'@mentsjov Nog even over je indexscore, ik heb ook geen idee hoe het precies werkt, maar het gaat niet om je hoogste. Als je naar één van je spellen gaat, en je klikt op het scorebord rechtsonder, of welke naam je het icoontje ook wilt geven, dan zie je rechtsboven in het blauw ''index 10%'' staan, of welk percentage dan ook. Jouw score daar telt dus voor 10% mee in de index. Ik kan alleen vertellen dat ik 99.3% in de index sta en aan alle spelletjes meedoe, ofwel aan hoe meer je meedoet, hoe hoger je komt te staan. Althans dat denk ik, ik scoor best wat bekertjes maar echt niet voor 99.3% ;)
En punten scoren met Lamprou, Guth en Odgaard, wie had dat verwacht. Wel twee 0 scores en Gakpo op de bank.
Was ook met een knipoog. Aangezien hij hier nogal op ern voetstuk staat. En terecht. Ik heb hem ook namelijk. En bij mij gelukkig wel in de basis ;)
Nu op 94,1%. En wat belangrijker is. Sinds de overwinning van Zwolle gisteravond als 1evin mijn vriendenpoule nu. Mijn eeuwige kwelgeest stond echt het ganse seizoen al op kop, maar met dank aan Lamprou (vervanger van Pasveer) en Brammetje deze mijlpaal bereikt ;)
Vanavond al deadline KKD, terwijl op één wedstrijd na alles pas vrijdag wordt gespeeld...
Wederom een matig weekend bij Topcoach Eredivisie en nu net onder de 90% gezakt. De miljoenen die ik heb geïnvesteerd in het middenveld komen er nog niet uit en daarvoor wel Karlsson (vanaf winterstop vorig jaar in mijn teams) laten vallen en Anthony gekozen i.c.m. Flemming.
Was trouwens ook weleens lekker dat Tadic als captain een pingel raak schoot. Ik zag het al weer helemaal misgaan tegen RKC met al m'n Ajacieden (afwezigheid Timber bijvoorbeeld).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.