Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 45 ... 275 276
Chef83

,

RvhC74

Hilgers geblesseerd 😳😳😳

Peli

Kutzooi!

MarvinG

Ja daar baal ik ook van...

RTankink

Aii dat is gigantisch pijnlijk. Dacht (zoals waarschijnlijk velen) een hele berg punten te krijgen voor 2 miljoen.

Fietsbel

Wat een onzekerheid op het middenveld met Gravenberch, Vlap en van den Belt. Dat wat op voorhand voor mij wel zekerheden waren.

kevinraar

fietsbel ik heb die 3 ook plus til schone en gotze

RTankink

Wat is er met vd Belt dan? Die was er afgelopen weekend toch niet in de basis omdat ie lichtjes geblesseerd was? Als dat het enige is komt ie wel weer.

Aardappel

Om Vlap zou ik me niet zo druk maken. Jans heeft gezegd dat Vlap vorige keer niet speelde omdat hij zijn middenveld wilde aanpassen aan de tegenstander (Ajax). Vlappie gaat gewoon weer spelen van het weekend.

Gravenberch is wel weer tricky. Klaassen heeft toch bewezen van meerwaarde te zijn en Berghuis vult de nummer '8' ook prima in. Aan de andere kant, het is wel een kapitaalsvernietiging als Ryan niet speelt.

vd Belt is part of the game, 500k..

RTB117

Denken jullie dat Obispo gaat spelen aankomend weekend? Was gister afwezig omdat hij duizelig was na een botsing op de training

Niels22

Alle vrijdagstress verdwenen, geen voetbal in NL vandaag

RTankink

Uldrikis voorlopig ook nog niet terug

Fietsbel

'@RTB117 Obispo is afwefzig tegen Heerenveen, Mwene is een twijfelgeval. Boscagli, Sangare en Vinicius zijn weer terug dit weekend.

Fietsbel

KKD en de Eredivisie inderdaad eruit vanavond. Zie ook dat de deadlines zijn opgeschoven.

Astarloa

'@Fietsbel, waar zie jij staan dat Obispo er morgen niet bij is?

Fietsbel

'@Astarloa Telegraaf.

Ben Van Heck

Iemand een idee wat er met Meijer aan de hand is? Ook bij hem staat er een vraagteken...

puntenjager

Doelman Peter Leeuwenburgh, linksback Bjorn Meijer en Tomas Suslov zijn nog vraagtekens voor dat duel. Buijs: 'Ik verwacht dat twee van de drie het wel gaan halen, maar door pijntjes valt dat niet met zekerheid te zeggen.'

kevinraar

ik wil het even gezegd hebben ik heb tot nu toe de meeste punten gehaald deze speelronde

arjenzvob

Ik zag het ja! Ik wilde het plaatsen maar je was me net voor. Leuk succesje voor je.

kevinraar

klopt is maar voor 2 uur

BrackenRidgeCycling
hans1984

.

RvhC74

Lekker dan weer met Tadic, sjezus, w2 heeft de bal er ontstaat een nieuwe situatie en toch buitenspel, wtf

Barrygoal

Test

1 2 ... 45 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.