Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 46 ... 273 274
Bozenik

Toch wel erg zuur van Gravenberch. Zag dit voor de deadline totaal niet aankomen. Ik heb m'n team 462x omgegooid, maar hij stond er steeds in.

Sloddies

Opgelucht dat ik Tadic deze ronde een keer geen (c) heb. Moet Gakpo natuurlijk wel presteren vanmiddag. Ga hem persoonlijk aanmoedigen.

Pantano

Toch benieuwd wie Tadic ook deze speelronde voor de derde maal op rij captain heeft gemaakt 😉.

Ik neig de volgende speelronde Pasveer captain te maken. Uit Go Ahead, dus verzekerd van 236 punten.

Pantano

Kokcu is pas een ‘must-have’ na de winterstop. Als je hem niet hebt loop je zoveel punten mis nu…

T1MM0S

'@Pantano Dat dachten diegene met Unnerstall vast ook ;)

Het is vrij simpel voor mij, presteer je niks meer, cap ik je niet. Kokcu houdt mij dus al lekker een paar wedstrijden in de bekers.

RvhC74

Ik heb het aangedurfd met Tadic te wijzigen als captain ipv Kocku, wederom punten gekost. Nu dankzij de VAR. Willen II had kort te bal el verloor m weer, is nieuwe situatie. Gewoon fout van de VAR. Zal knvb waarschijnlijk nooit toegeven.

Hopelijk Utrecht-Vitesse 2-2, twee keer Tronstad en vd Streek, pingel gestopt keeper Utrecht

Peli

Kökcü is momenteel de enige musthave idd

RTankink

'@Pantano hier nog iemand die aan Tadic vasthoudt.

En spoiler: mits hij volgende week waarschijnlijk speelt dan is hij het volgende week weer.

Fiepke

Tadic als cappie gewisseld voor Gakpo, maar met Kokcu nog een goede 3e optie. Komend weekend toch een van de eerste twee.

Ik baal ook wel van Gravenberch in m'n team. Eerste seizoenshelft had ik Klaassen...

T1MM0S

Breaking News: Tadic weet het net nog wél te vinden!

Scoritop

Gakpo, Gravenberch, Az-Feyenoord. Allemaal twijfels in mn team voor komend weekend.

RTB117

Het is nog niet bekend of Gakpo is hersteld van z'n enkelblessure ofwel?

danusz1986

Thijs Oosting waarschijnlijk einde seizoen voor diegene die hem hadden.

Fietsbel

Gakpo speelt niet dit weekend. Heeft iemand zicht op de corona-situatie bij FC Eindhoven. Ik kan er maar niks over vinden.

Wielertje12

'@scoritop ik denk dat gravenberch wel weer start net als tegen benfica

Kaassoufflé

Gravenberch speelt niet, hij was onzichtbaar tegen Benfica en Ten Hag geeft nu de voorkeur aan Klaassen (zie ook site van Ajax).

Pantano

Weet iemand toevallig wat er met Mahi aan de hand is? Lijkt sinds vorige week spoorloos verdwenen en er wordt met geen woord over gerept 😂.

Sander vd Streek wel weer basis, dus dat is lekker 😁

Peli

Gelezen:
*Schmidt acht het meespelen van Gakpo dit weekend "onrealistisch"
*Ajax fora verwachten Klaassen in de basis i.p.v. Gravenberch. Ook zouden ze er niet raar van opkijken als Tagliafico speelt i.p.v. Blind (maar dat laatste hecht ik niet al teveel waarde aan)
*Mahi schijnt een (lichte) blessure te hebben

RTankink

Naar weekendje dit. Heb drie blessures en 2 500k mannen die een basisplaats kwijt zijn. Dat forceert me om veel spelers van AZ erin te zetten terwijl ik verwacht dat Feyenoord wint.

Hopen op een hattrick van Tadic dan maar.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Maulun captain. Ik dacht, ik doe eens gek!

Sloddies

Propper in de warming-up geblesseerd. Trouper gepasseerd. Doe er jullie voordeel mee

Pantano

Ik begon lekker, maar ben nu ook de pineut. Mijn spitsen Uldrikis (lange tijd) en Mahi (onbekende reden) geblesseerd, Troupee die gepasseerd wordt, Guth die niet altijd speelt en mijn 500 mannen Azhil en vd Belt die niet meer spelen.

Kan er net 11 opstellen met Mattson in de basis 😭

T1MM0S

Pasveer ligt er voorlopig ook uit.. Die doet stiekem toch best wel pijn :(

Hay

Oef, deze ronde in mijn team al blessures van Gakpo, Mahi en Oosting (en de laatste voor het hele seizoen), schorsing Wittek, wellicht geen basisplaats voor Gravenberch en nu lees ik dat Onana speelt in plaats van de geblesseerde Pasveer. De vrije val lijkt te zijn begonnen.

Peli

Ja, is Pasveer geblesseerd?
Dat gaat een aantal hier flink wat punten kosten als Ten Hag Onana laat staan 😳

Laatst gewijzigd
1 2 ... 46 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.