hier veel Olij voorbij komen.
Is de Sparta defensie niet een stuk minder dan vorig jaar?
Bakari,Velthuis en Warmerdam zijn toch een stuk minder dan Sambo ,Auassar en pinto.

KingNelom13

ik heb in mijn keepers op dit moment brouwers en schendelaars van pec en heracles hiermee bespaar ik een hoop voor de andere linies? verstandig of dom?

Triqo

'@KingNelom13

Ik zou altijd 1 goede keeper van een club die relatief weinig tegengoals krijgt nemen. Zowel Heracles als Pec gaan wel aardig wat goals tegenkrijgen. Daarnaast hebben ze bij Heracles ook de Keijzer van Utrecht overgenomen. Op het moment keept Brouwer, maar volgens mij geen uitgemaakte zaak.

Zelf heb ik Ryan en van Gassel als reserve.

Laatst gewijzigd
Peli

'@KissMyAce2.0
Prima tip! Inhoudelijk niks mis mee ;-)

hansotjes

Succes allemaal vandaag, 18 pareltjes zijn aangeklikt en gaan niet meer veranderen!

steven20

Succes!

Sean Chiappucci

Met nog zo'n 7 uur te gaan, schiet dan weer Ome Willem's "ra pa paah, ra pa paah" te binnen.

@Ruhs49
Ik ga het doen met 4,5 mln keepers, 12 mln verdediging, 15,25 25 middenveld, en 14.25 aanvallers.
In tegenstelling tot voorgaande jaren neem ik dit jaar allemaal spelers die spelen, wellicht alleen de 5e aanvaller niet.
Met zeer dure spitsen als de Jong en Gimenez, met een redelijk blessure/roulatie risiko heb ik uiteindelijk slechts een van van twee genomen en voor een brede selecite gekozen.
We gaan het zien.

Ben Van Heck

Is er hier een ‘excelsior watcher’ die wat meer vertellen kan over de rol van fitz jim? Lijkt me een interessante pick voor 750k als 6e middenvelder. ik had zelf eerst buurmeestet er in maar verwacht van fitz jim iets meer aanvallende impulsen, maar is hij gehaald voor de basis is de vraag

vooralsnog staat het zo:

Unnerstall
Pandur

Sugawara
Sosa
Geertruida
Bakari
Zagre

De Wit
Veerman
Steijn
Rommens
Neghli
Buurmeester

Giminez
Lang
Pavlidis
Sahraoui
Ould Chikh

Ik denk dat dit team wel breed genoeg is maar iets zegt me dat ik iets mis. Een betere middenvelder? Maar waar kan ik besparen…?

Laatst gewijzigd
Frenkert23

Laatste dilemma:
1. Ryan & Kuipers/Bakari
2. Olij & Penetra

2e keeper is Pandur

Tips?

KingNelom13

'@triqo

ik snap wat je zegt, het was een bewuste keuze om in te leveren in de keepers een tegengoal is snel gemaakt ook tegen de top.

van gassel-schendelaar

geertruida-dest-sugawara-kuipers-velthuis

veerman-stengs-de wit-steijn-rommens-noujoks

gimenez-pavlidis-lang-sahraoui-agrafiotis

meningen?

ralfinho77

Astarloa
Waarom zou jij geen 5 miljoen voor berghuis neerleggen. Normaal gesproken zouden mensen die er gelijk in klikken. Waarschijnlijk omdat Ajax niet goed draait? Natuurlijk is dat waar, maar ik verwacht dat het alleen maar beter kan gaan net als bij Utrecht. Plus berghuis kan op meerdere posities spelen rechtsbuiten, nummer 10, etc. Plus corners, vrije trappen, penalty’s. Mensen klikken wel voor 5 Luc erin. Omdat hij goed is gestart dit jaar? Het is ook wel een beetje de waan van de dag.

Sean Chiappucci

'@KingNelom13
Je hebt wel een punt vwb de keepers, de nul houden is niet zo vanzelfsprekend. Maar ploegen als Pec en Excelsior zie ik toch ook redelijk vaak 2 of meer tegengoals krijgen. Dan worden het minpunten.
Als bankkeeper met 50% wil dat nog, maar ik heb liever een solide basiskeeper.
Je hebt 5 goede spitsen, daar stel je er max 3 van op.
Ik zou er persoonlijk een opofferen voor een upgrade op het middelveld.
Wat het ook wordt, veel succes

FrankDeTank

Deadline day. Puzzel is bijna compleet, met uiteraard toch weer wat wijzigingen.

1) Lang & Saito
2) Lozano & Lauritsen

Wie-o-wie? xD

Sean Chiappucci

'@ralfinho77
Het lijkt mij bij PSV iets meer als waan van de dag.
En bij Ajax gaat het niet echt lekker nog, en niet alleen op het veld.
Maar Berghuis blijft Berghuis uiteraard

Jonah Deloo

Wat dachten jullie van benitez als doelman. Misschien is psv normaal gesproken niet een ploeg die enorm vaak d enul houdt. Echter denk ik dat niet veel ploegen echt gek veel de nul gaan houden valt tot nu toe ook wel een beetje tegen. Twente achterin toch ingeleverd net als az. Is het dan niet verstandig om te gaan voor de keeper van de club waarvan ik denk dat ze de meeste punten gaan pakken. En psv heeft redelijk veel thuiswedstrijden tegen de kleinere clubs.

1 2 ... 187 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.