Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 27 ... 273 274
Pantano

Til is prijzig, maar altijd opnemen in je selectie! Gaat deze lijn gewoon door trekken en is een van de weinige middenvelders die regelmatig scoort en waar je van op aan kan. Er zijn al zo weinig puntenpakkers op het middenveld…

No brainer voor mij.

Fiepke

Drukke werkwerken en Scoritodeadlines gaan nooit samen. Vorige week vrijdag voor het laatst wat gepuzzeld. Niet dat de wintertransfers heel veel verandering gaan brengen (wanneer overtuigd een wintertransfer nu echt??), maar was al niet helemaal tevreden.

Morgen alles leeg gooien en de beperkte tijd die ik heb gebruiken voor Eredivisie en KKD team. De buitenlandse Topcoaches wordt alles op sterke basiself gooien, aangevuld met redelijke bank.

Armenteros nam ze in het verleden volgens mij ook. Geen idee hoe hij er tegenwoordig voor staat qua voetbalfysiek. Maar gaat Heracles veel pingels krijgen? Laatste seizoenen zo rond de 100 pingels per seizoen. Een percentage mist, dus dan kom je per club op ongeveer 5 uit. Met nog 14 wedstrijden te spelen zou iedere club gemiddeld nog 2 strafschoppen krijgen. Ik neem zelf dat soort overwegingen niet mee in teamsamenstelling, zeker niet als het een club als Heracles betreft...

Valvuillerdemoz

Armenteros is (was) wel echt een klasbak. Maar is ie al wedstrijdfit?
Zelfde geldt eigenlijk voor Bonty. Ik ga ook niet al te veel wintertransfers in mijn team opnemen. Misschien eentje, hooguit

RTankink

Weet vrij zeker dat ik op deadline day ergens heb gelezen dat Armenteros eerst nog wat fitter moest worden. Dat zou hem dan voor mij uitsluiten. Maar heb daar geen keiharde bron voor dus dat zou iemand die Armenteros overweegt dan nog ff uit moeten zoeken. Heb sowieso andere aanvallers klaarstaan.

reint

Hallo allen,
Omdat ik al een aantal jaren een behoorlijke fanatieke Scorito speler ben, bezoek ik ook zeer geregeld de forums van Wielerflits. Ik maak mijn eigen (weloverwogen) keuzes bij de selectie van mijn teams, maar ik maak zeker gebruik van de kennis die op dit forum aanwezig is. De drempel om ook wat zinnigs te posten, lag voor mijn gevoel best hoog. Een aantal mensen op dit forum hebben dit meelezen wel eens benoemd. Niet dat het mij een “schuldgevoel” heeft bezorgd, maar ik ben nu toch van plan om mij ook eens inhoudelijk te mengen in een aantal kwesties.
Mijn team is grotendeels klaar. De opstelling van de eerste wedstrijd speelt voor mij nog een rol in de keuze van de potentiële reserves. Hake en zijn keuzes is hier al meerdere keren besproken. Ben toch benieuwd hoe hij het gaat neerzetten. Hetzelfde geldt voor de voorhoede van Cambuur. Zal Doodeman starten of toch Kallon en Joosten?
Succes allen met de laatste loodjes.
Groeten

arjenzvob

Leuk Reint. Welkom!

Peli

Dank je, Reint. En welkom!

Even over Edson Alvarez....
Heb me net klem gegoogled, maar kan nergens iets concreets over de ernst van zijn blessure vinden of over wanneer hij weer fit genoeg is om wedstrijden te spelen.
Enkel de al bekende feitjes dat het schijnbaar om een lichte blessure gaat (want contactmoment en geen verdraaiing), maar blijkbaar wel zwaar genoeg om de wedstrijd van afgelopen nacht tegen Panama aan zich voorbij te laten gaan.
Iemand hier die wat meer (inside) informatie heeft?

Mony Tartin

Goedenavond heren,

Hier een exact hetzelfde verhaal als Reint. Ik kijk hier al een tijdje mee en speel Scorito al sinds 2015. Vanaf nu zal af en toe proberen iets inhoudelijks toe te voegen aan dit forum :)
Mijn eerste wik en weeg punt ligt bij de defensie van Feyenoord. Wat gaat de verwachte opstelling zijn voor grotendeels de rest van het seizoen?
Malacia is denk ik zeker van zijn plaats. Maar wat gaat er met Sandler gebeuren? Neemt die de plaats in van Senesi (die waarschijnlijk aan zijn laatste seizoen bezig is) of de degelijke Trauner? Wat te denken van Geertuida die tegen de basis aan schuurt en dan is Pedersen ook niet zeker van zijn plaats. Enige Feyenoord watchers hier?

Dan mijn tweede punt is de ex-AZ man bij Willem II, verwachten jullie dat deze basis zal staan en of er punten in het verschiet liggen? Bij AZ was ik wel gecharmeerd van zijn drang naar voren.

Hoor graag jullie invalshoeken!

Chef83

Toppie reint .

Ik heb besloten dat ik nog tussen 2 spelers twijfel
Word het veerman (4mil) of de wit 4miljoen . Az denk ik wel moeilijker programma en de wit niet in vorm nog en veermannetje heb weer schmidt als waarzegger al scoorde hij wel in de beker gelijk en met groningen mee 2 assist .dus daar ga ik nog ff over sparre met me eigen 😄😃🤫🤫

Peli

'@Mony Tartin
Malacia en ook Trauner zijn wel safe picks, die zullen onder normale omstandigheden niet zomaar uit de Rotterdamse basis verdwijnen.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Mijn team staat nu definitief. 4x Ajax, 2x Utrecht, Twente, Feyenoord, Az, NEC, Zwolle, 1 x Psv en 1x Vitesse.

Heb besloten om dit niet meer te veranderen. 🙈🙈🙈

Bozenik

'@Astarloa: RKC heeft inderdaad een lastig programma, maar Odgaard scoort tot nu toe juist ook in de moeilijke wedstrijden (Feyenoord-uit, PSV-thuis, Utrecht-uit, Twente-uit, Heerenveen-uit). Dat geeft nul garanties natuurlijk, maar voorlopig heb ik hem wel.

@Panzerwagen: Het duurt nog wel een tijdje voor Sandler wedstrijdfit is en ik voorzie geen basisplaats. Geertruida is wel een lastige inderdaad. Ik had zelf Senesi in m'n team voor Vitesse-thuis en dat werd ineens een nulpunter. Daarom zou ik nu alleen Trauner of Malacia durven te nemen.

Phoenix0000

Even uitzoomen:

Gezien het beschikbare materiaal en de resultaten uit eerste helft seizoen, welke verdeling heeft dan in de basis jullie voorkeur en waarom? 4-4-2, 3-5-2, etc… Ervaringen uit verleden mogen ook meegewogen worden natuurlijk :-)

Twee spitsen voelt voor mij altijd een beetje karig. Ik heb ook het idee dat verschil in punten voor doelpunt spits en middenvelder dicht bij elkaar is komen te liggen dan vroeger. Maar dat weet ik niet zeker. Vroeger was middenveld voor mij echt allesbepalend, maar dit seizoen he ik het idee dat er gewoon niet echt genoeg kwaliteit is om met 4 of 5 middenvelders als basis te spelen. Dan houd ik dus eigenlijk alleen 4-3-3 over als uitgangspunt.

In de verdediging is los van de Ajacieden ook nog best behoorlijk wat te kiezen. Hetzelfde geldt voor de aanvallers. Veel van rond de vier miljoen, maar ook wat goedkopere opties tussen 1.25 en 2.5. 3 aanvallers lijkt dus ook logisch.

Je moet alleen wel 6 middenvelders selecteren….
Benieuw wat jullie ideeën hierover zijn.

Chef83

Ja dat gevoel heb ik nou ook met die middevelders qua punten scores en ze zijn ook stuk voor stuk duurder geworden als ik het goed heb als andere jaren . Ik sta 1ste in mij poultje van 8 en die wil ik graag behouden .
Ik vind obispo ook leuk geprijsd die staat sinds de blessure van ramalho erin en ze hebben geen vervanger gehaald en ik ga t gokje met walemark aan .

JvH

Mijn team voor de 2e helft: Ajax 4x, Fey 3x, PSV 2x, AZ 2x, Cambuur 2x, Twente, NEC, PEC, GAE en Heerenveen. De verdeling: aanval 13,75 mio, middenveld 12,75, verdediging 16,25 en keepers 5,25. Leuke discussies gelezen en goede afwegingen. Mijn team is zonder Tadic en Til. Benieuwd of deze keuze goed gaat uitpakken. Mijn verrassing speelt bij Fey.

Platje

Punten zijn niet veranderd, dit zal waarschijnlijk puur gevoel zijn door (ik denk) het gebrek aan echte scorende middenvelders die je voor mijn gevoel voorheen juist wel had: Koopmeiners en Vloet vorig jaar meer dan 15 goals en Flemming met 12. In 2018/2019 had je bijv. El Khayati, Ziyech en Vlap die allemaal meer dan 16 goals maakten, daarvoor o.a. een Van Ginkel, Klaassen, VD Beek, Toornstra etc.etc. die altijd wel minimaal 10 goals per seizoen scoorden naast een aantal assists

Nu moet je het doen met Til die er boven uitsteekt, daarna De Wit en op nummer 3 Ramselaar met 6 goals waarvan 1 hattrick en geen assists.. uiteraard Berghuis als puntenscoorder als nummer 3 maar ff naar de goals gekeken

Laatst gewijzigd
Mony Tartin

Bedankt voor de input Peli & Bozenik, zojuist Senesi eruit gehaald voor Trauner.

CooperFish

Misschien niet heel interessant maar zit te denken aan een 5e middenvelder van Heracles, omdat die weinig goals tegen krijgen en iemand moet de ballen naar de spits brengen zonder vloet. Maar wie gaan daar spelen? Torre schoofs kiamonzoglue of toch nieuwelingen zoals ouahim of hansson

Wielertje12

'@Mony Tartin Ik vind de kwestie die je aan kaart met de ex az-man ook een interessante, ik ben daar ook wel fan van, want ik verwacht dat hij op meerdere posities daar uit de voeten kan, ook al heeft Willem II daarnaast nog een middenvelder en spits gehaald. Ik ga er niet van uit dat je een speler koopt om hem op de bank te zitten en denk dat hij wel eens voorin kan gaan staan, maar dat moeten we nog eens zien.

@CooperFish Ik heb daar ook naar gekeken maar ik weet niet wat Wormuth gaat doen met zijn middenveld na die winterse transfers. ouahim is een CAM, alleen Hansson is beter geprijsd, maar ik heb me daar nog geen wijs in kunnen brengen.

mart1202

Overweegt niemand Bazoer? Zie hem weinig voorbij komen op het forum. Heeft mij vorig jaar behoorlijk wat punten opgeleverd en scoort best makkelijk. Als ik Wittek inruil voor Bazoer, heb ik de mogelijkheid om Seuntjens up te graden voor Strand Larsen.

Platje

Bazoer + Strand Larsen zou mijn voorkeur hebben boven Wittek + Seuntjes

Keshi

'@Phoenix ea

Ik heb onlangs gelezen dat er gemiddeld minder gescoord wordt. Je gevoel klopt dus, maar de oorzaak ligt anders. En dat werkt naar 2 kanten he, minder pluspunten aan de scorekant, minder strafpunten aan de verdedigende kant. Er werd een verband gesuggereerd met het spelen zonder publiek. A

Als dat zo is, dan gaan we nu weer terug naar een grote verschil.

Peli

Zonder twijfel Bazoer+Strand Larsen

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Tja, als we Suslov "Koning kaarten pakken" noemen, wat wordt dan de bijnaam van Bazoer?

Peli

Zijn allebei kandidaten voor die titel dit seizoen.

Maar er wordt gevraagd:
Wittek + Seuntjens of Bazoer + Strand Larsen ?
Dan valt voor mij de keuze toch vrij snel op de optie zónder Seuntjens en mèt Strand Larsen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 27 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.