Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 188 ... 273 274
Valvuillerdemoz

Benitez, heel goed optie. Ook als enige van de PSV- verdediging vrij zeker van een basisplaats

Jonah Deloo

Ja prc denk dat het bij psv belangrijk is om sowieso de spelers te nemen die niet gerouleerd gaan worden: veerman en benitez. Aangevuld met nog 1 of 2 die hun waarden vertegenwoordigen ookal worden ze gerouleerd.

Willempie94

Yes mijn team staat, ik ga geen last minutes wissels meer doen, tot nu toe heb ik daar alleen maar spijt van achteraf.

Succes allemaal! Wie cappen jullie dit weekend? Ik ga zelf voor pavlidis denk ik.

Ben Van Heck

Waarom is iedereen zo sterk overtuigd van Geertruida tov hancko?

Frenkert23

Benitez & V Gassel of Ryan & Pandur?

KingNelom13

@Sean Chiappucci

waarom upgrad in middenveld?

NielsH97

Heren.. nog eenmaal alles omgegooid. Mag ik nog eenmaal concrete tips of opmerkingen?

Olij
Pandur

Hancko
Sugawara
Pinto
Penetra
Guth

Veerman
Steijn
De wit
L. Brouwers
Rommens
Buurmeester

L. De Jong
Pavlidis
Gimenez
Hansson
Min

Buiten Rommens allemaal nummers 10, verwacht dat Brouwers weer op 10 g/a gaat eindigen dit seizoen.

Sean Chiappucci

'@KingNelom13
Sorry, beetje scheef antwoord van me. In de eerste plaats zou ik een meer soliede keeper nemen,maar als je wilt vasthouden aan 2 goedkope keepers, dan loever beter middenveld, daar kun je er evt 5 opstellen.

Harderijder

Wat is de beste optie van 2-2,5 miljoen op het middenveld volgens jullie? Met uitzondering van Steijn. Ik heb nu Saibari.

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@ harderijder: verder niemand een serieuze optie in dat segment.

Ik twijfel tussen berghuis propper en fitzjim
Of stengs van aanholt en neghli.

Als topmiddenvelder, 3e verdediger en 6e middenvelder.

Ben Van Heck

durven jullie gimenez captain aan vandaag? Rekening houdend met jetlag?

Willempie94

Durf het niet aan, verwacht een vroege wissel van hem. Ik denk dat slot in de wedstrijd gaat kijken wie er in de spits kan tijdens championsleague aangezien schorsing gimenez en blessure van z'n concurrent..

steven20

Wieffer of Timber?

hansotjes

'@Willempie94
Op de persconferentie van gister gaf die juist aan dat niet te doen. Ze moeten winnen na 2 gelijke spelen dus hij wil volle focus hierop zei slot.

mas22

Leuk dat ik iemand met Brouwers zie, die heb ik ook stiekem op mijn schaduw lijstje staan.

@kingnelom13: met die keepers ga je het echt niet redden.

Ecko

Ik cap Giminez wel.
Gratis tip: Jochem Ritmeester van de Kamp, deze aanstaande parel van de degradatiezone is voor een half miljoen m'n vaste tribuneklant.

Laatst gewijzigd
Willempie94

'@Hansotjes

Dank!

Ketjap Manis

Gimenez is dinsdag geschorst. Die gaan ze er echt niet eerder afhalen.

Bobby37

Als de score het toelaat halen ze hem er echt wel eerder af. Die gast heeft nul vakantie gehad en is gister pas weer geland. Zeker als je reserve spits ook al geblesseerd is moet je voorzichtig zijn met je 1e spits.

HB

Kan iemand mij vertellen bij welke club Giminez speelt?

Verder bizar dat de penaltynemer van Twente in zo weinig teams hier voorbij komt.

danusz1986

De enige kwestie voor mij is nog de keeper/3e verdediger kwestie. Unnerstaller en Propper of Benitez en Pinto. Heb zo'n gevoel dat Pinto niet zo aanvallend gaat spelen als soms bij Sparta wat hem minder interessant maakt. Propper pakt weer gele kaarten wat Pinto amper doet. Kopt af en toe er een bal in en kan regelmatig de 0 houden. Vitesse denk ik wat minder al hebben die een erg goed programma. Met alleen speelronde 9 + 13 als moeilijke potjes.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Wie neemt die penalties bij twente dan?

@danusz: ik zou niet graag van twente 2 spelers bij de achtersten hebben. Dus voor mij die optie met pinto dan.

Mollemaaktmenietuit

Weet iemand hier of Rommens de penaltys blijft nemen. Of is dit weer gewoon Willumson. zit voor mijn 5e middenvelder met de keuze neghli of rommens. pennels zou hierin doorslag kunnen geven. Iemand een mening over de keuze tussen deze twee?

hansotjes

'@mollemaaktmenietuit
Lijkt me rommens aangezien willumsson erin stond toen die m nam

Mollemaaktmenietuit

Oh oke, ik dacht dat willumson niet was opgesteld. Verkeerd gekeken, merci!

1 2 ... 188 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.