Mijn team:
Keepers: Vindahl en Lamprou (uiteindelijk Pasveer/Doekhi ingeruild voor Vindahl/Blind) Lamprou mijns inziens de beste optie voor 1.250.000, had nog 250.000 over maar de 1.500.000 keepers zijn mijns inziens minder dan Lamprou, Heracles heeft toch een zwaar programma nog.
Verdeging: Ik wilde minimaal 2 Ajax verdedigers, dit zijn Blind en Timber geworden, verder Sugawara, Boscagli en Meijer, toch verkozen boven Guth, lijkt vertrouwen te krijgen van Buijs.
Middenveld: Til, vorig jaar de fout om Koopmeijners niet te nemen, Til voor mij echt een no-brainer. Verder Kokcu, strafschoppen, vrije trappen en corners en is lekker in vorm. Gravenberch, goedkope Ajax speler die toch een keer wat mer rendement zal halen uit zijn kansen. Kiomortzouglou, een goedkope basisspeler die toch al 2 keer gescoord heeft en van den Belt, de 500.000 speler die zo ongeveer iedereen heeft.
Aanval: Tadic, zonder hem veel opties maar toch FOMO, en als Ajax meer strafschoppen krijgt dan zal hij nog meer scoren, Gakpo, sterspeler van PSV mits hij fit blijft een puntenpakker, Uldrikis, tot nog toe pech in de afronding, moet er toch een keer uitkomen. Stokkers, verkozen boven Reijnders want die scoort nooit, Stokkers toch echt een spits. Tenslotte Bony, Gelezen dat hij indrukwekkend is op de training tot dus hoop dat hij het goed doet want heb hem op advies verkozen boven Flemming die er gisteren gewoon 2 in legt. Aanval toch karig maar moest keuzes maken, had graag Karlsson nog gehad maar dan was 4 Ajacieden niet mogelijk.
Wat een ongelofelijk k….weekend qua behaalde punten.
4x Twente met oa Van Wolfswinkel, Unnerstall,Propper en ook Karlsson moetende laten staan.
@Peli mijn eigen keuze geweest maar volgende keer betere tips geven 🤪🤪🤪🙈🙈🙈
Toch ook Strand Larsen toch moeten kiezen…..
Til moet ff kappen en Tadic geen pingel missen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.