Mijn team:
Keepers: Leeuwenburgh en Blaswich
Ik wilde besparen op de keepers. Daarnaast heeft Groningen een relatief makkelijk programma. Blaswich boven Noppert verkozen.
Verdedigers:
Timber, Blind, Wijndal, Wittek, Meijer
Hoop geld in gestoken. Lang Boscagli en geen Blind gehad. Ik zie nergens meer een échte verbetering dus zo gelaten. Met een opstelling 4-3-3 ga ik voor een sterk blok verdedigers die hopelijk vaak de 0 houden en wellicht goals/assists afleveren
Middenveld:
Gravenberch, Kokcü, van de Streek, Maulen, Haye, van den Belt
Niet mijn sterkste linie. Lang Til gehad, maar dit kwam beter uit qua budget. Gravenberch is volgende week hopelijk weer fit, Kokcü lijkt op dreef te raken en is veel betrokken bij goals. Maulen, Haye en van de Streek mogelijk elkaar gaan afwisselen. Van den Belt staat vandaag al basis, maar zal (afhankelijk van het programma) ook vaak op de tribune zitten.
Aanval
Tadic, Gakpo, Karlsson, Seuntjens, Stokkers
Tadic mijn captain. Met Gakpo en Karlsson een sterk aanvalsblok. Seuntjens en Stokkers wisselen van bank naar tribune wekelijks.
Deze week zitten Blaswich, Wijndal, Maulun en Karlsson op de bank. Gravenberch, van de Streek en Stokkers op de tribune.
Succes allemaal! Ben echt benieuwd naar jullie teams en motivaties.
Bij deze mijn team
Keepers:
Leeuwenburgh, Noppert
Vanwege het al zo vaak genoemde programma van groningen en een budgetbesparing op mijn reservekeeper
Verdedigers:
Timber, Obispo, Sugawara, Van Polen, Meijer
De linie waar ik pas echt bespaard heb, met Obispo en Meijer als risicovolle goedkope gokjes
Middenveld:
Berghuis, Til, Veerman, Kokcu, Kiomour, VD Belt
Mijn verreweg meest geinvesteerde linie. Juist omdat veel mensen hierin weinig investeren, probeer ik hier pas echt de wint te pakken. Allemaal scorende middenvelders met potentieel een shitload aan punten. Met dit middenveld kan ik ook makkelijk schakelen van 4 naar 5 in bepaalde weken.
Aanval:
Tadic, Antony, Strand Larsen, Walemark, Stokkers
Walemark mag beginnen op de bank, maar hopelijk snel een basisklant. Tadic en Antony mogen de goals gaan maken. Hopelijk is Strand Larsen geen oppurtunistische pick.
Al met al een selectie met veel risicootjes. Het wordt de dood of de gladiolen!
Mijn team:
Keepers:
Branderhorst en Noppert.
Lang Pasveer gehad, maar heb uiteindelijk Branderhorst + Vlap + Haller verkozen boven Pasveer + vd Streek + Karlsson
Verdedigers:
Timber, Blind, Malacia, Troupée, Meijer.
Speel met 4-3-3 dus alleen Meijer gaat bankzitten. Had eerst Guth maar was toch te onzeker met de terugkerende van Eijden.
Flink bespaard op het middenveld:
De Wit, Sangare, Vlap, Clasie, Azhil, van den Belt
Til heeft er tot gister in gestaan, maar verwacht dat hij vaker gewisseld zal worden in de Eredivisie met het oog op Europa, nu ze zoveel middenvelders gehaald hebben.
Sangare en Clasie hebben door blessures een paar wedstrijden gemist in de eerste seizoenshelft, maar ik verwacht dat ze ondanks dat ze geen doelpunten gaan scoren wel punten gaan scoren als vaste basisklanten.
De aanval moet het voor mij gaan doen.
Tadic, Haller, Gakpo, Walemark, Stokkers.
Had Walemark kunnen upgraden naar Odgaard en Azhil naar een 500k-middenvelder, maar ik kan het risico nemen met mijn basisaanval. Mocht Walemark Jahanbakhsh uit de basis spelen dan is dat alleen maar mooi meegenomen.
Wilde iets opzienbarend doen. Had eerst een voorhoede van 4,5M, maar dat is toch iets anders geworden.
Uiteindelijk voor 3 ajax verdedigers gegaan aangevuld met 2x 500K.
Keepers:
Leeuwenbergh & Noppert
Verdediging:
Blind, Mazraoui, Timber, Meijer & Guth
Middenveld:
De wit, Kokcu, Sangare, Tronsted, Malun, vd Belt
Spits:
Tadic, Karlsson, Gakpo, Mathson, Stokkers
Vindahl
Noppert
Blind
Timber
Suguwara
Polen
Meijer
Til
De Wit
Kokcu
Gravenberch
Maulun
Belt
Gakpo
Anthony
Sowah
Strand
Mattsson
Was echt aan het twijfelen om Sangare ipv Maulun te nemen en dan Strand in te wisselen voor Walemark/Stokkers, maar dat was meer gokken met een Sowah en Walemark. Kon ook nog Sangare/Mahi zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.