Ik vrees met grote vrezen voor iedereen die Vd Streek in hun team hebben. Invallen gaat hij waarschijnlijk wekelijks (met hopelijk de nodige goals van zijn voet).
Maar als Hake 442 met een blok van 2 op het middenveld blijft spelen, zie ik niet zo snel waar hij Vd Streek neer zou moeten zetten. Tenzij 1 van de 2 spitsen geblesseerd raakt of zwaar tegenvalt.
Een post over topcoach PL tussendoor: heb dillema's met enkele dure spelers waarvan ik denk dat ze niet helemaal zeker zijn van hun plek. Specifiek in mijn team zijn dat Jorginho en Jota. Vooral Jorginho, daar bij Chelsea op het middenveld lopen 3 spelers voor 2 plekken. Jota kan ook een probleem worden als die Diaz iedere week zo speelt als van de week. Op die twee plekken in het team wil ik het liefst wel spelers hebben die ik iedere week op kan stellen.
Vooral over Jorginho: zijn er mensen die alternatieven voor hem zien? Of denken jullie dat het veilig is om die te laten staan, waar ik wel naar neig. Het eventueel mogelijkheden om een 4,5 miljoen middenvelder voor hem te nemen (KDB heb ik al).
Ik heb ook niemand van Chelsea, dat oneindige gerouleer daar bevalt me voor geen meter. Op het middenveld zie ik echt keuze zat zoals Coutinho, Ward-Prowse, Saka, Gallagher. Jota staat er bij mij gewoon in. Denk dat Diaz vooral met Mane gaat afwisselen en Jota met Firmino waarbij Jota zijn plek wel bemachtigd heeft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.