Ook ik heb geen spijt (so far) van mijn keuzes.
Saibari er toch ingepuzzeld en last minute propper weggedaan voor verdonk omdat ik perse chery erin wilde hebben. Lijkt goed uit te pakken :)
Hopen idd dat Steijn niet ernaast komt te staan want dat moet wel een verschilmaker worden 2e seizoenshelft.
En verder miss gokken op Saibari captain deze week, maar vermoed dat ik uiteindelijk ook voor Luuk zal gaan, ook al is Pepi wel weer terug volgens mij
Til, Dest en Timber hier. Wel benieuwd naar jouw overwegingen voor Bergwijn. Ga er gemakshalve vanuit dat je Brobbey hebt. Berghuis en Bergwijn waren even duur volgens mij? Kan mij zo voorstellen dat strafschoppen een belangrijke factor was?
En zijn er meer binnen jouw Subleauge die voor deze keuze zijn gegaan?
Eigenlijk had ik Hlynsson. Maar na de berichtgeving dat die misschien geen basis zou staan vervangen. Berghuis scoort al langere tijd heel weinig, was als middenvelder al niet interessant. Bergwijn heeft een matige eerste seizoenshelft achter de rug en toch 7 goals en 4 assists. Hij leek beter in vorm te komen net als Ajax. Dus ik verwacht daarom nog wel wat van hem (inclusief penalties). En ik had verwacht dat slechts weinigen hem zouden nemen.
En dat laatste klopt.
Ook in onze subleague heeft verder niemand hem.
Oei. en dat precies in een weekend waarin Almere AZ op bezoek krijgt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.