Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 31 ... 274 275
Peli

Voor degenen die hem in hun selectie hebben/willen:
Gravenberch ook afwezig dit weekend (ziek)

Ben Van Heck

Neem aan dat Blind dan doorschuift naar het middenveld. Kan misschien nog wat opleveren. Dit maakt de keuze voor Blind tov Martinez wel een stuk geruster!

Fietsbel

Ik denk eerder dat Blind naar cv gaat en dat Timber door wordt geschoven.

Phoenix0000

.

Fiepke

Balen dat v/d Streek er zeer vermoedelijk niet bij is. Ben echt benieuwd wat Hake met hem van plan is. Overige 2 miljoen-middenvelders ook niet allemaal even denderend. Gutiérrez komt dan bij mij toch weer bovendrijven als "vaste" basisspeler bij een topclub.

Laatst gewijzigd
Goldenboy88

Denken jullie dat er een kans is dat Onana de plek van Pasveer weer gaat overnemen? Onana is immers gewoon met afstand de beste keeper van Ajax, alleen niemand gunt hem nog iets.

Astarloa

Grapje toch?

En qua Gutierrez denk ik dat Sangare en Veerman het centrale middenveld gaan vormen bij PSV.

Wielertje12

Sowah van AZ heeft nog werkvergunning en doet morgen nog niet mee tegen psv, daarnaast is witry er niet bij dus zal sugawara sowieso spelen, voor sowah zal waarschijnlijk Evjen spelen.
Daarnaast doet Bony eerste wedstrijd ook nog niet mee

Laatst gewijzigd
Ketjap Manis

Hoe zal het middenveld van Heerenveen eruit komen te zien denken jullie? Tahiri of Madsen kan qua budget een prima 5/6e middenvelder zijn.

Pantano

Het is ook altijd wat met die vd Streek. Ik vind het denk ik toch te risicovol om hem te nemen als ie nu niet speelt. Dadelijk speelt ie de ene week weer wel, dan weer niet etc 🙄.

Ik pak nu Maulun maar denk ik. Heeft best wat punten gehaald en ook nog vertekenend met die 9-0 tegen Ajax en een hoop minpunten. Pingels en vrije trappen.

Cascoigne

Relaxt dit aparte forum. Hoef ik niet te lezen over tennis, darts, biatlon en weet ik veel wat.

Ik vind zelf het middenveld de lastigste linie. Ik ga er dan ook niet al te veel in investeren. Aan PSV brand ik m'n handen niet, Til kan alleen maar tegenvallen en Ajax is of aan de prijs of onzeker (Klaassen eerste helft pff). Ik kom dus uit op met name een paar AZ toppers, de 'Turkse Til', de veelbesproken Maulun en daarnaast heb ik nog wel enig vertrouwen in Vlappie. Ik had net als in bovenstaand bericht ook Madsen op de korrel, maar weet niet wat de komst van Haye daarvoor betekent. Zijn er hier Heerenveen hooligans die hun licht hier op kunnen schijnen?

Overigens gooi ik m'n team elk dagdeel weer om, blij als het over is.

wielergekkie

Ik hoor voor de 4e aanvaller vaak de namen; Odgaard, Uldrikis, Walemark. Maar wat denken jullie van De Leeuw?

Het programma van Groningen is bekend, hij is (reserve) aanvoerder. Wel heeft die geen goede eerste seizoenshelft, maar voor 1.5 miljoen geen gekke gedachte lijkt mij?

Ben Van Heck

Heb het zelf nu wel rond en ga er niet te veel meer aan sleutelen. 3 Ajacieden, 3 AZ, 1 PSV, 1 Feyenoord, 2 Twente, 2 Cambuur, 2 RKC, 1 GAE, 1 PEC, 1 Vitesse en 1 Groningen.

Toch maar Antony omgewisseld voor Karlsson en ondanks Tadic een must is, vertrouw ik toch op Haller. Heeft me dit en vorig seizoen nog niet teleurgesteld en verwacht dat hij er wel wat meer dan Tadic inlegt die het vooral dit seizoen van de assists heeft. Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Bij het AD staan opstellingen bij de wedstrijden, ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn?

Platje

Ik zie dat artikel nog niet staan Wielertje, link? Ze hebben het niet altijd goed helaas, maar wel interessant om te kijken

Edit: gevonden.. normaal besteden ze er ook een artikel aan.. wie weet komt dat nog

Laatst gewijzigd
BarryE1

Dat AD bevalt me over het algemeen niks. Die doen gewoon aannames zoals jij en ik en presenteren dat dan als de waarheid. Daar waar je enige research verwacht. Overigens zijn ze nu soms wel goed ingevoerd, sinds ze ook wat meer een verhaal rond de opstellingen plaatsen is het wat beter. 100% vertrouw ik er niet op.

RvhC74

Is er een link naar de ad opstellingen

Wielertje12

'@Renee: https://www.ad.nl/voetbalcenter/klassement/eredivisie/
Hier en dan naar de wedstrijden en dan naar de opstellingen

RvhC74

'@Wielertje12 Dank je wel 😁😁😁

Astarloa

Iemand nog een last minute gouden tip voor de keuken kampioen divisie?

dvansteenis

Fofana!

RvhC74

Opstelling Feyenoord klopt iig niet. Pedersen is er niet bij en Geertruida vervangt hem

Peli

Hoezo is Pedersen er niet bij? 🧐

Peli

Veel opstellingen weer die het AD "voorspelt" waar me vrij weinig van lijkt te kloppen. Volgens mij gokken die maar wat.

Wielertje12

Slot heeft gezegd dat die nog moet kiezen tussen Pedersen en Geertruida, heb niks gezien dat hij er niet bij is

1 2 ... 31 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.