Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 30 ... 274 275
RvhC74

Meijer weer in basis iig is de verwachting en Hoekstra bij Groningen op doel??

Zal morgen Dagblad van het Noorden ook in de gaten houden

Ab Normaal

Hoekstra op doel? Waar lees je dat?

Platje

Leeuwenburgh maakte ook wel heel veel fouten de 1e seizoenshelft.. ik snap die trainer wel :)

Chef83

Streek laat ik er gewoon in zie ook geen andere echte vervangers voor hem dus laat sandertje er lekker in staan en verander niks meer aan me team groetjes van obispo😄

Phoenix0000

.

wielergekkie

Welke Ajax verdediger gaat meer punten pakken denken jullie? Blind of Martinez?

Blind pakt minder gele kaarten, dus minder minpunten en bij Martinez een grotere kans dat hij een wedstrijd mist.
Ook mist Martinez misschien de wedstrijd van zondag.

Bij Martinez heb ik dan wel weer het gevoel dat die aanvallend meer aanwezig is, al is dat in cijfers niet echt te zien.

Niels22

Mooi begin met Ajax: Alvarez, Martinez en Gravenberch mogelijk allemaal afwezig deze zondag

T1MM0S

Martinez een bovenbeenblessure, Alvarez een knieblessure, Gravenberch ''ziek''.. Kudus weer terug.. Wat gaat er nu gebeuren?

Wat betreft de KKD heb ik gegokt op geen Dallinga en geen Muhren :) Het budget is redelijk opgegaan aan mijn middenveld, zelfs helemaal niemand van Volendam of Excelsior..

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@Peli Maulun heb ik ook al

Normaliter pakt Blind meer punten. Als back kom je toch vaker op de achterlijn voor een voorzet.

Roell24

Momenteel 33ste in mijn eerste KKD seizoen. Geen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen. Ook totaal geen idee welke spelers ik voor de 2e seizoenshelft moet selecteren. Heb zelf veel vertrouwen in Sleegers en de twee middenvelders van RJC. Mijn budget gaat dus hoofdzakelijk naar het middenveld. In de KKD draait het namelijk om de juiste captainkeuze.

Mijn grootste zorgenkindje is de verdediging. In de KKD kan iederen van iedereen winnen. Dan werkt een eerstvolgende speelronde met twee geschorste verdedigers ook niet mee...

Verwacht dat ado en excelsior nog wat zullen terugvallen. En wat te verwachten van Hilterman, van der Sande, Vente en Venema? Dallinga zie ik het namelijk niet meer doen. Was begin van het seizoen een gouden keuze, maar nu overpriced.

En dan de Eredivisie...
Nog slechts 14 wedstrijden te gaan. Zet ik dan een keeper van 4,5 miljoen (!) In de goal? Nee. Hier heb ik mijn budget evenredig verdeeld over verdediging, middenveld en aanval. De 0 is heilig, middenvelders hebben dit seizoen ingeboet op hun scorend vermogen en aanvallers presteren wisselend. Hier kies doorgaans ik liever voor een verdediger of middenvelder als captain. Een niet presterende aanvaller tikt als captain de 100 puntendrempel niet eens aan. Ook hier de openstaande dilemma's in de voorhoede. Wat te verwachten van de nieuwelingen bij Heerenveen, AZ, Sparta en Heracles? Blijft Gakpo zo'n puntenkannon? Gaat Ajax meer penalty's krijgen? En wat doet good old Henk Veerman?

De transferwindow heeft me meer vragen dan duidelijjkheden gegeven. We gaan het meemaken!

CooperFish

Wat denken jullie van bousaid van utrecht. Speelde laatste wedstrijd erg sterkt maar gaat die een basis plek veroveren met veerman erbij en de vele aanvallende middenvelders van Utrecht

RvhC74

'@Ab Normaal

Maak je geen zorgen, fout van mij. Was nog een update van Fc- NEC. Niet up to date melding dus. Morgen in DVHN staat sowieso opstelling

Peli

Lekker Reneetje, ouwe paniekzaaier haha

T1MM0S

'@Reneetje Gaat dat over vd Streek? (Edit: Nee dus, excuses.) Die was vandaag daadwerkelijk afwezig, geen corona, maar ze mogen/willen niet zeggen wat wel..

Heb hem ook in mijn team staan, wil hem er nog niet zomaar uitgooien, maar heel overtuigend klinkt het allemaal niet..

Laatst gewijzigd
RvhC74

Sorry @ Pelli en @ Ab Normaal

ff de boel op scherp zetten whahahahaha

vd Streek hou ik maar aan idd, vindt Maulun nou niet echt een verbetering

en wie durft Brenet van Twente aan, opkomende verdediger

Peli

Brenet is A. nog niet echt zeker van zijn basisplaats. En B. niet bepaald een back met geweldige "aanvallende" cijfers (214 professionele wedstrijden, 8 goals en 14 assists)

Ketjap Manis

Als Ramselaar morgen weer een goedr wedstrijd aflevert op zijn oude plekje van voor de winterstop, dan moet ik nog maar zien of Streek er weer in komt.

wielergekkie

'@Ketjap Manis precies dit, als Utrecht een goede pot speelt zonder vd Streek dan gaat Hake daar weer aan vast houden tot dat dat weer een keer mis gaat.

Fiepke

Laatste twijfels hier...

Keepers: Unnerstall of Vindahl Jensen. Stats 1e seizoenshelft liggen dicht bij elkaar (1.082 om 982 punten; 5x de nul vs. 4x de nul en AZ 1 nederlaag meer. Ik gok toch op AZ in 2e seizoenshelft.

Verdediging: weer een Twente vs. AZ --> Hilgers vs. Sugawara. Als Sugawara ook aanvallen nog wordt uitgespeeld, dan de voorkeur, ondanks die nieuwe aanvaller die ze gehuurd hebben.

Middenveld: FOMO Til met Haye of zonder Til en dan De Wit en Kökcu erin + upgrade ergens anders. Het middenveld blijft tobben. Was in de 1e seizoenshelft ook al de achilleshiel.

Aanval: Van Wolfswinkel of Anthony. Tadic is nog harder FOMO bij mij, dus die moet er in. Van Wolfswinkel op zeker basis, pakt z'n goaltjes mee. Anthony zal hier en daar een wedstrijd missen gezien de driefrontenstrijd, weinig assists, maar pakt ook z'n doelpuntjes mee (en winstpunten koploper).

Lastig lastig.

TourdeRobin

Geen idee of dit hier al voorbij is gekomen, maar er staan op zich wel interessante inzichten in.
https://t.co/gcmr4mhf7Q

Platje

Keeper+verdediging vind ik lastig, twijfel zelf of Sugawara wel blijft staan..

Middenveld ligt aan de rest van je middenveld.. Haye zal gok ik niet voor je basis zijn, terwijl de rest De Wit en Kokcu dat wel zijn neem ik aan

Anthony of van Wolfswinkel zal niet bijzonder veel uitmaken denk ik.. heb zelf het gevoel dat v Wolfswinkel niet meer de kwaliteiten van vroeger heeft en aardig wat goals uit pingels heeft gemaakt en bij Antony nog wel wat extra punten mogelijk zijn in vergelijking met de eerste 20 wedstrijden

Peli

Interessant idd, altijd leuk om andere invalshoeken te lezen.
Jammer alleen dat die gasten van Efkes er 9 vd 10 keer naast zitten ;-)

Platje

'@Tour heb ik gezien ja, maar als je Mwene als aanvaller zet op pagina 1 krijg ik al de kriebels.. tevens vind ik Mwene juist iemand die je niet op moet nemen in je selectie

RTankink

'@Bennie Heck, bedankt voor je eerste bijdrage. Had Stokkers volledig over het hoofd gezien maar dat is voor 500k een hele aantrekkelijke 5e aanvaller wat mij betreft. Thanks!

RvhC74

Lekker dan weer met de Streek. Mmmm lastig weer. Kan ook flop op de bank worden. Afwachten op het laatste moment 🤪🤪🤪

1 2 ... 30 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.