Hier ook. Denk ik. Zijn 732 punten van ronde 30 smaakten me goed. Dat bracht me op de rand van goud, en afgelopen ronde kwam ik ondanks een falende captain Taylor maar dankzij doelpunten van Perisic, Paixão, Steijn, Hlynsson (bank) en Rots (bank) op 99,2%. Voor het eerst in mijn Scoritocarrière sta ik op een GOUDEN BEKER (wat voetbal betreft). Maar nu voel ik me net Ajax, de stress overheerst alles. Help! Toch Steijn cappen? Of Paixão? Lauritzen hebben we ook nog, maar dat is me te gewaagd. Hoewel... Zucht...
Netjes. Al vraag ik me wel af waarom je Saibari gisteren op de bank heb gezet?
Ben zelf 30 plekken gestegen, plekkie 14 nu. Een pleister op de wond als Ajacied zijnde...
Komend weekend Mijnans maar als supercappie doen denk ik.
Lekker bezig! Ik had gisteren Luuk. Ik dacht, hij zal nu toch vast wel een keer scoren. Maar hij blijft structureel niet leveren, ook best knap als spits in een team dat kampioen wordt 😂 Zondag Mijnans supercappie inderdaad. Sta nu 74 algemeen na een heel matige 2e seizoenshelft met een hoop matige keuzes: Berghuis, Veerman, Pasveer, Bakayoko (...), Van Hooijdonk. En geen Perisic, Saibari, Taylor, Ueda of Paixao. Dus al met al mag in mijn handjes dichtknijpen als ik in de top 100 blijf!
Thx
Goeie vraag.................................. maar om eerlijk te zijn, het was gewoon een stomme fout. Ondanks dat ben ik toch de top 10 ingeslopen, sta nu nr. 7.
Zondag ga ik ook voor Mijnans en hopen om de top 5 te halen. 🥳
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.