Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 29 ... 322 323
Punct

4x Ajax
1x PSV
2x Feyenoord
2x AZ
2x Twente
1x Sparta
1x Heerenveen
1x Vitesse
1x PEC
2x Go Ahead
1x Grunn'n

Vooralsnog …

Punct

'@cooperfish kDenk dat half Nederland voor 500k iemand uit Zwolle haalt

MarvinG

'@Punct dat is de 6e middenvelder ;)

Nopper

Ik dacht dat ik mijn team definitief had maar ik begin toch weer te twijfelen. Vd Streek doet morgen niet mee, eerst maar even kijken of het te vinden is hoeveel wedstrijden hij niet mee doet.

Fiepke

Voor de KKD-spelers; mijn dilemma's op dit moment:

Middenveld: Oristanio (Volendam) of Opoku. Opoku meer scorend vermogen, maar er ook regelmatig naast gestaan; Oristanio vaste basisspeler bij de koploper...

Aanval: Assehnoun + Vente + Bakayoko + Mühren óf Vente vervangen door Hendriks of Mendes óf gaan puzzelen door Mühren eruit te halen... Best wel veel aanvallend potentieel dat punten pakt in de KKD.

MarvinG

Heb zelf Oristanio erin, omdat ik naast Muhren nog iemand van Volendam wilde hebben. Opuku heb ik dus niet.

Muhren eruit laten is, voor mij, geen optie. Dus dan zou ik met de andere gaan puzzelen ;)

Ben Van Heck

.

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@Nopper
Hoezo dat vd Streek niet mee? Bron?

Niels22

In KKD een ploeg met Mühren, Verheydt, Steijn en Sleegers op papier gekregen, we gaan het er maar mee doen en hopelijk daarmee de top-100 in springen

Peli

'@Nopper
Waar kan ik teruglezen dat vdStreek morgen niet meedoet?

Karperdrol

'@sniekey

geen Reda Kharcouch met het vertrek van Hilterman?

Nopper

Twitter van Jeroen Kapteijns van de telegraaf: "FC Utrecht trainde vandaag zonder Ter Avest, Zagre en Van de Streek. Naar verwachting zijn ze er tegen SC Cambuur morgen ook niet bij. Ook St. Jago nog niet in de wedstrijdselectie. Wel van de partij: circa 8000 seizoenkaarthouders."

Peli

Dank je @Nopper

Fiepke

'@MarvinG, exact de reden van de twijfel bij mij. Naast Mühren wil ik graag een 2e Volendam-speler en dan Oristanio qua prijs en speelzekerheid het makkelijkste in te passen.

@Karperdrol: wel naar gekeken, maar wilde ook Bakayoko in mijn team, dus qua budget paste dit prima. Assehnoun en Mendes vanaf de flanken allebei succesvol geweest 1e seizoenshelft. Kharchouch . Aangezien ik net las op dit forum dat die is overgeheveld naar de A-selectie, kan ik wat dat betreft opnieuw beginnen. Iemand meer nieuws hier over?

Edit: zie nu pas dat die dezelfde prijs hebben! Terug de twijfel in.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Voor de mensen met Oristanio geldt wel een kleine winstwaarschuwing. Afgelopen wedstrijd werd hij na 45 minuten gewisseld én Antonucci heeft normaal gesproken ook een plek aanvallend op het middenveld. Soms spelen ze met 2 aanvallende middenvelders en soms kan Orisatanio op de flanken. Denk dat die basisplaats dus niet zó zeker is of dat ie in ieder geval behoorlijk wat minuten zal missen.

Voor Opoku geldt eigenlijk een beetje hetzelfde. Danny Verbeek is op de terugweg en Opoku is nou niet bepaald onomstreden. Verder is de Graafschap ook niet per se een team dat veel kansen creëert. Het lijken me beide niet echt geweldige keuzes voor 1,5M. Maar wie ben ik .. .

puntenjager

Ah nu begin ik toch te twijfelen aan vd streek, maar ik zie nog geen echte vervanger voor 2 mil op het middenveld/aanval.

Ben Van Heck

'@kyvit Maulun lijkt me een goede optie. Neemt de strafschoppen en pingels bij Cambuur en speelt altijd. Lijkt me voor 1,75 mil een safe pick!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Fuck. Ik wilde de gok aan met Streek.
Nu moet ik alles weer omgooien. Bah. Dan overweeg ik toch maar om vast 4-3-3- te spelen met 2 topmiddenvelders en 4 middenmotors die per wedstrijd mogen bepalen wie nummer 3 wordt, wie op het bankje plaats mag nemen en welke twee de tribune gaan warmhouden

arjenzvob

Strafschoppen én pingels. Wow, ik neem Maulun ook!

RTB117

Hopelijk komt er nieuws naar buiten voor morgen 16:30. Kan natuurlijk ook om een coronabesmetting gaan

Fiepke

'@BarryE1: klopt m.b.t. Volendam. Met Deul, Ould-Chick, Oristanio en Twigt wisselt het daar wat; zeker nu Antonucci erbij komt. Bij mij is hij er ook uit. Ook Opoku twijfel ik sterk, maar kan misschien wel een tandem zijn met Hendriks nu z'n een echte spits hebben. Voor 1,5 miljoen heb je echter nog veel meer opties (Kjolo, Moreo Klas, Bouchouari) die bijna alles spelen en (op Moreo Klas na) ook nog wat scorend vermogen hebben en/of assists geven.

Voor Topcoach Eredivisie blijft middenveld voor mij het struikelblok. Kom daar niet lekker uit. Ga denk ik afwisselend 4-3-3 en 3-4-3 spelen kan daardoor met wat mindere dure opties en 2 'vaste basisspelers' op het middenveld veel opvangen (hoop ik).

Ben Van Heck

Haha ik bedoel uiteraard de vrije trappen. De vrijmibo hakt er al aardig in

Scoritop

Haye, Suslov, Midtjo, Tronstad (wanneer terug?), Namli zijn prima vervangers

Peli

'@Scoritop
Inderdaad prima vervangers voor Vd Streek.
Maar allemaal betere keuzes dan Maulun?

puntenjager

Unnerstall-timber-vd streek of bijlow- hilgers- Gravenberch.
Dit is m’n dilemma met het laatste nieuws over vd streek. Misschien is het niks ernstig en speelt hij volgende week ‘gewoon’, maar ik denk dat dat andere rijtje meer zekerheid is en niet eens zoveel punten verschil in zit. Misschien zelfs beter is.

4x Feyenoord, 3x Ajax, 2x PSV, 2x AZ, 1x Twente, 2x GAE, 2x Groningen, 2x PEC

Laatst gewijzigd
1 2 ... 29 ... 322 323

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.