Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 448 449 450 451
Peli
lorry17_
Was ook een moeite van jawelste. En wist je dat dit account gratis is en ik het ook nog voor andere...

edit: Never mind

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Hassan de Mosselman
Overigens zit er bij NAC ook een koopje op het middenveld, die bewezen heeft te kunnen scoren op CL...

Dan zou ik eerder voor Janosek gaan dan voor Sowah.

Stiflerroonie
Ecko
Is er iemand die het even niet over de kwestie Til/Saibari wil hebben? Mijn verdeling dan maar, dat...

Ik ben ook sterk aan het twijfelen over een keepers combinatie van 2,75 miljoen. Het geeft je net wat extra ruimte in de verdediging en het middenveld. Dan denk ik ook dat wij dezelfde hebben, waarbij de programma's redelijk goed uitkomen. Al ben weet ik niet of de Busser vaste keeper blijft? Eagles fans die dit wel zeker weten??

steven20

Heb de keus al wat teruggedrongen naar of Haller of Parrott als nr. 2 spits. Vind t geen optie om alleen met de goedkope jongens naast Luuk te spelen. Bovendien spelen die met mindere clubs en de kans op resultaat daarmee kleiner. Het is toch wel lekker als je eerste 11 gewoon bij de topclubs spelen

steven20
Peli
Heb je hier nou speciaal een account voor aangemaakt? Lekker dan.

Hahaha

Neko136
hansotjes
Qua Saibari/Til discussie neig ik momenteel om juist alleen Veerman mee te nemen.Speelt alles iig en...

Owusu wel al voor de tweede keer dit seizoen geblesseerd, dan zal ik eerder voor Pasveer gaan.

Smeagols

Een naam die ik weinig voorbij zie komen is die van Koki Ogawa. Ik ben persoonlijk wel gecharmeerd van hem en ik verwacht er wel wat van de 2e seizoenshelft. Is bovendien wat gunstiger geprijsd dan Haller en Ueda. Is hij voor iemand een optie? Bijvoorbeeld samen met LdJ en Lauritsen.

DJRengels
Peli
Bij Parrott moet je vooral in je overweging meenemen dat hij er een keer 4 in 1 potje (tegen Heerenv...

Waarom zouden die  doelpunten tegen Heerenveen minder tellen? Het geeft ook aan dat hij een hattrick (of meer) kan scoren.

Peli
DJRengels
Waarom zouden die  doelpunten tegen Heerenveen minder tellen? Het geeft ook aan dat hij een hattrick...

Wie zegt dat die minder tellen dan? 

hansotjes
Neko136
Owusu wel al voor de tweede keer dit seizoen geblesseerd, dan zal ik eerder voor Pasveer gaan.

Wel maar 5 potjes gemist en alweer fit volgens mij

Sies

Luuk Brouwers zou weleens de verrassing van de 2e seizoenshelft kunnen worden....

TourdeRobin
Sies
Luuk Brouwers zou weleens de verrassing van de 2e seizoenshelft kunnen worden....

Staat er bij mij al vanaf het begin in. Zekerheidje.

Scoritop
Sies

Absoluut. Luuk Brouwers in mijn ogen wel een hele mooie pick. Heerenveen thuis altijd garant voor goals en hij de onbetwiste nummer 10 in mijn ogen. Kan dat afwisselen met Smans. Ik neem hem zeker mee. 

Hassan de Mosselman
Peli
Furore is in zijn geval wel echt een enorme overstatement ;-)

Je moet het toch een beetje verkopen hè ;)

Hassan de Mosselman
Sies

Dit soort dingen moet je voor jezelf houden... mijn geheime wapen.

Frits
Scoritop
Absoluut. Luuk Brouwers in mijn ogen wel een hele mooie pick. Heerenveen thuis altijd garant voor go...

Staat bij mij ook al een tijd op mijn shortlist. Hele grote kans dat die bij mij wel meegaat. Krijgt onder Van Persie alle speeltijd en creëert veel kansen. Met 3 goals en 1 assist in mijn ogen de ideal middenvelder voor dat bedrag.

Nijmos

Is hij weer fit dan?

ralfinho77

Weet iemand hoe lang Lammers nog geblesseerd is? Zit hij al wel weer bij de selectie?

Peli
TourdeRobin
Staat er bij mij al vanaf het begin in. Zekerheidje.

Niet te missen

willie01

Ik had gehoopt dat Brouwers hier niet zou vallen.. Heerenveen inderdaad aanvallend sterk, gaat echt weer zijn goaltjes meepakken. Bovendien eindigen ze ook met een relatief  "makkelijk" programma, al is de laatste pot tegen Feyenoord geen makkie, maar wie weet hoe Feyenoord er dan bij staat... Bovendien is Heerenveen nog aan het underperformen qua xG, een aanvallende sterke ploeg met tot nu toe redelijk wat pech aangezien ze 6,91 lager zitten met goals dan hun xG. Ik zie hier veel potentie in!

Peli
willie01
Ik had gehoopt dat Brouwers hier niet zou vallen.. Heerenveen inderdaad aanvallend sterk, gaat echt...

Maar in dat geval MOET Köhlert ook mee natuurlijk.

hansotjes
willie01
Ik had gehoopt dat Brouwers hier niet zou vallen.. Heerenveen inderdaad aanvallend sterk, gaat echt...

Maakte ook een goede goal bij AZ uit 1e seizoenshelft, dus sluit m niet eens uit die laatste speelronde

RedDevil

Noppert is voor mij een een no-brainer, als penaltykiller. En als hij er in de slotfase inkomt en dan een penalty stopt, krijg je zelfs gouden wissel-punten!

Peli
RedDevil
Noppert is voor mij een een no-brainer, als penaltykiller. En als hij er in de slotfase inkomt en da...

Damn, goeie!!

Scoritop
Nijmos
Is hij weer fit dan?

Bijna

1 2 ... 448 449 450 451

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.