Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 42 ... 273 274
Platje

Waarom baal je van Vd Streek? Het was toch al duidelijk dat hij de 1e wedstrijd zou missen? Of is er nieuwe informatie? Ik heb hem zelf trouwens niet

RVH

Wanneer was duidelijk dat hij de eerste wedstrijd zou missen? Ik heb een vermoeden dat Utrecht komende tijd met 2 spitsen gaat spelen, door de wedstrijd tegen Cambuur. Mahi blijft staan en verder gaat Hake heel veel wisselen. Deze week speelde Gustafson ineens weer ipv Ramselaar. Maar we gaan het zien...

Peli

Hopelijk niet, maar er zit een kans in dat ik van mijn pick voor Gravenberch ga balen.

@RVH
Daags voor de wedstrijd was het al bekend dat Vd Streek niet mee zou doen tegen Cambuur.
Verder kan je precies nul conclusies trekken uit de keuzes van Hake, want die zijn namelijk zo'n beetje wekelijks anders.

Platje

Gravenberch blijft een klasse speler die belangrijk is voor Ajax en als ze hem willen verkopen (gerucht is dat hij niet wil verlengen) zal hij niet op de bank moeten belanden.. maar kan inderdaad zomaar zijn dat hij in sommige wedstrijden op de bank beland

Nopper

Ik denk dat Stef de Bont van VI al meerdere vragen van ons heeft gehad :) Hij zet net dit op twitter; "Van de Streek gespot. Gewoon terug op het veld. (Speciaal voor alle Scorito-spelers ;-))"

mas22

'@RVH Vrijdag voor de wedstrijd was al bekend dat vd Streek niet mee zou doen door een blessure of door ziekte.

Voor wat betreft Gravenberch, die gaat niet op de bank komen, ook al zie ik zelf liever de opstelling van de laatste 2 wedstrijden. Zo is er meer scorend vermogen. Gravenberch kan niet goed afwerken.

mas22

Dit is trouwens mijn team voor de 2e seizoenshelft.

Ik heb achterin gekozen voor een volledig Ajax blok. Als die de nul blijven houden zoals in de eerste seizoenshelft dan gaat dat heel veel punten opleveren. Probleem daardoor was wel dat er voor middenveld en aanval minder over, dus daar was het flink puzzelen. Ik heb zeker in de aanval wat gokjes genomen op basis van prestaties uit het verleden. Afgelopen weekend pakte dat goed uit met een score van 1619, maar het seizoen is nog lang.

Keepers: Pasveer, Noppert
Verdedigers: Mazraoui, Timber, Blind, Guth, Meijer
Middenveld: Til, Kokcu, Veerman, Oosting, Vlap, vd Belt
Aanval: Gakpo, Mahi, Jahanbakhsh, Hornkamp, Armenteros

Peli

Mooi teampie. Zal me niks verbazen als je niet alleen afgelopen week zo'n score neer gaat zetten @mas22
Dan moeten er alleen niet teveel blessuregevallen komen onder je "toppers".

Laatst gewijzigd
mas22

Dat is altijd een risico, Mazraoui is best blessuregevoelig, deed afgelopen woensdag ook niet meer. Ook al had dat meer te maken met die lompe overtreding van Sierhuis. We gaan het zien, doel is wederom een gouden bekertje, ik denk dat dat hiermee zeker moet lukken.

Fietsbel

Zijn er mensen die zicht op hebben op de spits-situatie bij SC Heerenveen? Afgelopen week stond de Jong nog in de spits. Ik mag toch aannemen dat Sarr veel minuten gaat maken. Is voor Heerenveen begrippen voor een flinke som aangetrokken. Ik heb met Sarr de gok genomen.

wielergekkie

Ik vraag me af wanneer Sowah speelgerechtigd is, waarom moet dat uitgerekend bij de enige winter aankoop in mijn selectie zo lang duren 😅

RvhC74

Ramalho keert wrsch terug volgens Schmidt voor degene die Obispo hebben

Bony hoe lang eruit

Zal vd Streek vanavond wel gaan spelen

MarvinG

Gravenberch traint weer mee trouwens. Maar nog niet zeker of hij gelijk basis staat dit weekend.

Wielertje12

Hatzdiakos heeft 5 gele kaarten dus doet niet mee, Beukema fans kunnen hem weer opstellen

Wielertje12

v Hooijdonk en Sarr krijgen basisplaats (volgens ad) https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/sydney-van-hooijdonk-krijgt-bij-sc-heerenveen-basisplaats-tegen-nec~abfcc585/

RTankink

Dat las ik bij de NOS ook al en meende dat die interim dat zelf ook heeft gezegd. Dat zal dan wel het geval zijn. Heb zelf geen aanvallers van Heerenveen maar zou zelfs thuis tegen NEC op dit moment eerst naar andere opties kijken dan Sarr of v. Hooijdonk er blind inzetten dit weekend.

coolietje

Iemand enig idee wat er mis is met Mazraoui (Ajax)? Staat met vraagteken achter zijn naam bij scorito

Kan Bruijn (NEC) spelen dit weekend of niet? Ik vind niet onmiddellijk of hij al terug speelklaar is...

RTankink

Bruijn is vorige week iig geblesseerd geraakt en volgens mij dit weekend er nog niet bij. Heb helaas geen bron voor je. Laatste wat ik over Mazraoui gelezen heb was een twijfelgeval.

barceman

Veerman en Douvikas wordt het spitsen duo dit weekend bij Utrecht. Verwachten jullie dat dit ten koste gaat van Mahi?

Het lijkt mij wel, maarja hij was net op dreef..

Pantano

Mahi speelt echt wel, is in bloedvorm met goals en assists. In het voorbeschouwingsfilmpje op de website van FC Utrecht zegt Hake dat er maar 1 wijziging plaats zal vinden: Veerman voor Gustafsson.

CooperFish

Zal obispo beginnen bij psv? Speelde van de week niet en psv heeft wel gewonnen weliswaar tegen nac Breda maar zal die tegen Vitesse wel beginnen of toch de keuze mwene teze boscagli

Soto

.

Fietsbel

Utrecht is de eerste wedstrijd, dus check de opstelling.

Chef83

,.

ratajan

...

1 2 ... 42 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.