Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 449 450 451 452
Karperdrol

wat betreft Perisic, heel leuk voor die prijs, maar wat nou als psv de tussenronde niet doorkomt. Hoe groot is de kans dat hij dan weer op de bank plaats mag nemen?

Stiflerroonie

Ik heb het gevoel dat er gemold wordt....

Europameister
Karperdrol
wat betreft Perisic, heel leuk voor die prijs, maar wat nou als psv de tussenronde niet doorkomt. Ho...

Als Lang weer fit is en Bakayoko zijn huidige vorm nog wat verder doorzet, zal Perisic mogelijk alleen nog als stand-in voor de Jong gebruikt worden. Maar hij speelt wel erg goed en is constant gevaarlijk, dus net als de kwestie Saibari/Til is dit ook een lastige. 

Ik denk dat ik toch maar voor Saibari/Veerman ga. 

Frenkert23

https://lc.nl/sport/Tegenvaller-voor-SC-Heerenveen-club-moet-Luuk-Brouwers-nog-veel-langer-missen-45437231.html

Ben Van Heck

Balen, dan toch maar Sierhuis mee!

DJRengels
Peli
Wie zegt dat die minder tellen dan? 

Je hebt gelijk dat staat er idd niet

ralfinho77

Weet iemand hoe lang Lammers en sierhuis nog geblesseerd zijn?

DJRengels
ralfinho77
Weet iemand hoe lang Lammers en sierhuis nog geblesseerd zijn?

https://www.blessuresenschorsingen.nl/2173-kaj-sierhuis

https://www.blessuresenschorsingen.nl/1726-sam-lammers

Gids03

Ik heb de knoop doorgehakt ik ga voor til,veerman ,perisic.

mentsjov

Ik heb de knoop ook doorgehakt. Ik ga voor Til, Saibari, Veerman, Perisic en De Jong

Peli
mentsjov
Ik heb de knoop ook doorgehakt. Ik ga voor Til, Saibari, Veerman, Perisic en De Jong

Ik zou zeker Dest er nog bij zetten, is weer bijna fit

mentsjov

Die zou ik bijna vergeten zijn. Dan neem ik hem en Mauro ook mee.

Kennylimbrichts
mentsjov
Die zou ik bijna vergeten zijn. Dan neem ik hem en Mauro ook mee.

Vergeet je niet ook Drommel mee te nemen? Keepte gister erg sterk tegen Feyenoord!

mentsjov

Drommels, die was ik ook vergeten... nu heb ik denk teveel PSV'ers. Misschien dat ik Brouwers dan maar thuis laat.

HereWeGo

iemand iets kunnen vinden over de update van de blessure van schendelaar

Timber
HereWeGo
iemand iets kunnen vinden over de update van de blessure van schendelaar  

Volgens PEC Zwolle watcher Merle Heppehuis stond afgelopen maandag iedereen op het trainingsveld, inclusief Schendelaar. Daarna geen update meer gezien.

https://x.com/merleheppenhuis/status/1886780799233433611

Stiflerroonie

Mijn keepers duo (tot waarschijnlijk morgenvroeg 09:00) zijn Roefs en de Busser. Hun schema's komen echter niet helemaal lekker overeen. Mensen nog andere, creatieve keeper duo's tegen een schappelijk prijsje?

HereWeGo

heb nu de busser icm  didllon staan

Kennylimbrichts
Stiflerroonie
Mijn keepers duo (tot waarschijnlijk morgenvroeg 09:00) zijn Roefs en de Busser. Hun schema's komen...

Plogman en de Busser is wel een creatief duo voor een schappelijke prijs. Maar nu serieus, onder 2m heb je de keepers van de volledige middenmoot waar je uit kan kiezen. 

Laatst gewijzigd
mentsjov

Didillon zou ik zelf ver van weg blijven. W2 draait voor geen meter. Schendelaar, Bielica en Olij zijn het overwegen waard naast De Busser.

Kennylimbrichts

Zijn er Eagles fans die mij iets kunnen vertellen over de kansen voor een basisplaats voor Sivertsen, gezien zijn transfersom lijkt hij mij voor de basis gehaald of is de verwachting dat Suray blijft staan? 

Forumrunner
Kennylimbrichts
Zijn er Eagles fans die mij iets kunnen vertellen over de kansen voor een basisplaats voor Sivertsen...

Dit kan toch niemand weten? Als hij kut speelt krijgt hij geen basisplaats.

Peli
mentsjov
Didillon zou ik zelf ver van weg blijven. W2 draait voor geen meter. Schendelaar, Bielica en Olij zi...

Als je zou durven: Houwen.

Programma's GAE en RKC matchen naadloos. En RKC hoeft dan 'maar' 3x in de basis

Zou het zelf nooit doen, maar voor een ieder in geldnood....

[Disclaimer:] Voor de goede orde, ik raad bovenstaande dus aan niemand aan, ik geef enkel een mogelijkheid  ;-)

Laatst gewijzigd
Kennylimbrichts
Forumrunner
Dit kan toch niemand weten? Als hij kut speelt krijgt hij geen basisplaats.

Mensen die een club intensief volgen weten vaak net wat beter te vertellen of bepaalde spelers er wel / niet goed opstaan zoals in dit geval Suray. Tuurlijk weet niemand het zeker maar vragen of iemand wat meer informatie heeft lijkt mij toch niet geheel onverstandig. 

mentsjov

Die had ik ook gezien Peli, zit zelf op Pasveer. In budgetnood zou ik die downgraden naar een 1.5. 2x 750k als keeper zou wel een unicum zijn om een seizoenshelft mee in te gaan haha

1 2 ... 449 450 451 452

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.