Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 47 ... 273 274
Sloddies

Lichtpuntje in de topcoach. Doelpunt Meijer en blessure Pasveer. Compenseert maar gedeeltelijk mijn enorme blunder om als laatste wissel Campenaerts te vervangen door Covi en ook nog 250 in kas te houden.....

Fiepke

Lichtpuntjes: Meijer als basisspeler die scoort en Blaswich houdt de nul als vervanger van Vindahl Jensen. Had ook gegokt op Fortuna met Flemming.

KKD en Duitsland gelukkig weer sloot punten binnen gehaald.

T1MM0S

Ajax geen Timber, zit niet eens bij de selectie.. Geen Mazraoui, zit wel op de bank.. Dat worden weinig punten, hattrick Tadic dan maar ;)

Niels22

Das lekker als je met Pasveer, Timber en Mazraoui zit.. Dat ze maar een tegengoal krijgen vandaag dan

MarvinG

3 van mijn 4 Ajacieden speelden niet, achteraf gezien niet eens zo heel erg gezien de uitslag. Van Pasveer baal ik wel, die ligt er een paar weken uit. Kost me een hoop punten.

Hay

Veel spelers hebben, zoals ik, Pasveer en Timber. Of een andere Ajax verdediger. Gelukkig zijn er in het algemeen weinig punten gescoord en valt de schade nog mee. Een 500 K speler, Meijer van Groningen, is mijn grote puntenpakker. Vanaf de nieuwe teamsamenstelling al 399 punten!

Capra

Ik dacht met aanvoerder Timber, Kokcu, Malacia in de gelederen een heel slecht weekend te hebben.
Blijkbaar zijn er meer die dit probleem hadden, want door oa. Berghuis, Karlsson en de goede uitslag bij AZ - Feyenoord toch tot mijn verbazing 0,4 % gestegen tot 98,4 %.
Na de winterstop-wissels is Kokcu toch wel een schot in de roos met al 1088 punten.

RTankink

Hier eenzelfde verhaal. Dacht dat het een vervelend weekend ging worden met veel AZ'ers bijv in de basis. Niets bleek minder waar met Blaswich op doel en Meijer achterin, plus Karlsson met twee goaltjes. Voor de rest bijna niets, maar in een slecht weekend voor velen was alleen dat al genoeg om 0,7 te stijgen naar 98,3%

Peli

Nou, ik heb toch echt mijn allerslechtste Scorito Topcoach speelronde ooit erop zitten: 351 schamele puntjes.
Gelukkig zorgt het niet voor een enorme duikeling op de ranglijst. 68 plekken gezakt naar 223 (en van 99,7% naar 99,6%).

Chef83

Hoelang ligt pasveer eruit?

Hay

Hoe lang Pasveer eruit ligt is uiteraard nog niet precies bekend maar Ten Hag zeg hierover "Het is moeilijk te voorspelen, maar ik denk dat hij enkele weken uitgeschakeld is." Andere info op internet "enkele weken/een aantal wedstrijden".

Nopper

8weken is pasveer eruit

Capra

Net bekend gemaakt, 8 weken.....

MarvinG

Ik zie net een bericht dat Pasveer 8 weken is uitgeschakeld. Dan ga ik de komende rondes ver wegzakken ben ik bang.

Wielertje12

Wel respect voor die man, gewoon keepen tegen Benfica met een gebroken vinger

Rad

Niet leuk voor (degenen met) Pasveer, wel een kans om in te lopen (heb 2 subtop keepers)

Pantano

Pasveer er rest van het seizoen uit, want na die 8 weken zijn er nog 2 speelrondes…dan blijft Onana gewoon in de goal.

Ik sta er heel goed voor (99,8% en plek 108), maar met Noppert in de goal, Troupee die niet meer speelt en Mahi en Uldrikis die geblesseerd zijn ga ik flink zakken ben ik bang. Dat is het vervelende van dit spelletje. Loop je tegen dit soort dingen aan, dan ben je gewoon de pineut.

HB

Dit soort dingen kunnen het spel inderdaad flink op de schop gooien. Al valt het missen van een keeper nog relatief mee als je het omrekent naar punten. Als je er vanuit gaat dat Pasveer op 30 april weer meedoet dan mist hij slechts 6 potjes, waarvan o.a. tegen Feyenoord en Groningen uit. De andere 4 wedstrijden (RKC, Sparta, Cambuur, NEC) houdt hij normaal gesproken de 0. Dus je verwacht dan 118x4 en zeg 54x2 punten = 580 punten. En daar kunnen nog zomaar wat tegengoals bijkomen zoals tegen Go Ahead Eagles. Daarnaast kun je 'gewoon' je andere keeper opstellen waardoor de gemiste punten veel lager uitvallen dan 580. Maakt dat je (op papier) ongeveer zo'n 300 punten zal missen ten opzichte van je concurrentie.

Maar goed, de kans is natuurlijk groot dat Onana zijn plek zal behouden of dat Gorter erin komt, want die is eerder terug van zijn blessure.

Plus de extra miljoenen die een concurrent niet in zijn keeper heeft geïnvesteerd maar in een duurdere middenvelder of aanvaller, die (wederom op papier) meer punten zal halen.

Pantano

Eigenlijk zou het een mooie toevoeging aan het spel zijn als iedereen na de deadline nog 1 wissel door zou mogen voeren op het moment dat jij dat wil.

Hay

Oeps, acht weken. En als je naast Pasveer ook nog Gravenberch hebt en Oosting dan kan er en kruis door de ambities.

Kan me niet voorstellen dat zolang Ajax nog CL speelt, dat ze zonder Onana kunnen, en die blijft dan ook de rest van de eredivisie wedstrijden staan.

mentsjov

Heeft iemand nu enig idee hoe Topcoach en matchking berekend worden op de index? Ik speel alle competities, maar heb iemand weleens horen zeggen dat je hoogste geldt. Dit is bij mij zeker niet het geval namelijk.

Topcoach heb ik nu na de update van maandag 91% staan, terwijl topcoach NL op 95.3 staat en spanje zelfs op 97.9. Ook bij matchking klopt het niet helemaal. Iemand een idee?

Platje

Hoe bedoel je op 91% staan? Is dat je voetbalindex?

Een simpel voorbeeld om het misschien te verduidelijken:
Er zijn 7 topcoachcompetities, als er in totaal 1000 man meedoen in elke competitie (steeds dezelfde 1000 in dit voorbeeld) en jij hebt in Spanje 97,9% dan sta je op plek 21 en zijn er 20 man beter. Als in elke competitie andere mensen op 98% of beter staan heb je nog eens 120 man (6 competities van 20 man).
Totaal ben je dan 140e van de 1000 en sta je op 86% overall

mentsjov

'@platje

Thanx voor je reactie, maar ik bedoel dat ik na de laatste update een percentage heb van 91% bij topcoach onder het kopje "weging en punten". Dit is in dat tabje waar je al je factoren en totaal aantal punten kan zien. Echter is mijn hoogste tocoach score van alle competities 97.9%. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je hoogste percentage geldt, dus dan zou dat toch ook het percentage moeten zijn waar mee gerekend wordt voor je totale index?

Platje

Ah zo, bij mij staan wel dezelfde cijfers (die in het oranje bij je CV)

Fiepke

'@Mentsjov volgens mij gold dit voor MatchKing en Topcoach. Bij mij worden de hoogste aangegeven (MatchKing speel ik enkel de Nederlandse). Dat staat in oranje weergegeven in je jaaroverzicht.

In mijn index tellen deze hoogste 2 + EK-spel nog mee inclusief een factor. Dan kan je dus lager uitkomen dan je dacht.

1 2 ... 47 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.