Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 38 ... 273 274
RvhC74

De Keijzer
Branderhorst
Blind
Timber
Hilgers
Sugawara
Meijer
Vlap
Tronstad
De Wit
Kokcu
Vd Streek
Vd Belt
Tadic
Anthony
Gakpo
Walemark
Stokkers

Hopelijk levert dit team mij de gewenste punten te behalen op naar een betere positie

RvhC74

Obispo scoort gelijk en Mahi begint ook weer erg goed 🙈🙈🙈🙈

M@thijs

Leuke teams het lage budget zorgt idd voor veel variatie. Ik heb wat in te halen dus ben all-in met het volgende team.

Keepers
Pasveer
Noppert

Verdediging
Mazraoui
Malacia
Sugawara
Van Polen
Guth

Middenveld
Berghuis
Til
Kocku
Malun
Clasie
Van belt

Aanval
Tadic
Strand larsen
Uldriks
Mattsson
Doodeman

BrackenRidgeCycling

Next

Platje

Lekker Tronstad..

Peli

Hij is tóch aan Bosch gegeven uiteindelijk. Luck Tronstad pickers haha

Platje

Drommel weer basis volgende week :D

RvhC74

To Schmidt or not to Schmidt that is the question

Daarom heb ik geen Psv verdediger veel te wankel team met een onstabiele trainer

Valvuillerdemoz

Opvallend hoe vaak het AD er ook weer naast zat vandaag met die verwachte opstellingen. Maar goed dat ik daar niet op af ben gegaan.

Peli

Told you so 👌🏼
Maar irritant is dat hè.
Zet dan liever niks in die suffe krant van je, in plaats van een pagina vol giswerk.

De Tourminator

Bijlow
Unnerstall

Timber
Blind
Sugawara
Meijer
Guth

Gravenberch
Kökcü
De Wit
Veerman
Schoofs
Van den Belt

Gakpo
Karlsson
Antony
Walemark
Reijnders

Ik sta op 85%. Hopelijk kunnen we hiermee stijgen!!

Laatst gewijzigd
Hay

Mijn team Ganadores

Doel: Lamprou, Pasveer (5,75 M)
Verdedeging: Timber, Wittek, Wijndal, Sadilek, Meijer (12,75 M)
Middenveld: Gravenberch, Til, Oosting, Saymak, vd Streek, Suslov (16,0 M)
Voorhoede: Tadic, Gakpo, Mahi, Seuntjens, Stokkers (13,5 M)

Als laatste afgevallen: Sugawara,, de Wit, Flemming/Tavsan. Uiteindelijk wat meer gekozen voor breedte op het middenveld, valt (voorlopig) goed uit nu Gravenberch en vd Streek niet van de partij zijn.

Verder eens met eerdere commentaren dat een lager budget het spel leukerder/gevarieerder maakt, in dit kader had het budget wellicht nog wel een beetje lager mogen zijn.

Nog even over de opstellingen op het AD, deze zitten er vaak behoorlijk naast, gisteren hadden ze Sadilek nog in de basis staan terwijl die voor 2 wedstrijden is geschorst.

Veel plezier allemaal!

Fiepke

Mijn KKD-team:

Doel: Brouwer en Alblas
Verdediging: Mirani, Lelieveld, Vermeulen, van Vlerken, Musampa
Middenveld: Steijn, Moreo Klas, Pflucke, van Doorm, Stuy van den Herik, Colyn
Aanval: Muhren, Kharchouch, Assehnoun, Vente, van Axel Dongen.

RvhC74

Toch op later moment van Wolfswinkel, Propper, Unnerstall en Karlsson eruit gehaald. 4x Twente was toch te veel @Peli🙈🙈🙈

Nu Tadic, Anthony en de Keijzer en Hilgers

Pakt voorlopig nog niet geheel goed uit, maar heb vertrouwen in mijn team. Vandaag Drie keer Tadic met assist Anthony 🤪🤪🤪🤪

RTankink

Met dit team een poging aan het wagen mijn zilveren bekertje in te ruilen voor een gouden:

Keepers: Blaswich, Noppert
Mocht de regering ooit nog een minister van bezuiniging zoeken weten ze me te vinden. Nee, twee akelig goedkope keepers was noodzakelijk met dit budget om in iedere linie een vrij breed team samen te stellen zodat er lekker veel gerouleerd (lees: veel foute keuzes) kan worden.

Verdediging: Timber, Wijndal, Trauner, Hilgers, Meijer
De linie waar ik misschien wel het meest blij mee ben. Muv van Meijer stond deze verdediging na ongeveer 20 seconden puzzelen in de winterstop en heb ik het ook nooit meer veranderd. Hilgers wordt denk ik een van de verborgen puntenkanonnen van de tweede seizoenshelft, voor zover het echt een onbekend pareltje is.

Middenveld: De Wit, Gravenberch, Kökcu, Sangaré, Tronstad, v/d Belt
Ja, het middenveld was deze winter naar om samen te moeten stellen. Hopelijk pakken de heren Gravenberch en Sangaré vaak genoeg hun punten met 0'en en winstpartijen en af en toe een keertje een doelpunt of assist. En moge Feyenoord heel veel penalty's krijgen.

Aanval: Tadic, Karlsson, Gakpo, Uldrikis, Stokkers
Van deze jongens verwacht ik erg veel. Tadic is waarschijnlijk van de laatste 14 wedstrijden 14 keer de captain. Karlsson en Gakpo zullen niet heel veel weekenden beleven waarin ze beiden geen goal of assist laten noteren, en zijn alvast weer lekker begonnen dit weekend (thanks Mvogo!). Wat Stokkers doet gaat me zonder blessures waarschijnlijk de hele tweede seizoenshelft niet uitmaken, maar toch fijn dat ie erbij is.

TDK82

Bij de 1-2 van Karlson bij Psv - Az geeft Sugawara een lange bal van achteruit die door iedereen wordt gemist en binnengewerkt wordt door Karlson. Dit lijkt mij toch een zuivere assists maar zie het niet terug in de punten bij Sugawara. Of heb ik iets gemist?

Peli

'@Reneetje
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw keuzes 😉

Ben Van Heck

Leuke teams gezien! Vind het wel verrassend dat maar 7% van heel Scorito Haller kiest als topscorer van de Eredivisie. Tadic heeft het vooral van de assists en een goal staat gelijk aan twee assists. Die maakt Tadic natuurlijk makkelijk, maar Haller legt ze ook makkelijk in het mandje. Hopelijk ga ik hier het verschil mee maken!

Ketjap Manis

Maar Ajax gaat ook nog wel een paar pengels krijgen Bennie. Plus Tadic levert zo constant dat hij een goede captain is. En hij wordt bijna nooit gewisseld.

Ben Van Heck

.

Laatst gewijzigd
Platje

'@TDK je hebt gemist dat Mvogo de bal aanraakt

@Bennie en de pingels zoals reeds aangegeven en het feit dat Brobbey er zo weer bij is. Dat betekent sneller een wissel (ga ik in ieder geval zeker van uit)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Til z'n geld wel waard... Vooralsnog. Kokcü absoluut ook.

Jwillems90

Had ik til maar genomen. Bijna heel m'n poule heeft hem, en ook nog als captain.

puntenjager

Til captain en kokcu ook van de partij. Prima voor de puntjes deze wedstrijd. Nu hopen op ook nog pinchhitter puntjes voor Walemark.

puntenjager

.

1 2 ... 38 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.