Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 41 ... 273 274
Fiepke

Het was geen beste start...2% gezakt. Tadic is dan wel zuur; Til was ingecalculeerd omdat ik die bewust niet heb gekozen. In alle andere topcoaches (KKD, Spanje, Duitsland) gelukkig gestegen.

Die supercaptainweekend vind ik ook niets. Hebben we ook iedere keer tot op heden genekt.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Thks voor dit keer een goede tip/inzicht whahahahahaha

Je staat er goed voor in de poule van Wielerflits, iets wat ik niet kan zeggen...

Misschien hier ideeën verzamelen qua verbeterpunten? Of is dat voorbaat kansloos bij onze vrienden van Scorito

arjenzvob

Reneetje wat jij niet weet is dat er zelfs online overleg geweest is met een aantal gasten hier. Dat overleg heeft niet bijster veel opgeleverd...

Mony Tartin

Eindelijk de tijd om mijn team neer te pennen.

Ünnerstal & Blaswich
Lang pasveer gehad maar om toch een sterkere aanval te krijgen geslachtofferd voor Lars. Zeer degelijke keeper net als Blaswich die ik veel te goed vind voor Heraklets.

Blind, Trauner, Hilgers, Sugawara en Guth
Blind met mogelijkheden op het middenveld en veel speelminuten die zijn assist en goal echt wel gaat maken. Nous niet aangedurfd wegens aflopen contract. Trauner na eerder overleg de voorkeur boven Senesi. Malacia niet haalbaar in het budget. Dit ga je vaker horen, er is maar ruimte voor een paar toppers en verder is het er team van goedkopere varianten. Hilgers erin gezet voor Brenet aangezien ik niet weet wanneer deze winterse versterking gaat spelen op welke back positie. Pröper te duur en gaat zijn kunstje niet over doen van de eerste seizoenshelft. Sugawara weer de goedkopere variant waarvan ik verwacht dat hij de concurrentie wint van Witry en niet terug zal keren als rechtsvoor. Owen en Bruno niet haalbaar. Guth als bonus, het was hij of Meijer, de 0 houden gaf de doorslag. Ga ik denk ik spijt van krijgen, Meijer speelde een lekkere pot.

Berghuis, Kökcu, Vlap, Van de Streek, Clasie & van den Belt
Het was Til en een middenvelder van Ajax of Berghuis en een middenvelder van Feyenoord. Het is de tweede optie geworden zeker omdat Steven een middenvelder nu is. Er zit gigantisch potentieel en ik heb gegokt dat het er weer uitkomt gedurende het seizoen. Logische keuze kokcu ernaast. Til is wel lekker op dreef, hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen. Verder was het middenveld ruk. Mannen gekozen die een goal kunnen maken: Vlap en vdStreek. Ik verwacht dat beiden heren blijven spelen en het potentieel waar maken. Boussaid er nog als goedkopere optie in gehad maar zoals hier vaker is langs gekomen wordt dat de eerste kop van jut. vdBelt als leuke opvullen die iedereen heeft en dan een steady subtopman die vooral de punten moet hebben van de 0 houden en hopen op weinig kaarten. Hier heb ik lang Oosting gehad, uiteindelijk gezwicht voor de zekerheid van AZ. Ga ik denk ik spijt van krijgen, basis en meteen 2 goals. Die gaat een leuke 2e seizoenshelft tegemoet.

Tadic, Karlsson, Gakpo, Walemark, Lidberg
Tadic als Cap met adjudanten Jesper en Cody. Dit moet toch een garantie voor punten zijn. Gokje met Walemark gekomen opdat Reza zijn plek gaat verliezen. Helaas scoort hij een paar weken op rij, Walemark zal geduld moeten hebben. Maakte trouwens een zeer onzekere indruk, maar goed. Lidberg als juichjoker omdat hij speelt. Lang van Wolfswinkel en Sowah erin gehad, maar kon toch niet om Karlsson heen. Uiteraard scoort Ricky er meteen twee!

Binnenkort een ander epos over de KKD ;)

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@arjenzvob

Oh echt waar. Blijkbaar is dat ook zo’n logge organisatie als de belastingdienst zo te horen. Iets van het klein orkest komt spontaan naar boven…. Je mag demonstreren maar met de rug tegen de muur.

Persoonlijk vind ik dat je altijd moet open staan voor verandering. De regels plus punten is toch niet in beton gegoten en totaal niet realistisch.

Puur een verdienmodel over de rug van de betalers zonder weinig tot geen inspraak. Jammer

Peli

Op zich is het vrij simpel.
Of je legt je bij de spelregels neer of je besluit om niet mee te spelen.

Misschien vrij kort door de bocht van mij, maar oeverloos klagen schiet je natuurlijk ook niks mee op.

RvhC74

'@Peli
Op zich mee eens. Waar regels zijn, zijn er ook mogelijkheden voor aanpassingen en/of verbeterpunten. Als elke deelnemer die opbouwende verbeterpunten aanlevert en dat word massaal genegeerd, is misschien stoppen een optie….

Alleen dat doet niemand individueel omdat dit als een roepende in de woestijn klinkt.

Ik leg me er ook wel bij neer. Ga geen negatieve energie hier in steken. Het is mij iig wel eea duidelijk geworden.

RTankink

Met de spelregels zoals ze zijn hebben we het zeker te doen, maar aangeven wat er beter zou kunnen is niet verkeerd toch? Alleen vind ik in het algemeen dat wanneer iemand kritiek geeft je ook met iets beters moet komen.

Maar goed, het is geen academische studiegroep hier. 905 punten dit weekend dus daar zit nog ruimte voor verbetering in de komende weken. De verdediging heeft mijn weekend gered met 102 punten voor Meijer, Trauner, Hilgers en Timber. Gezakt van 98,3 naar 97,9%. Niet fantastisch maar ook geen slecht resultaat wanneer je captain een pingel mist en 3 van de 4 beoogde basismiddenvelders dit weekend niet of liever niet opgesteld konden worden. Op naar de volgende

Fietsbel

Heeft iemand zicht op de prijs van Madueke?

Peli

Want je wil weten of je spijt moet hebben dat je hem niet in je team hebt?
Ik kan me zijn prijs niet meer herinneren.

Fietsbel

Spijt is een erg groot woord. Had hem niet zo snel terugverwacht namelijk.

Sies

Er staat een vacature open bij scorito, als iemand zich daar nou voor aanmeld, kunnen we via daar misschien onze ideeen doorzetten! :)

Scoritop

Madueke was geloof ik 3,5 mln..

Karperdrol

Mensen die nog meedoen met topcoach Engeland?
Ik ben nu lekker aan het puzzelen.
Man u laat ik toch maar links liggen, wanneer krijgen ze het weer op de rit?
Keepertje voor 4,5mil behoorlijk prijzig, maar aangezien Ederson ver boven de rest uitstijgt qua punten...onmisbaar?

MarvinG

Onmisbaar vind ik altijd een groot woord. Heb hem er zelf wel in, puur omdat ik het fijn vind om 1 vaste keeper te hebben die ik eigenlijk elke wedstrijd kan laten staan. Aangevuld met een goedkope keeper. Die zit toch alles op de bank en scoort maar halve punten. 2 subtop keepers nemen kan ook, maar dan moet je elke keer kijken welke de meest 'gunstige' wedstrijd heeft.

Boasson en Hagen

Ik doe aan alle grote competities mee, maar mijn focus ligt op NL. Vandaar voor Engeland gekozen voor een sterke basis-11 en wat opvullers voor de tribune.

Man U gaat niet superslecht. Heb zelf alleen Fernandes, dat is gewoon een zekerheidje voor goals en assists. Ronaldo had ik voor de winterstop, maar die is een beetje stilgevallen.

Keepers heb ik Ramsdale en Sanchez, vrij degelijk voor weinig geld. Ederson is wel lekker punten pakken, maar door hierop te besparen kun je compenseren met City verdedigers. Laporte is mijn keuze, bespaart weer een miljoen t.o.v. Cancelo of Dias.

Op het middenveld vond ik Kovacic wel een leuke pick. Is een tijdje niet fit geweest, maar speelde daarbuiten wel bijna alles. De rest van het middenveld van Chelsea is of erg duur (Mount) of niet zekerder van een basisplaats (Ziyech, Havertz, Pulisic) dan Kovacic. Jorginho is ook wel fijn met de pingels, maar ik had hem voor de winterstop een paar keer captain gemaakt, waarna hij vervolgens niet speelde. Verder Ward-Prowse no-brainer. Lanzini heb ik nog als tip als je een goedkope middenvelder zoekt. Aanvallende middenvelder bij een top-4 club momenteel, ik had al 5 duurdere middenvelders en een opvuller, dus uit mijn team gehaald.

Voorin lang gepuzzeld met Salah, maar dat was toch een te grote aanslag op de balans. Nu met Jota een goedkoper alternatief en met Son + Bowen een prima voorhoede. Verder in die prijscategorie weinig zekerheid: Mahrez/Grealish/Jesus/Sterling wisselen elkaar af, Vardy geblesseerd, Dennis en Richarlison spelen bij een matige club.

dadeliva

Ik heb hem er ook wel in. Er zijn vrijwel geen spelers van 4.5M-5.5M in andere linies die meer punten opleveren (en die anderen staan dus ook in mijn team). Het budget bij Topcoach Engeland is wat ruimer dan bij Topcoach NL.
Ik kijk o.a. naar de punten per wedstrijd per miljoen en dan kom ik uit op een zware verdediging met nog 2 verdedigers van City en 1 van Liverpool. Verder 3 middenvelders van Arsenal en Kevin de Bruyne als gok (is begin van het seizoen geblesseerd geweest, maar speelt de laatste tijd meestal wel). En niet de duurste aanvallers.

mentsjov

Ik zit momente met Ederson, Laporte, Dias en Cancelo lol! Aangevuld met A-A waardoor ik altijd 4 4 2 of 4 3 3 ga spelen. Met Salah 1 aanvalsleider. Verder alle posities zoveel mogelijk aangevuld met 'koopjes'.

Peli

Oh ja hoor en scoort meneer er maar gelijk 2
#Antony

Stanro

Geen paniek, beker telt niet... Hoop dat Gravenberch zijn basisplek niet kwijtraakt, het draaide wel verrekte lekker op het middenveld vandaag. Is me voor de winterstop al overkomen met de blessure van Klaassen.

RTankink

'@dadeliva De Bruyne een gok?

Peli

Paniek is er niet. En uiteraard telt de beker niet mee. Maar bedankt voor de reminder 😉
Het ging mij er dan ook om dat ik hem veeeel liever in de competitie zulke wedstrijden zie afwerken.

En Gravenberch zou voor mij in dat geval ook de Klaassen van de 2e seizoenshelft worden. Al kan ik me haast niet voorstellen dat ze ervoor kiezen om een jongen die zoveel kapitaal vertegenwoordigt op de bank te zetten.

Pim96

Flink uitgebreide tekst over Premier League geschreven. Zie ik dat hij helemaal niet gepost is, lekker dan.

Coutinho en Broja doen precies wat ze moeten doen om wat hoger te klimmen op mijn lijstje weer.

RVH

Baal nu al van mijn Van der streek pick, voor de rest tevreden met mijn team. Anderen die nu al balen van bepaalde spelers?

Mats17

.

1 2 ... 41 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.