Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 43 ... 275 276
RvhC74

Ik gok op vd Streek als invaller. Moet toch ergens een verschil in maken….

arjenzvob

Vd Streek tenminste geen vraagteken. Gravenberch en vd Belt wel. Streek dus maar op t bankie.

wielergekkie

We gaan maar weer op zoek naar veel punten dit weekend. Deze mogen het gaan doen.

Keizer
Timber
Blind
Sugawara
Haye
Veerman
Kokcu
De Wit
Tadic
Antony
Strand Larsen

Peli

Ik vrees met grote vrezen voor iedereen die Vd Streek in hun team hebben. Invallen gaat hij waarschijnlijk wekelijks (met hopelijk de nodige goals van zijn voet).
Maar als Hake 442 met een blok van 2 op het middenveld blijft spelen, zie ik niet zo snel waar hij Vd Streek neer zou moeten zetten. Tenzij 1 van de 2 spitsen geblesseerd raakt of zwaar tegenvalt.

MarvinG

Pasveer
Timber
Boscagli
Meijer
De Wit
Kokcu
Sangare
Kiormoutzoglu
Tadic
Gakpo
Karlsson

Deze mannen mogen het gaan doen. De eerste 70 puntjes gelukkig al binnen.

Niels22

Dallinga na de winterstop toch al met meer goals dan Muhren, due had ik niet direct zien aankomen.

Wel weer rijtje verrassingen gisteren in de KKD en 'rekenen' op de nul kan denk echt alleen nog maar bij FC Emmen!

MarvinG

Ja Dallinga is vervelend zo haha.

RTankink

Een post over topcoach PL tussendoor: heb dillema's met enkele dure spelers waarvan ik denk dat ze niet helemaal zeker zijn van hun plek. Specifiek in mijn team zijn dat Jorginho en Jota. Vooral Jorginho, daar bij Chelsea op het middenveld lopen 3 spelers voor 2 plekken. Jota kan ook een probleem worden als die Diaz iedere week zo speelt als van de week. Op die twee plekken in het team wil ik het liefst wel spelers hebben die ik iedere week op kan stellen.

Vooral over Jorginho: zijn er mensen die alternatieven voor hem zien? Of denken jullie dat het veilig is om die te laten staan, waar ik wel naar neig. Het eventueel mogelijkheden om een 4,5 miljoen middenvelder voor hem te nemen (KDB heb ik al).

Karperdrol

Fernandes?
Jorginho is wel lekker voor de penalty's, ik durf het toch niet aan.
Ik had eerst Kovacic en Martinelli, maar gewisseld voor broja en fernandes. Alleen heb ik nu niemand van chelsea en dat zit me niet heel lekker....maarja wie moet je kiezen?

Astarloa

Ik heb ook niemand van Chelsea, dat oneindige gerouleer daar bevalt me voor geen meter. Op het middenveld zie ik echt keuze zat zoals Coutinho, Ward-Prowse, Saka, Gallagher. Jota staat er bij mij gewoon in. Denk dat Diaz vooral met Mane gaat afwisselen en Jota met Firmino waarbij Jota zijn plek wel bemachtigd heeft.

Karperdrol

Wat is er trouwens met wan-bissaka?

Is dalot hem voorbijgestreefd?

Astarloa

Ik weet dat hij even geblesseerd is geweest maar denk dat Ragnick ook gewoon liever Dalot opstelt.

Karperdrol

Toch wel een leuke pick dan

RTankink

Dalot is op dit moment bij mijn weten de eerste rechtsback van United idd. Ben zelf voor 250k meer voor Davies van Tottenham gegaan.

Platje

Veerman en Obispo op de bank, dat mag Schmidt vaker doen :)

Laatst gewijzigd
Peli

Joey Veerman wissel, Obispo wissel.... blij dat ik die 2 overgeslagen heb tijdens de transferperiode

wielergekkie

Word tijd dat die Schmidt weg gaat, vreemde vogel.

Boasson en Hagen

Tja, dat had je ook wel een beetje kunnen verwachten als je afgelopen 2 jaar naar Schmidt hebt gekeken…

Ik zou zelf alleen Gakpo, Boscagli en Sangaré aangedurfd hebben bij PSV.

Peli

2 van die 3 heb ik ook idd @Boasson

En heeeeel blij met 0 spelers van Vitesse (en Utrecht).
Die zijn het echt helemaal kwijt.

Platje

Veerman toch nog assist en daardoor 80 punten.. beetje jammer :)

MarvinG

Scorito leest hier mee toch? Schaf die achterlijke ph regel nu eens af. Dit is toch ronduit belachelijk... steeds minder plezier in dit spel door die rare regels.

Karperdrol

.

coolietje

Zucht

Platje

Pareltje die Beukema

Platje

En miskoop Tadic..

1 2 ... 43 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.