Ik ben ook sterk aan het twijfelen over een keepers combinatie van 2,75 miljoen. Het geeft je net wat extra ruimte in de verdediging en het middenveld. Dan denk ik ook dat wij dezelfde hebben, waarbij de programma's redelijk goed uitkomen. Al ben weet ik niet of de Busser vaste keeper blijft? Eagles fans die dit wel zeker weten??
Heb de keus al wat teruggedrongen naar of Haller of Parrott als nr. 2 spits. Vind t geen optie om alleen met de goedkope jongens naast Luuk te spelen. Bovendien spelen die met mindere clubs en de kans op resultaat daarmee kleiner. Het is toch wel lekker als je eerste 11 gewoon bij de topclubs spelen
Staat bij mij ook al een tijd op mijn shortlist. Hele grote kans dat die bij mij wel meegaat. Krijgt onder Van Persie alle speeltijd en creëert veel kansen. Met 3 goals en 1 assist in mijn ogen de ideal middenvelder voor dat bedrag.
Ik had gehoopt dat Brouwers hier niet zou vallen.. Heerenveen inderdaad aanvallend sterk, gaat echt weer zijn goaltjes meepakken. Bovendien eindigen ze ook met een relatief "makkelijk" programma, al is de laatste pot tegen Feyenoord geen makkie, maar wie weet hoe Feyenoord er dan bij staat... Bovendien is Heerenveen nog aan het underperformen qua xG, een aanvallende sterke ploeg met tot nu toe redelijk wat pech aangezien ze 6,91 lager zitten met goals dan hun xG. Ik zie hier veel potentie in!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.