Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 32 ... 273 274
arjenzvob

Reneetje roept constant dingen zonder bron.... Beetje paniek zaaien.

RvhC74

Schiet mij maar lek dan, kan het niet terug vinden. Maar had het serieus ergens gelezen dat hij er niet bij was.

Ik kan beter niks meer zeggen 🤪🤪🤪

Onthoud me nu af van commentaar

KissMyAce2.0

Tsja cafeetje is weer open he

Peli

Je mag best reageren, net als ieder ander.
Maar als je dingen als een feit brengt, zorg dan ook dat het een feit is.
Nu lezen mensen jouw onwaarheden die ze misschien wel voor waar aannemen.

van Stralen

Bakayoko die speelt niet, nog net optijd uit me team gehaald.

Chef83

.

Platje

Uiteraard Opoku en Oristanio die scoren.. Opoku stelde mij teleur de 1e seizoenshelft toen ik hem had en Oristanio durfde ik niet aan met ook Antonucci bij Volendam..

arjenzvob

Ik laat me niet leiden door onzekerheden van dit ene weekend. We hebben nog heel veel rondes te gaan. Alvarez, Gravenberch, Van der Streek, Martinez. Allemaal prima keuzes, alleen mis je ze dit weekend. Ik verwacht alle 4 de namen volgend weekend er gewoon weer bij.

Ik heb wat knopen doorgehakt. Til laat ik links liggen bijvoorbeeld. 6 miljoen is echt veel, en ik weet dat scorende middenvelders zeldzaam zijn maar met Kokcü een prima tweede keus daar en ruimte in het budget.
250k over nu. Het zij zo.

Peli

'@arjenvzob
Uiteraard met je eens m.b.t. Gravenberch (ziek) en Martinez (lichte kwetsuur).
Maar van Alvarez weten we niet hoelang hij eruit ligt. Was eerst een lichte blessure waardoor hij misschien de wedstrijd van afgelopen woensdagnacht tegen Panama ging missen. Daarna was hij een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Heracles en nu wordt hij a.s. maandag pas onderzocht.
En bij Vd Streek is het sowieso maar afwachten of hij basisklant is en blijft bij Utrecht.

arjenzvob

'@Peli Zekerheden hebben we niet nee. En ik snap wat je zegt over Alvarez en Vd Streek. Ik merk alleen paniek bij velen hier, wat logisch is hier richting de deadline. Beetje de gemoederen bedaren was m'n bedoeling. Jaja, ik kan ook de-escalerend te werk gaan hoor haha!

RTankink

Ben sinds vorig jaar overgestapt op de tactiek: in 1 keer goed over je dilemma's nadenken, hem desnoods hier op het forum posten , en als je de keuze eenmaal hebt gemaakt hem niet meer wijzigen tenzij er omstandigheden zijn zoals blessures of transfers. Werkt best verlichtend zo vlak voor de deadline!

En, toegegeven: kan het hier nu heel leuk zo stellen maar lukt ook niet altijd :)

Scoritop

Zal Sangare spelen dit weekend?

michelb6

Verwachten jullie dat Mahi zijn plek behoud na de komst van Veerman?

Peli

'@arjenzvob
Haha, lekker bezig. Dan neem ik een gedeelte van mijn woorden terug.
Paniek is niet goed voor de ratio en nergens voor nodig.
Het is maar een spelletje 😉

arjenzvob

'@Harderijder Ja. Twee totaal verschillende spelers. Of Mahi zijn plek behoud is niet afhankelijk van de prestaties van Veerman, of ze moeten met twee spitsen (Douvikas en Henkie) gaan spelen. Met Mahi weet je het maar nooit, kan ook zomaar weer verdwijnen uit de basis.

Nog wat leesvoer: https://www.tussendelinies.nl/voorspellingen-restant-eredivisie/

Haha Peli. Ga jij je mond eens spoelen! Het is religie!

Laatst gewijzigd
Peli

'@RTankink
Dat is een goede manier om het aan te pakken idd. Maar ook verdomde lastig. Heb zelf altijd wel veel aan de comments hier, een beetje overleg. Het vanuit andere invalshoeken bekijken. Je niet blind staren op wat voor jou zogenaamde no-brainers zijn. Maar je ook niet laten misleiden/verleiden door adviezen en stellingen hier op het forum.
Uiteindelijk zal je toch zelf de juiste namen moeten picken, in de juiste samenstelling en zelf de lastige knopen doorhakken.

@Scoritop
Volgens het AD niet. En dat zou best eens kunnen kloppen. Maar bij het AD hebben ze het helaas ook vaak mis haha. Maar bij mij zit hij uit voorzorg nogbeven een weekje op de tribune.

@Harderijder
Mahi is een lastige.
Zijn voordeel, multi-inzetbaarheid, is tegelijkertijd ook zijn nadeel. Maar mocht de afgelopen 4 wedstrijden starten, waarvan 3x 90 minuten en 3 goals.
Dus als ik Hake was zou ik het wel weten (maar ik ben dan weer Hake niet).

Laatst gewijzigd
michelb6

Ik lees juist dit: https://www.rtvutrecht.nl/amp/sport/3301306/fc-utrecht-mist-van-de-streek-en-ter-avest-tegen-cambuur

Wat duidt op wellicht wel 4-4-2...?

arjenzvob

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/het-blessurenieuws-en-de-verwachte-opstelling-van-psv-ajax-feyenoord-en-alle-andere-clubs~a6e34210/

Het artikel van AD met onderbouwing. Maar zoals gezegd, ze hebben niet altijd gelijk. Haye staat bijvoorbeeld niet in de basis volgens hen, maar ik denk van wel.... Klasbak en ze slaan een nieuwe weg in. Meteen opstellen die jongen!

Wielertje12

Hake heeft in voorbeschouwing op YouTube gezegd dat douvikas en Veerman met elkaar kunnen spelen omdat het 2 andere spitsen zijn, maar hij wilde er niet veel over kwijt verder. Ik denk zelf dat mahi morgen wel start, en dat veerman dan invalt voor Mahi, dus die gaat de 90 min sowieso niet volmaken
Edit: daarnaast speelt Utrecht als eerst deze ronde, dus kun je de officiële opstelling afwachten en daar op anticiperen voor de deadline

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Om m'n laatste 250k te investeren zou ik Walemark in kunnen ruilen voor Seuntjes. Zekerheid op een aantal doelpunten/penalty's en basisplaatsen tegenover een potentieel goede gok. Wat zouden jullie doen?

Atapumafanclub

'@arjenzvob Ik zou fijn die euro's op zak houden. Heb er zelf ook 250.000 over. Voel met name bij de wielerspellen vaak de behoefte om elke cent te besteden en dat gevoel bekroop mij bij topcoach ook weer even.
Echter, Slot heeft keuze zat met Jahanbaks, Dessers, Linssen en Sinisterra en dan vergeet ik bijna Toornstra. Als Walemark het volgende wereldwonder was, kwam ie niet naar Rotterdam.
Lekker die zekere bonuspunten van Seuntjens pakken. Maakt z'n pingels en wie weet nog iets meer dan dat.

Astarloa

Ben nu ook aan het denken om Odgaard in te ruilen voor Seuntjens. Programma van Fortuna ziet er niet slecht uit. Al bakten ze er de laatste maanden geen drol van. Al hebben ze wel een paar cruciale posities versterkt en is Seuntjens zowat bij iedere goal betrokken.

Pim96

Zeker Seuntjens pakken voor zekerheid. Walemark heeft nog alles te bewijzen. Gokjes zou ik alleen doen als je er geld mee bespaard en dit ook kan investeren.

Ik ga de gok aan met Meijer in elk geval. Kwam op 750k over voor achterhoede. Voet of Adewoye vind ik minder interessant. Guth durf ik niet aan met van Eijden. Meijer lijkt Sverko wel uit de basis te hebben. Van Hintum vermoed ik blijvend centraal als linkspoot. Op hoop van zegen.

arjenzvob

Nou Seuntjens is dus de duurdere, dus tegenstrijdig wat je zegt. Maar bedankt!

Scoritop

Dat moet goedkomen @Pim96. Ik neem hem ook

1 2 ... 32 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.