Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 48 ... 273 274
RTankink

Dit weekend maar 11 spelers die fit zijn en ook een basisplaats hebben. Ze passen nog wel precies in een 3-5-2 opstelling. Scorito was nog nooit zo eenvoudig.

danusz1986

Wat een lul ben ik Vente als captain inruilen voor Vermeulen wat een drama. Nooit last minute wijzigen.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Okoye pingel gestopt en de nul, word deze wedstrijd uitgespeeld?

Fiepke

Vente hier wel captain. Perfecte keuze met 2 brilstand wedstrijden waarin diverse spelers uit m'n basiselftal in actief waren.

Volgens mij Vitesse-Sparta definitief gestaakt. Was nog zo'n 6 minuten blessuretijd te spelen?

Peli

Zou mij verbazen als ze die pot nog uitspelen en Sparta niet gewoon hun verdiende 3 punten toekennen.
Zelfs overspelen is volgens de KNVB nog een optie. Dat zou al helemaal te bezopen voor woorden zijn.

Fiepke

Gaan eerst kijken waar de schuld ligt. Dat is niet bij Sparta dus lijkt me dat geheel overspelen daarmee is uitgesloten. Ik ga er vanuit dat dit de definitieve uitslag wordt

T1MM0S

'@mentsjov Nog even over je indexscore, ik heb ook geen idee hoe het precies werkt, maar het gaat niet om je hoogste. Als je naar één van je spellen gaat, en je klikt op het scorebord rechtsonder, of welke naam je het icoontje ook wilt geven, dan zie je rechtsboven in het blauw ''index 10%'' staan, of welk percentage dan ook. Jouw score daar telt dus voor 10% mee in de index. Ik kan alleen vertellen dat ik 99.3% in de index sta en aan alle spelletjes meedoe, ofwel aan hoe meer je meedoet, hoe hoger je komt te staan. Althans dat denk ik, ik scoor best wat bekertjes maar echt niet voor 99.3% ;)

En punten scoren met Lamprou, Guth en Odgaard, wie had dat verwacht. Wel twee 0 scores en Gakpo op de bank.

Boasson en Hagen

Ach, Van Polen en Van den Belt op de tribune, die meer op zouden leveren dan Timber en Gravenberch, maar bedenk dat maar eens van tevoren...

MarvinG

Door blessures Van Polen + VD Belt op de bank, toch nog wat puntjes meegesprokkeld dus :)

rbc1912

Bram van Polen stel je toch altijd op?

MarvinG

Niet als je 3-4-3 speelt en 3 verdedigers hebt waar je meer punten van verwacht in deze ronde. Dat Timber dan toch weer niet speelt, maakt het wel vervelend :P

rbc1912

Was ook met een knipoog. Aangezien hij hier nogal op ern voetstuk staat. En terecht. Ik heb hem ook namelijk. En bij mij gelukkig wel in de basis ;)
Nu op 94,1%. En wat belangrijker is. Sinds de overwinning van Zwolle gisteravond als 1evin mijn vriendenpoule nu. Mijn eeuwige kwelgeest stond echt het ganse seizoen al op kop, maar met dank aan Lamprou (vervanger van Pasveer) en Brammetje deze mijlpaal bereikt ;)

MarvinG

Dat idee had ik al een beetje haha ;)

Zelf ook iets gestegen, nu naar 99.2%. Algemene Index nu op plek 39. Toch de hoop ooit nog richting die Top 10 te gaan.

BrackenRidgeCycling

Hier gezakt naar 152 die top 100 zal moeilijk worden voor mij met 91% Matchking. Dit krijg ik niet onder de knie

Fiepke

Vanavond al deadline KKD, terwijl op één wedstrijd na alles pas vrijdag wordt gespeeld...

Wederom een matig weekend bij Topcoach Eredivisie en nu net onder de 90% gezakt. De miljoenen die ik heb geïnvesteerd in het middenveld komen er nog niet uit en daarvoor wel Karlsson (vanaf winterstop vorig jaar in mijn teams) laten vallen en Anthony gekozen i.c.m. Flemming.

Was trouwens ook weleens lekker dat Tadic als captain een pingel raak schoot. Ik zag het al weer helemaal misgaan tegen RKC met al m'n Ajacieden (afwezigheid Timber bijvoorbeeld).

rbc1912

Dat Match King kun je toch niet echt onder de knie krijgen? Daar zit maar weinig kunde in

Platje

Zit misschien weinig kunde in maar ik heb regelmatig hele slechte rondes er tussen zitten.. Willem 2-Heer / Vites-Spar / Fey-Gro / Go A-Utr / For-PEC.. ik had ze allemaal fout

Laatst gewijzigd
Niels22

Bedankt voor de tip @Sniekey, die deadline was mij anders altijd ontgaan

RTankink

Nog geen Timber vanavond :(

danusz1986

Gokje met captain Meijer. Of weten mensen dat hij niet speelt.

Hay

Timber zit op de reservebank vanavond, maar ik denk dat hij niet gaat spelen als dit niet nodig is. Lijkt me stug dat Meijer niet zal spelen, doet het uitzonderlijk goed de laatste weken (en zover te zien is het niet geblesseerd).

mas22

Meijel zal gewoon spelen als hij niet ziek of geblesseerd is, maar daar is niks over bekend. Ik heb hem deze week ook als captain. Verwacht dat jahanbaksh en veerman ook geen basis gaan spelen dus kan weer moeilijk weekje worden. Hoop mijn gouden bekertje vast te houden

rbc1912

Echt het stomste gedaan wat je kan doen in dit spel, namelijk Bram van Polen op de bank gezet

Fiepke

Laat AZ vanavond maar mooi (of lelijk) winnen met 0 tegengoals en Topcoach ziet er nog enigzins fatsoenlijk uit dit weekend.

Duitsland ook drama met 7 (!) 0 punters terwijl ik op 98.9% stond. En dan pakt Fekir bij Betis rood.
Drama alom haha.

Hay

Juist nu de captain 300% scoort mis ik wellicht mijn zekere keuze Gakpo. Tadic lijkt me te gewaagd gelet op de vorm van de aanval van Ajax en hun tegenstander. Dan maar wellicht de keuze op Wittek, hoewel die alleen in internationale wedstrijden lijkt te scoren (maar dan wel al 4x dit seizoen).

1 2 ... 48 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.