Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 34 ... 273 274
Pim96

Een 5e middenvelder van 2 miljoen overkill? Denk dat een stabiele 5e middenvelder wel belangrijk is. Blaswich als 1e keeper is misschien niet ideaal, maar Vitesse is ook niet een team die heel vaak de nul houdt. Zullen elkaar niet super veel ontlopen. Als je dan Tronstad ipv Anita kan pakken is dat mooi meegenomen.

yoeri

Ohja 1 tip voor de rest: Beukema dat wordt een flinke puntenpakker. Gaat er zeker 4 scoren als verdediger 2e seizoenshelft. Enorm sterk in de lucht. Mijn verdediging staat te goed en kan dat niet veranderen helaas, 1.750.000 kost hij maar.

Pim96

'@Youri Is Stokkers je 4e of 5e aanvaller? Een Sowah/Walemark/Jahanbaksch vind ik namelijk als 4e aanvaller wel een goed idee, maar als 5e aanvaller overkill.

Bij alle 3 heb je overigens 0 zekerheid. Walemark heeft 1 oefenwedstrijd gespeeld met 2 goals. Daardoor nu ineens interessant als gok, maar gaat hij basis komen? Komt hij wel basis is Jahan dus wissel denk ik. Sowah wel goede aanvaller en wel grote kans op basisplek denk. Zal alleen misschien eerst moeten wennen aan AZ. Denk dat er in die categorie meer opties zijn met meer zekerheid.

Beukema tja. Zou paar 150'tjes kunnen worden of een hele hoop 0'tjes.

RTankink

Beukema vind ik net nog wel een risicootje, en die wil ik niet hebben in mijn verdediging. Met uitzondering van de 500k-speler misschien.

Nu mijn team ook definitief is toch nog maar even meedoen aan de trend hier. Mijn team is als volgt opgezet:

Keepers 2,5 miljoen
Verdediging 13 miljoen
Middenveld 16,5 miljoen
Aanval 16 miljoen

Per club:
3x Ajax
3x AZ
2x Feyenoord
2x PSV
1x Vitesse
1x Twente
1x Groningen
1x Cambuur
1x Heracles
1x Go Ahead
1x RKC
1x PEC

CooperFish

Walemark gaat die spelen denken jullie? En had vd streek maar wordt nu afgeschrikt door zijn blessure om hem niet te nemen maar hoe wordt er over hem gedacht. Alternatieven zoals maulan, Timber, Tronstad en mitsi vind ik ook niet overtuigend

yoeri

Thanks. Ja dat is, Beukema is een gok. Maar heb laatste wedstrijden helemaal gezien van AZ en vond hem echt enorm positief opvallen. Zonder Pavlidis had hij 2 doelpunten uit corners meer, Pavlidis haalde tot twee keer toe met een vreemd Capitool de bal voor zijn hoofd vandaan. Die moet echt zsm naar de bank wil AZ beter gaan presteren. Dus Sowah grote kans dat die minuten gaat maken, maar is niet voor niets verhuurd natuurlijk dus ook een risico inderdaad. Heb nu trouwens toch Anita ingeruild en 1 miljoen extra budget (buiten spelers om). Wälemwark is inderdaad een gok, probleem is nu dat ik van Linssen Tadic kan maken, maar dat helpt me niet aan meer opties, slechts een waarschijnlijke upgrade.

Andere ding is, ik heb een paar gokjes die ik graag wil houden. Mijn aanval nu: Linssen (zekerheid), Gakpo (zekerheid), Mahi (goed in vorm, klein risico), Bony (groot risico, maar hoge verwachting), Stokkers (en nog 1 miljoen over). Wil Stokkers toch inwisselen voor een puntenpakker, dat kan bijvoorbeeld Wälemark zijn, maar dan heb ik twee spitsen van Feyenoord. Wat me ook weer te weinig keuzes biedt. Zit er nu aan te denken wellicht toch nog voor Anthony te gaan en dan een 3 miljoen spits te kopen in plaats van Stokkers. Maarja dan wordt Linssen als zekerheid weer ingeruild voor een minder grote zekerheid. Erg lastig allemaal.

Pim96

Ik zou dan eerder geld investeren in minder risico bij je 3e en 4e aanvaller, dan je 5e aanvaller. Het kan namelijk zomaar zijn dat je anders zo met 2 aanvallers door moet

Wielertje12

Trainer Heerenveen:
Met Thom Haye en Amin Sarr lijfde sc Heerenveen maandag op de slotdag van de winterse transferwindow twee nieuwe spelers vast. Kunnen zij tegen Fortuna al spelen? "Ja. Thom is topfit. Amin is een ander verhaal. Die is pas tweeëneenhalve week in training, nadat het seizoen in Zweden was afgelopen. Hij kan starten, maar of dat verstandig is, is iets anders. Of het moet allemaal wel heel verkeerd uitpakken." Daarmee doelt Tobiasen op de vele twijfelgevallen binnen zijn selectie: Sydney van Hooijdonk, Tibor Halilovic, Nick Bakker en Syb van Ottele zijn onzeker. (https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/2022/twijfelgevallen-in-aanloop-naar-fortuna-uit)
Duidt er wel op dat Haye denk ik gaat spelen vanavond, Sarr dus twijfelgeval

Laatst gewijzigd
Peli

Wat zijn dat voor tips? Wisselspeler Beukema.
Ik doe maar net of ik dat niet gelezen heb 😉

Platje

Beukema blijft wel staan gok ik, stuk beter dan BMI. Maar ik neem voor 250k meer een zekerheidje aangezien ik V Polen en Meijer ook al heb.. kan daar geen risico meer nemen

Peli

Dan verschillen we daarin van mening @Platje.
Niet over het feit dat Beukema de betere voetballer van de 2 is. Maar ik verwacht dat Jansen Indi altijd op gaat stellen, mits fit.

Ab Normaal

Ik ben het eens met Peli. Denk dat Beukema gaat banken.

Wielertje12

Mijn team is compleet:
Keep: 6M
Ver: 13,25M
Mid: 15M
aanval: 13,75M

1x Utrecht
1x Heerenveen
3x az
2x PSV
2x PEC
1x Twente
2x Vitesse
2x Feyenoord
2x ajax
1x Go ahead
1x Groningen

Op hoop van zege in de tweede seizoenshelft :p

Laatst gewijzigd
Platje

6m voor je keepers en maar 2 ajacieden? Ik vind het tricky Wielertje

Wielertje12

'@Platje ben niet zo van de tactiek alles moet ajax zijn, ieder zijn eigen spel toch? :)

Platje

Klopt inderdaad! Geef alleen mijn mening, maar iedereen beslist zelf :)

Pim96

Ik ben wel voorstander van 4x ajax, maar met de blessure van Alvarez kom ik ineens in de problemen. Zonder Tadic is het goed mogelijk, maar met Tadic wel een kwestie. Om nog een 4e ajacied erin te gooien zou ik ergens flink moeten downgraden of Antony erbij pakken naasten Tadic (ten koste van een top aanvaller). Dan kies ik waarschijnlijk liever voor 3x Ajax en een stabiel team verder.

Middenveld ga ik breed uitpakken en een relatief duur gokje meenemen die basisplek kan verliezen. Dit ga ik dan opvangen met een 1.5 miljoen 6e middenvelder.

Platje

3x Ajax snap ik ook wel (vind het middenveld eigenlijk allemaal te duur voor de punten die ze halen, maar de alternatieven zijn daar ook niet veel beter) maar 2x zou voor mij echt te weinig zijn

danusz1986

De vraag is even voor mij gaat Sanagre veel meer punten halen dan Maulun. Volgens mij was Sangare een kleine periode er niet bij anders had hij veel meer punten gehad. Als ik Maulun neem kan ik een goede 4e spits halen en anders wordt het een iets minder spits. Sangare, 3e spits Sowah en Mahi 4e of Maulun, 3e spits Strand Larsson, 4e spits Sowah.

reint

'@Asterloa
Ik vind het programma van AZ nog wel meevallen. Ik zie ze in zeker 10 van de resterende wedstrijden als favoriet. Verwacht dan ook dat de Wit zeker zijn punten blijft pakken. Ik vind het wel een irritante speler en het verbaasd dan ook dat hij slechts 2 gele kaarten heeft gekregen tot nu toe.

Barrygoal

Lees dat sommige er geen 4 ajax spelers in krijgen. Dit zijn de grootste punten pakkers de afgelopen 2 seizoenen. Ik begin met 4 Ajax spelers en bouw de rest eromheen.
2 Ajax spelers is wel heel karig.

dadeliva

Mij team is compleet (zonder de dure Tadic en Til):

- Keepers: 5,75
- Vedediging: 16,5
- Middenveld: 11,75
- Aanval: 14

Weinig budget voor middenveld, maar middenvelders scoren dit jaar ook gemiddeld minder punten dan de andere linies (22 in de top 100).

- 3x Ajax
- 2x PSV
- 2x Vitesse
- 2x RKC
- 1x Feyenoord
- 1x AZ
- 1x Twente
- 1x Fortuna
- 1x NEC
- 1x Cambuur
- 1x PEC
- 1x Willem II

Fietsbel

Denken jullie dat de wedstrijden van Brazilië, eind maart, invloed hebben op het opstellen of aanwezig zijn van Anthony?

michelb6

Ik heb Anthony wel. Neres is weg, dus alleen Berghuis als zijn vervanger. Maar voor 3,5 vind ik het zeker waard.

Fiepke

Interlandperiode. Tussen 20-3 en 2-4 geen eredivisievoetbal. Op 2 april gaat Ajax naar Groningen. Als Brazilië nog op donderdag vooraf speelt kan dat krap zijn. Maar met blessures, schorsingen weet je het ook nooit.

1 2 ... 34 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.