Wanneer was duidelijk dat hij de eerste wedstrijd zou missen? Ik heb een vermoeden dat Utrecht komende tijd met 2 spitsen gaat spelen, door de wedstrijd tegen Cambuur. Mahi blijft staan en verder gaat Hake heel veel wisselen. Deze week speelde Gustafson ineens weer ipv Ramselaar. Maar we gaan het zien...
Hopelijk niet, maar er zit een kans in dat ik van mijn pick voor Gravenberch ga balen.
@RVH
Daags voor de wedstrijd was het al bekend dat Vd Streek niet mee zou doen tegen Cambuur.
Verder kan je precies nul conclusies trekken uit de keuzes van Hake, want die zijn namelijk zo'n beetje wekelijks anders.
'@RVH Vrijdag voor de wedstrijd was al bekend dat vd Streek niet mee zou doen door een blessure of door ziekte.
Voor wat betreft Gravenberch, die gaat niet op de bank komen, ook al zie ik zelf liever de opstelling van de laatste 2 wedstrijden. Zo is er meer scorend vermogen. Gravenberch kan niet goed afwerken.
Dit is trouwens mijn team voor de 2e seizoenshelft.
Ik heb achterin gekozen voor een volledig Ajax blok. Als die de nul blijven houden zoals in de eerste seizoenshelft dan gaat dat heel veel punten opleveren. Probleem daardoor was wel dat er voor middenveld en aanval minder over, dus daar was het flink puzzelen. Ik heb zeker in de aanval wat gokjes genomen op basis van prestaties uit het verleden. Afgelopen weekend pakte dat goed uit met een score van 1619, maar het seizoen is nog lang.
Keepers: Pasveer, Noppert
Verdedigers: Mazraoui, Timber, Blind, Guth, Meijer
Middenveld: Til, Kokcu, Veerman, Oosting, Vlap, vd Belt
Aanval: Gakpo, Mahi, Jahanbakhsh, Hornkamp, Armenteros
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.