Dit is het geworden:
Unnerstall
Noppert
Blind
Timber
Trauner
Boscagli
Van Polen
Gravenberch
Kokcu
Vlap
Tronstad
Maulun
Van den Belt
Tadic
Karlsson
Strand Larsen
Seuntjens
Lidberg
Twijfel wel erg over het middenveld, kan mij misschien gaan opbreken.
Sta op 99.7 % en 1e in de forum poule, dus genoeg te verliezen.
Leuk, al die teampjes!
Heb er hier ook een:
AZ en PEC gaan vlammen de tweede seizoenshelft. Ajax wordt nog sterker en FC Utrecht gaan het ook beter doen. Daarbij is Mahi een koopje. Ik wilde twee Timbers en vindt Vindahl en Wijndal ook wel een leuke combi. Wilde eigenlijk Til wel graag houden, maar die bleek toch te duur, als je twee Ajax-verdedigers wilt. Dus maar hopen dat Kökcü de prestaties van Til gaat evenaren.
Tadic. Al sinds zijn komst naar Ajax dę musthave. Til dit seizoen ook, maar moest toch kiezen. Karlsson gaat bij een beter draaiend AZ vast ook meer scoren en Gakpo, als ie fit blijft ook een musthave.
Keep: 3,75 mln
Vindahl Jensen
Lamprou
Verdediging: 13,5 mln
Blind
Timber
Wijndal
Van Polen
Meijer
Middenveld: 14,75 mln
Kökcü
Gravenbergh
Götze
Timber
Maulun
Van de Belt
Spitsen: 15,75 mln
Tadic
Karlsson
Gakpo
Mahi
Stokkers
Toch 4 x Ajax.
3 x AZ
3 x PEC
2 x PSV
2x Utrecht
1 x Feyenoord
1x Cambuur Leeuwarden
1 x FC Groningen
1 x RKC
Veel voetbal- en scorito-plezier !
Leeuwenburgh
Blaswich
Wilde niet te veel investeren in de keepers. Denk dat verschil tussen de duurste keepers en anderen kleiner zal zijn in tweede seizoenshelft. Programma Groningen is reeds eerder benoemd.
Blind
Malacia
Wijndal
Boscagli
Meijer
Vier spelers die in mijn ogen goede kans maken op de nul en aanvallend ook inbreng hebben. Meijer goedkoop met behoorlijke kans op basis.
De Wit
Kökcu
Gravenberch
Maulun
Kiomourzogtlu
Van den Belt
Denk dat de Wit zijn ding blijft doen, Kökcu zijn stijgende lijn voortzet en Gravenberch vanaf volgende week meer rendement gaat halen 😊 De overige 3 zullen strijden om een plek op de bank.
Tadic
Linssen
Gakpo
Stokkers
Lidberg
Linssen gekozen boven Karlsson, waardoor de vierde en vijfde aanvaller uit het goedkoopste segment moesten komen.
Succes allen.
Hierbij mijn team;
Keep: 5.5 M.
Pasveer
Noppert
Verdediging: 16 M.
Timber
Blind
Malacia
Boscagli
Guth
Middenveld: 10.5 M.
Kokcu
Q. Timber
Suslov
Maulun
vd Belt
Kiomourtzoglu
Aanval: 15.75 M.
Tadic
Karlsson
Gakpo
Mahi
Stokkers
Ik hou 250.000 en over en had heel graag Mazraoui er nog in gepuzzeld , maar het lukte niet om nog ergens 250.000 vandaan te toveren.
Zwak middenveld, maar de grote puntenpakkers staan in de verdediging en aanval als je naar dit seizoen kijkt.
Op het middenveld 6 spelers van 6 verschillende clubs zodat er per week 3 gekozen kunnen worden waarvan wordt verwacht dat ze winnen.
Ik speel overwegend 4-3-3
Keeper: Pasveer, Noppert (ik durf het toch niet aan met Leeuwenburg, nog twee blunders en hij is zijn plek kwijt)
Def: Wijndal, Trauner, Boscagli, Suga en Meijer. (In de hoop,dat die AZ-backs flink wat ballen voor het doel gaan slingeren).
Mid: Køkcu, Gravenberch, Sangaré, Suslov, Midtsjø, Idzers (basisspelers van de top)
Spits: Tadic, Anthony, Gakpo, Strandt en Deadman (Hier moeten de punten vandaan komen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.