Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 28 ... 274 275
Sjonge Jonge

Helemaal eens Peli, maar ik zou dan zelf toch op zoek gaan naar een combinatie van Strand Larsen met een andere verdediger :)

RTankink

Ben benieuwd waarom jullie Bazoer - Strand Larsen blijkbaar heel makkelijk verkiezen boven Wittek - Seuntjens? Wittek haalt wat mij betreft op zeker meer punten dan Bazoer. Bazoer scoort idd vrij makkelijk maar komt praktisch nooit in scoringspositie. En ja, Wittek zijn stats zijn minder goed dan ze lijken, maar kijk dan ook nog naar de Conference League en je ziet dat het niet alleen maar toeval is.

Tegelijkertijd vind ik Strand Larsen niet per se een veel betere optie dan Seuntjens. Heb bij Strand Larsen nooit het idee dat ie er zomaar nog 7/8 in gaat leggen de laatste 14 wedstrijden. Dat doet Seuntjens ook niet zomaar, maar dat is wel dé grote man bij Fortuna dus die gaat zijn goals blijven pakken.

Ik heb daarom juist een voorkeur voor de optie Wittek - Seuntjens, om nog maar buiten beschouwing te laten dat die optie een half miljoen goedkoper is dan Bazoer - Strand Larsen.

Platje

Ik verwacht nog best wel wat goals van Strand Larsen.. Heb je het programma gezien? Thuiswedstrijden tegen Go Ahead, Fortuna, Willem 2, NEC, Heracles, Sparta en Cambuur en dan ook nog uit naar RKC en PEC

Bij mij staat hij er in. Nu nog ff kijken of ik Meijer ook aandurf

Laatst gewijzigd
RTankink

Dat rijtje tegenstanders is inderdaad niet indrukwekkend maar dat is dit Groningen zelf ook niet. Die gaan denk ik bijna geen enkele wedstrijd makkelijk winnen. Enfin, iedereen zijn eigen ideeën en waarschijnlijk hebben we aan het eind van de rit allemaal een paar keer wel en niet gelijk gekregen.

Heb Strand Larsen zelf niet, maar dat komt ook omdat ik ben gegaan voor de structuur met drie topaanvallers en dan eentje uit het segment net wat goedkoper dan Strand Larsen, aangevuld met een 500K spits.

Laatst gewijzigd
Platje

Een team met Blind, Timber, Til, De Wit, Gravenberch, Kokcu, Tadic en Gakpo (en Strand Larsen).. gaat wel gepaard met gokjes Meijer en Guth en nog 2 van 500k en een verdediging zonder Feyenoord, PSV, AZ, Vitesse en Twente.. ik denk er nog even over na maar de basis is lekker

Arne Riis

'@Rtankink: Ik overweeg zelfs om van Leeuwenburg mijn eerste keeper te maken. Het is een van de weinige goalies die redelijk zeker lijkt van zijn basisplaats en die een fiks aantal winnable wedstrijden voor de boeg heeft. Bovendien krijgt zijn cluppie vaak weinig tegengoals. Scheelt toch mooi anderhalf miljoen tov Bijlow (die vaak geblesseerd is) of Drommel (die ik Schmidt nog wel zie offeren na weer een blunder). Ook bij veel subtoppers weet ik niet of de keepers blijven staan, of krijgen een loodzwaar programma. Het enige alternatief is Pasveer, maar die is meer dan tweemaal zo duur.

Tweede keeper die gast van Go Ahead. Het programma van de Eagles is zwaarder, maar toevallig net als Groningen een lastige pot heeft, krijgen zij een relatief simpele tegenstander. Het gaat eigenlijk maar eenmaal of tweemaal mis. 3 miljoen voor de complete doelbezetting. Dat is toch al snel 750k budget per linie extra.

Pantano

Vorig jaar Strand Larsen in de winterstop gepakt en daar heb ik tot de dag van vandaag spijt van. Maakte bijna geen goal meer. Dat ga ik dus voor 2,5 zeker niet doen!

Mony Tartin

'@wielergekte12,
Bij nader inzien gaat Oosting de selectie niet halen. In iedere linie had ik een winterse versterking staan als bankzitter wat misschien toch teveel risico is mochten ze niet spelen. Dan moet een 500k tribune klant de honneurs waarnemen...
Meer zekerheid met een middenvelder van AZ met laag assist/doelpunten potentieel. Ik verwacht de 2e seisoenshelft een stuk stabieler AZ.

mart1202

Interessant om te lezen dat iedereen Seuntjes zo makkelijk opzij schuift voor Strand Larsen. Heeft toch echt meer goals gemaakt dan Strand Larsen, en was de eerste seizoenshelft een middenvelder bij scorito. Potentiële minpunten voor de vele goals tegen vallen nu dus weg omdat hij aanvaller is. Ben wel bang dat hij weer op het middenveld wordt gezet omdat Fortuna nu een spits heeft gehaald..

wielergekkie

'@pantano dat had ik afgelopen jaar inderdaad ook. En toch ben ik tot nu toe weer iemand die er in trapt haha

Jwillems90

Ik ben uitgepuzzeld!

Keepers: 3.5 M
Verdedigers: 14.5 M
Middenvelders: 14.75 M
Aanvallers: 15.25 M

4x Ajax
3x AZ
2x PSV
2x FC Utrecht
2x GAE
1x Feyenoord
1x FC Twente
1x FC Groningen
1x PEC
1x RKC

hansotjes

obispo of sadilek, roept u maar

Ben Van Heck

Ik lees nu al een tijdje mee en dacht ga me ook maar eens aanmelden om mijn inzichten te geven! Ik zie veel mensen Tadic noemen als echte no-brainer, maar in dit geval is dat voor mij toch wel Haller, zeker met het uitvallen van Brobbey heeft hij de eerstkomende weken geen concurrentie en als hij terug is verwacht ik niet dat Brobbey vaak in de basis gaat starten eerlijk gezegd. De combinatie Haller en Antony is voor mij dan ook een makkelijke keuze, samen met een aanvaller van PSV. Drie keer raden wie dat nou zal zijn. Mijn vierde spits is dan een ander verhaal en daar twijfel ik enorm tussen Uldrikis en Odgaard. Uldrikis heeft maar twee keer minder gescoord dan Odgaard en heeft een stuk minder gespeeld vanwege een blessure. Ook heeft Cambuur een iets makkelijker programma tov RKC. Deze keuze kan invloed hebben op mijn derde verdediger, waar ik twijfel tussen Pröpper en Hilgers. Beiden zeker van een basisplaats bij Twente en eerlijk gezegd betwijfel ik of Pröpper zijn scorend vermogen doortrekt in de tweede seizoenshelft en het scheelt 500K. Verder hoor ik niemand de naam Stokkers van RKC noemen. Heeft de afgelopen wedstrijden indruk gemaakt met een assist en een goal en kost maar 500K. Flink dillemma tussen hem en Mattsson. Iemand benoemde dat Mattsson een stuk onzekerder is geworden door de komst van Bony, maar denk zelf, als Bony uiteindelijk basis gaat spelen, dit eerder ten koste gaat van Akman. Benieuwd naar jullie visie hierop!

Laatst gewijzigd
CooperFish

Antwoord op obispo en sadilek, ik zie obispo veel spelen door de blessure van ramalho. Schmidt heeft hem al paar keer de voorkeur gegeven maar met schmid weet je het nooit. Sadilek pakt wel veel kaarten maar staat veel op middeveld waardoor hij makkelijker kan scoren en assist kan geven. Maar ik ga voor obispo

Ben Van Heck

Ik lees nu al een tijdje mee en dacht ga me ook maar eens aanmelden om mijn inzichten te geven! Ik zie veel mensen Tadic noemen als echte no-brainer, maar in dit geval is dat voor mij toch wel Haller, zeker met het uitvallen van Brobbey heeft hij de eerstkomende weken geen concurrentie en als hij terug is verwacht ik niet dat Brobbey vaak in de basis gaat starten eerlijk gezegd. De combinatie Haller en Antony is voor mij dan ook een makkelijke keuze, samen met een aanvaller van PSV. Drie keer raden wie dat nou zal zijn. Mijn vierde spits is dan een ander verhaal en daar twijfel ik enorm tussen Uldrikis en Odgaard. Uldrikis heeft maar twee keer minder gescoord dan Odgaard en heeft een stuk minder gespeeld vanwege een blessure. Ook heeft Cambuur een iets makkelijker programma tov RKC. Deze keuze kan invloed hebben op mijn derde verdediger, waar ik twijfel tussen Pröpper en Hilgers. Beiden zeker van een basisplaats bij Twente en eerlijk gezegd betwijfel ik of Pröpper zijn scorend vermogen doortrekt in de tweede seizoenshelft en het scheelt 500K. Verder hoor ik niemand de naam Stokkers van RKC noemen. Heeft de afgelopen wedstrijden indruk gemaakt met een assist en een goal en kost maar 500K. Flink dillemma tussen hem en Mattsson. Iemand benoemde dat Mattsson een stuk onzekerder is geworden door de komst van Bony, maar denk zelf, als Bony uiteindelijk basis gaat spelen, dit eerder ten koste gaat van Akman. Benieuwd naar jullie visie hierop!

Laatst gewijzigd
Rad

Opvallende 'trend' dat er weinig wordt uitgegeven aan keepers, vind het zelf altijd wel fijn dat je een vaste eerste keeper hebt die je standaard in kunt zetten.

Boasson en Hagen

Blessure van Alvarez blijkt ernstiger dan gedacht, duel met Heracles is een vraagteken.

Peli

Als ik dat bericht op Telegraaf.nl net las, maak ik mezelf zorgen dat hij nog wel meer wedstrijden dan alleen Heracles gaat missen. Bij dezen is Alvarez geen optie meer voor mij.

Ben Van Heck

Misschien dat Blind dan wat vaker op het middenveld gaat spelen?

Ik lees nu al een tijdje mee en dacht ga me ook maar eens aanmelden om mijn inzichten te geven! Ik zie veel mensen Tadic noemen als echte no-brainer, maar in dit geval is dat voor mij toch wel Haller, zeker met het uitvallen van Brobbey heeft hij de eerstkomende weken geen concurrentie en als hij terug is verwacht ik niet dat Brobbey vaak in de basis gaat starten eerlijk gezegd. De combinatie Haller en Antony is voor mij dan ook een makkelijke keuze, samen met een aanvaller van PSV. Drie keer raden wie dat nou zal zijn. Mijn vierde spits is dan een ander verhaal en daar twijfel ik enorm tussen Uldrikis en Odgaard. Uldrikis heeft maar twee keer minder gescoord dan Odgaard en heeft een stuk minder gespeeld vanwege een blessure. Ook heeft Cambuur een iets makkelijker programma tov RKC. Deze keuze kan invloed hebben op mijn derde verdediger, waar ik twijfel tussen Pröpper en Hilgers. Beiden zeker van een basisplaats bij Twente en eerlijk gezegd betwijfel ik of Pröpper zijn scorend vermogen doortrekt in de tweede seizoenshelft en het scheelt 500K. Verder hoor ik niemand de naam Stokkers van RKC noemen. Heeft de afgelopen wedstrijden indruk gemaakt met een assist en een goal en kost maar 500K. Flink dillemma tussen hem en Mattsson. Iemand benoemde dat Mattsson een stuk onzekerder is geworden door de komst van Bony, maar denk zelf, als Bony uiteindelijk basis gaat spelen, dit eerder ten koste gaat van Akman. Benieuwd naar jullie visie hierop!

Laatst gewijzigd
Niels22

KKD-selectie rond, tijd om nu België af te maken en dan morgen de Eredivisie.

Balen dat Bakayoko definitief naar de A-selectie lijkt te gaan, maar prettig dat het nu al bekend is. Was/Ben al geen fan van die jong teams, maar deze speler was wel erg overtuigend

Scoritop

Mijn team staat:

4x Ajax
3x Az
2x PSV
2x FC Groningen
2x PEC
1x Feyenoord
1x FC Utrecht
1x FC Twente
1x GAE
1x Cambuur

Ketjap Manis

Allereerst maar zien of Bony uberhaupt nog fit wordt, ik betwijfel het. Ze gaven aan dat hij in ieder geval een flinke trainingsachterstand heeft. En als hij erin komt denk ik ook dat Akman of Tavsan geslachtoffd zal worden en niet Mattson. De laatste wedstrijden is Mattson diegene die daar alles op dezelfde plek speelt, terwijl andere heren steeds gewisseld/verplaatst worden.

Stokkers is idd een leuke optie. RKC heeft meerdere leuke opties met ook een zeer goedkope Belgische libero.

Wielertje12

Alvarez: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399840

Laatst gewijzigd
Barrygoal

'@Bennie Heck
Haller had ik in het eerste helft van het seizoen omdat hij 1M. goedkoper was dan Tadic.
Maar nu ze gelijk geprijsd zijn heb je in mijn ogen meer zekerheid met Tadic.
Uldrikis en Odgaard is om t even, maar ik kies voor Stokkers als 5e spits. Heeft de laatste 3 wedstrijden gespeeld welke alle 3 werden gewonnen en elke wedstrijd is hij bij een doelpunt betrokken geweest. ( incl. beker)

Antony laat ik er buiten, is bij te weinig goals betrokken. Voor 500.000 meer heb je karlsson.
En tevens zijn er van Ajax veel grotere puntenpakkers.

CooperFish

Wie kiest iedereen als 5e middenvelder en welk budget geven jullie hem? Ik heb nu een Heracles middenvelder van 1 mil

1 2 ... 28 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.