Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 44 ... 273 274
RvhC74

Tuurlijk Tadic 2x op rij pingel missen en geel vandaag en captain pfffffffff

Ben Van Heck

En ondertussen pakt Haller de punten weg!

RvhC74

Is gewoon 512 totaal punten minder in twee wedstrijden

MarvinG

Hier hetzelfde probleem. Laatste 3 caps waren Openda, Tadic en Tadic 🙄

arjenzvob

Ik vind het spelletje erg leuk maar dit vergalt het plezier al twee weken op rij.

RvhC74

Haller gewoon hattrick, voor de winterstop niet pfffff

MarvinG

'@arjenzvob voor mij hetzelfde. Dit drukt mijn score enorm. Blijf op 97.9 staan nu...

KissMyAce2.0

Hahaha

JvH

Tadic is geen robot! En Haller is gewoon een klasse apart. Het verbaast mij wederom dat slechts 10% hem heeft gekozen. Heb hem gekozen voor de 2e seizoenshelft om het verschil te maken en dat pakt vandaag goed uit.

Peli

Niet het spel de schuld geven, maar degene die al die pingels mist 😉

Pantano

De mensen die Tadic wekenlang een ‘must-have’ noemden en iemand die je elke week captain kan maken 😜

Heb nu twee weken Til als captain en zijn toch aardig wat puntjes…

Fiepke

Negen dagen geleden dacht ik nog een aardig team te hebben om jacht te gaan maken op bronzen bekertje. Na 2 weken Tadic als captain in de min sta ik onder de 90%. Wat een drama.

En dan in Engeland en Spanje een captain die niet meespeelde. Enkel Duitsland blijft goed gaan met zilver bekertje.

En ja Tadic was voor een must have... 🙈

Pantano

Tadic gaat ook echt wel zijn punten pakken…maar de vraag is:

1. Durven jullie hem volgende week weer captain te maken?
2. Gaat ie de komende pingels ook weer nemen of mag Haller ze als topscorer voort nemen.

Die onzekerheid gaat sommigen parten spelen nu 😜

arjenzvob

Bloedhonden meteen met hun akelige berichtjes. Bah.

JvH

Wat bedoel je met bloedhonden Arjen? Tadic is niet altijd op scherp blijkbaar. Hij is ook maar een mens die een pingel mist. Zijn trainer houdt vertrouwen in hem. Maar koning van de assists of topscorer zijn scheelt wekelijks wel punten.

Peli

Niet zo neerslachtig, Arjen.
You win some, you lose some.

KissMyAce2.0

Arjen dat zou jij andersom ook doen

MarvinG

Ach zo is het spel inderdaad. Iedereen kiest bepaalde spelers op basis van hun eigen visie. Zo heb ik Tadic boven Haller verkozen omdat ik denk dat Haller nog wel eens afgewisseld gaat worden met Brobbey. En omdat Tadic de penals neemt. Dat laatste pakt nu enorm vervelend uit. Maakt hij die 2 penals wel, heb je 512 punten (met captainfactor meegerekend). Voor iedereen met een andere gedachtegang / keuze, die Haller of Til hebben genomen ipv Tadic, pakt het nu idd wel heel lekker uit.

RTankink

'@Pantano hoezo zouden de spelers met Tadic volgende week niet durven om Tadic captain te maken? Ajax speelt tegen misschien wel de minst in vorm zijnde ploeg in de eredivisie. Nu opeens Tadic slachtofferen omdat ie toevallig twee pingels achter elkaar mist is puur paniekvoetbal. De enige reden waarom hij bij mij volgende week geen captain zou zijn, is als er concrete aanwijzingen zijn dat ie gespaard wordt voor Benfica.

kevinraar

een vraagje ik wil iemand een pb sturen krijg steeds fout melding waarom kan ik geen pb meer sturen?

Pantano

'@RTankink Nee, was ook maar een geintje. Tadic gaat nog genoeg punten pakken…dit was pure pech.

Ik vraag me overigens af of je dit jaar niet gewoon standaard Pasveer of een verdediger van Ajax captain moet maken. Houden 9 van de 10 keer de 0. Uit Willem 2 ook weer.

RTankink

'@Pantano hahaha die had ik niet gezien dan. Lekker serieuze reactie van mij dan.

On topic: heb zelf nog niet echt de neiging om standaard Timber te gaan cappen, maar mijn captains zijn eigenlijk altijd aanvallers of aanvallende middenvelders. Je hebt idd wel gelijk, als Ajax zo doorgaat dan worden Ajax-verdedigers en Pasveer leuke captains. Blijft in mijn hoofd altijd alleen zitten dat een tegengoal zomaar een keer kan vallen en dan valt je captain in het water. Die tegengoals vallen vooralsnog niet bij Ajax natuurlijk, maar vroeg of laat moeten die komen toch? Denk je dan.

RVH

Ik ga Tadic sowieso weer captain maken, ging de afgelopen weken niet goed, maar drie maal is scheepsrecht.

ZK

Wat captain Tadic betreft: ofwel driemaal scheepsrecht of gevalletje ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen. Oja, vele wel :P

Peli

Sierhuis is klaar dit seizoen

1 2 ... 44 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.