Dat snap ik, maar ze gaan Sivertsen in ieder geval de kans geven, dat staat vast, maar niemand gaat je denk ik kunnen vertellen wie van de twee uiteindelijk meer gaat overtuigen. Een speler van 1 miljoen gaat bij Go Ahead 100% zeker een kans krijgen, dus ik zou persoonlijk niet voor Suray gaan.
Als je kiest voor Sivertsen (of iemand anders van Go Ahead) kan je in 4 van de 13 speelrondes de opstelling nog checken voor de deadline. Voor spelers van NAC, Heracles en Willem II is dat zelfs 5x. Hierbij weer de eerste wedstrijden per speelronde:
Speelronde 22: Heracles - Go Ahead
Speelronde 23: Go Ahead - Sparta
Speelronde 24: RKC - Fortuna
Speelronde 25: NAC - Sparta
Speelronde 26: Almere - NAC
Speelronde 27: NAC - Groningen
Speelronde 28: Heerenveen - Willem II
Speelronde 29: NEC - RKC
Speelronde 30: Groningen - Heracles
Speelronde 31: NEC - Willem II
Speelronde 32: Willem II - Heracles
Hele mooie toevoeging en inderdaad iets wat goed is om rekening mee te houden. Ik had hetzelfde wel al uitgezocht voor PSV alleen ziet dat er zeer ongunstig uit, slechts 1x de eerste wedstrijd van het weekend (verschuivingen i.v.m. europees voetbal daargelaten).
Ja zijn er mensen die M. Bruns nu overwegen als 5e verdediger?
Verder Edvardsen er opeens ingeklikt bij Ajax, voelt wel goed, hoewel het een risico is.
Ik had Lauritsen eerste seizoenshelft dus die neem ik niet nog een keer. Kan ik zomaar helemaal fout hebben.
Maar verdedigers van 1 miljoen, is er wat beters dan Bruns?
Ik blijf van Bruns af, Lagerbielke doet het goed en Hilgers heeft afgelopen zondag voor het eerst weer minuten gemaakt na zijn blessure en verwacht ik op termijn terug in de basis. 2m voor een (potentiele) bankzitter van Twente vind ik wat veel van het goede. Dan zou ik eerder gokken op Kuipers welke ook nog een back is (hoger punten potentieel). Met het vertrek van Salah-Edinne grote kans op een basisplek tenzij ze Sadilek als back gaan gebruiken.
Wat betreft Lauritsen overweeg ik hem juist wel (al veranderd alles bij mij nog 5x per dag). Met hlynsson en Eiting en in mindere mate Zechiel / van Bergen / van Aanholt hebben ze een behoorlijke kwaliteitsimpuls gekregen waardoor ik toch wel wat meer aanvoer voor Lauritsen verwacht. Ik overweeg hem overigens als 3e spits in een 3-5-2.
Ja lagerbielke staat er hier ook weer in en uit. Gaat denk ik wel spelen vaker maar nooit een goal maken of assist geven vrees ik. Kuipers vind ik nog echt niet overtuigen, maar ik wil toch een redelijke back van Twente. Maar kan ook maar zo dat ik voor Rots van Heracles ga en altijd met 3 verdedigers ga spelen.
Wat doen jullie op het moment dat je op het eind 250k over hebt?
- Accepteren, part of the game
- Ergens iets upgraden, desnoods aanvaller #5
- Ergens 250k downgraden, zodat je 500k hebt om te upgraden
Ik neig er nu naar om bijvoorbeeld Omarsson te downgraden naar Sauer, zodat ik ergens 500k bij kan leggen. Benieuwd naar jullie redernaties.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.