Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 35 ... 273 274
arjenzvob

Een speler die geen concurrentie heeft wordt laks. Anthony heeft daar een handje van....

StijnvanA_

Dit staat er nu bij mij:

Keepers: 4.000.000
Verdediging: 13.250.000
Middenveld: 14.750.000
Aanval: 16.000.000

4x Ajax
2x AZ
2x PSV
2x FC Twente
2x Feyenoord
1x FC Utrecht
1x SC Cambuur
1x PEC Zwolle
1x N.E.C.
1x Heracles Almelo
1x RKC Waalwijk

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Zal ETH Gravenberch weer opstellen als die weer fit is?
Laatste periode vind ik hem niet heeeel goed en werd ook steeds eerder gewisseld.

Peli

Ik durf er heel veel geld op te zetten dat Gravenberch geen wissel komt te zitten.
Speelde gewoon weer prima de laatste paar potjes.
En vertegenwoordigt een enorme transferwaarde.

danusz1986

Is een middenveld met De Wit, Til, Kokcu, Sangare en Gravenberch teveel van het goede? Heb dan 6 goede middenvelders en heb 2 topspitsen + Sowah en Mahi en Mattson als 5e spits. Kan ook nog Strand pakken en dan 500k spits en 1 miljoen 4e spits.

arjenzvob

Dat is een verschil van inzicht danusz1986. Ik heb juist een heel licht middenveld. Jij een heel lichte verdediging + keepers?

Sloddies

Sloddies hebben veel terrein goed te maken in de tweede competitiehelft. Gaan dat doen met 1 Ajax verdediger, Timber.
In mijn beleving wordt in de 2e competitiehelft veel minder vaak de 0 gehouden door de topclubs, met name de laatste maand als het zonnetje lekker schijnt. Voor diverse tegenstanders staat er dan niet veel meer op het spel, dus veel uitslagen 4-1, of zelfs 5/6-2.

Dan kies ik liever voor de miljoenen voorin met Tadic, Gakpo en Anthony. Middenveld kostte veel hoofdbrekens. Uiteindelijk voor de Wit, Sangaré en Kokcu gekozen. In de verdediging toch voor Wijndal boven Sugawara (en Beukema, die op het allerlaatste moment is gesneuveld - verwacht veel van hem).

danusz1986

'@Arjen

En de verdediging 2 ajaxcieden, en een AZ'er als 3e verdediger en 1 miljoen en 500k verdediger als 4e en 5e. Als keeper is de keeper van AZ mijn top keeper.

Laatst gewijzigd
Platje

Zal Troupee basis blijven staan?

Platje

Troupee eruit gehaald, neem geen risico..
Laatste twijfel: To Til or not to Til!
Til + Tronstad + Strand Larsen + Mahi
Of
Kokcu + Vlap + Karlsson + 1,75 spits (Sarr of Odgaard)

RvhC74

Fc Utrecht en nec hebben na Ajax en Feyenoord het vaakst de nul gehouden tot nu toe, beiden 7x

Dat zegt wel iets dat de organisatie goed staat.

jacked2datitz

Wat denken jullie van vlap? Wordt wel vaak gewisseld na een uur en overtuigd nog niet echt qua stats. Maar heb wel goed gevoel bij hem voor de 2e helft van het seizoen

TheHunter

'@platje Waarom zou Troupée niet basis blijven?

Peli

Omdat hij er geen hout van kan, Twente's minste basisspeler voetbal- en inzichttechnisch. En omdat ze met Brenet een ervaren concurrent in huis gehaald hebben. En omdat Everink, die bij Twente als een groot talent gezien wordt (alleen erg blessuregevoelig) staat te popelen om zich te bewijzen.

Karperdrol

Door de komst van Brenet misschien?
Maar die is nog niet fit en denk dat Ronnie eerder smal eruit haalt dan troupee.

Over vlap twijfel ik ook nog.
Heb nu een middenveld met: de wit, vlap, kokcu, trontstad, mailund en 500k
Voelt toch best veel, misschien 1 van hen wisselen voor een iets betere puntenpakker...suggesties?

Verdediging staat dan wel lekker met 2x ajax, feyenoord en Az

Laatst gewijzigd
Goombah

Team zo goed als rond!

Keepers: 4M
Verdedigers: 13M
Middenvelders: 16.25M
Aanval: 14.75M

Enige twijfel nog keuze Sugawara/Hilgers & Seuntjes/Sarr..

Iemand advies wb die 4?

danusz1986

Midtsjo/Stokkers of Doodeman of Maulun/Mattsson is nog de enige vraag. Met de keepers ben ik wel uit. Geen Sangare als 5e top middenvelder.

danusz1986

'@Goom

Suguwara en Seuntjes.

Goombah

'@Danusz Thanks! Die had ik idd al staan, dan houd ik het lekker zo..

Kaassoufflé

Ik ben er bijna uit. De laatste keuze is

Til / Vlap / Gustafson

Of

Til / De Wit / Kiomour

Fietsbel

Heracles gaat er niks van bakken dit seizoen met dit speelschema: Thuis: Utrecht, PEC, Vitesse, Feyenoord, Twente, Sparta
Uit: Ajax, Az, PSV, Heerenveen, Fortuna, Groningen, Willem ll, RKC. Lijkt me een simpele keuze.

Laatst gewijzigd
mentsjov

Ik heb een selectie gepuzzeld met Til/Berguis EN Tadic. Een middenveld van 21 miljoen. En ik ben er zowaar zeer content mee. Nu nog laten staan!

4x Ajax
3x Feyenoord
3x Groningen
2x PSV
2x PEC
1x GAE
1x AZ
1x Heracles
1x RKC

Kaassoufflé

'@Fietsbel: thanks, even opstelling van Utrecht afwachten of Gustafson uberhaupt speelt :)

danusz1986

Ook is Gustafson geen veilige optie hoor. Staat er regelmatig naast. Vandaag wel basis.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Vd Streek iig niet bij de selectie vandaag. Ramselaar op de bank. Voetbalprimeur geeft deze opstelling door

1 2 ... 35 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.