Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 486 487 488 489
Squender

Jup, hier nog een. Gelukkig de speelronde ervoor flink wat bonuspunten gepakt met Saibari als captain..

Gelukkig passen ze dit vanaf volgend seizoen aan.

NOAD1912
Squender
Jup, hier nog een. Gelukkig de speelronde ervoor flink wat bonuspunten gepakt met Saibari als captai...

is dat zo? Inderdaad beter ja die aanpassing. Deze speelronde slaat nergens op.

mirkodek

Perisic captain was een goede keuze deze ronde 😎

dawizz

Lekker man👍

scoritofan

iem

scoritofan

weet iemand meer over saibari?

Ben Van Heck

Ook benieuwd naar, idem voor Pasveer. Gaat hij nog minuten maken dit seizoen?

Willempie94

Nog niks over Saibari gelezen, hopelijk komt daar vanmiddag nog wat over. Heb hem eigenlijk wel nodig in m'n opstelling dit weekend..

scoritofan

gelukkig zijn we eindelijk bij de 2 laatste speelrondes. Kunnen we in ieder geval iemand cappie die speelt.

Hoop dat saibairi start dan word dat mijn cappie.

M Vado

Precies op 99%, wordt nog even spannend dat gouden bekertje.

Als die vanavond speelt, Paixao cappie hier.

Beun

Hier Luuk captain denk ik. Laatste thuiswedstrijd voor hem misschien wel..

Wat denken jullie van de wedstrijd van de week?

Squender

Luuk captain... Dat is wel de laatste die ik overweeg vanavond 😅

Ik neig ook naar Saibari of Paixao. 

De wedstrijd van de week wordt gevoelsmatig een kleine overwinning voor FC Twente. 

mirkodek

Hier Perisic waarschijnlijk als Captain!

Benzardi

1

mirkodek

Even afwachten of Vente speelt maar ik verwacht het niet. Dus dat wordt dan maar 352 met toch Taylor op het middenveld.

Benzardi

Ik ga deze ronde ook voor Paixao,we staan op nr.12 in het agemene klassement, dus een doelpuntje zal wel lekker zijn om in de top 10 te komen. 🥳

Ecko
mirkodek
Hier Perisic waarschijnlijk als Captain!

Hier ook. Denk ik. Zijn 732 punten van ronde 30 smaakten me goed. Dat bracht me op de rand van goud, en afgelopen ronde kwam ik ondanks een falende captain Taylor maar dankzij doelpunten van Perisic, Paixão, Steijn, Hlynsson (bank) en Rots (bank) op 99,2%. Voor het eerst in mijn Scoritocarrière sta ik op een GOUDEN BEKER (wat voetbal betreft). Maar nu voel ik me net Ajax, de stress overheerst alles. Help! Toch Steijn cappen? Of Paixão? Lauritzen hebben we ook nog, maar dat is me te gewaagd. Hoewel... Zucht...

Laatst gewijzigd
mirkodek
Ecko
Hier ook. Denk ik. Zijn 732 punten van ronde 30 smaakten me goed. Dat bracht me op de rand van goud,...

4 goals voor PSV maar voorlopig nog niks van Perisic, jammer weer.

Ecko

En hij kon gaan douchen. Jammer inderdaad, foute keuze.

'Toch Steijn cappen? Of Paixão? Lauritzen hebben we ook nog, maar dat is me te gewaagd.' Dat was allemaal beter geweest :(

Laatst gewijzigd
scoritofan
scoritofan
gelukkig zijn we eindelijk bij de 2 laatste speelrondes. Kunnen we in ieder geval iemand cappie die...

Bleek een goeie keuze te zijn gestegen naar 99.5

Squender
Benzardi
Ik ga deze ronde ook voor Paixao,we staan op nr.12 in het agemene klassement, dus een doelpuntje zal...

Netjes. Al vraag ik me wel af waarom je Saibari gisteren op de bank heb gezet?

Ben zelf 30 plekken gestegen, plekkie 14 nu. Een pleister op de wond als Ajacied zijnde...

Komend weekend Mijnans maar als supercappie doen denk ik.

RedDevil
Squender
Netjes. Al vraag ik me wel af waarom je Saibari gisteren op de bank heb gezet? Ben zelf 30 plekken g...

Lekker bezig! Ik had gisteren Luuk. Ik dacht, hij zal nu toch vast wel een keer scoren. Maar hij blijft structureel niet leveren, ook best knap als spits in een team dat kampioen wordt 😂 Zondag Mijnans supercappie inderdaad. Sta nu 74 algemeen na een heel matige 2e seizoenshelft met een hoop matige keuzes: Berghuis, Veerman, Pasveer, Bakayoko (...), Van Hooijdonk. En geen Perisic, Saibari, Taylor, Ueda of Paixao. Dus al met al mag in mijn handjes dichtknijpen als ik in de top 100 blijf!

Ben Van Heck

Mijnans is voor komend weekend inderdaad de meest voor de hand liggende optie als cap. Wil ik nog stijgen in de subpoule, is dit helaas een keuze die me waarschijnlijk weinig op gaat leveren. Wellicht dat ik wederom voor Saibari kies. Of Moller Wolfe. 

Squender
Ben Van Heck
Mijnans is voor komend weekend inderdaad de meest voor de hand liggende optie als cap. Wil ik nog st...

Saibari wint niet. Dus dat zou ik niet doen 🤡

Benzardi
Squender
Netjes. Al vraag ik me wel af waarom je Saibari gisteren op de bank heb gezet? Ben zelf 30 plekken g...

Thx

Goeie vraag.................................. maar om eerlijk te zijn, het was gewoon een stomme fout. Ondanks dat ben ik toch de top 10 ingeslopen, sta nu nr. 7.

Zondag ga ik ook voor Mijnans en hopen om de top 5 te halen. 🥳

1 2 ... 486 487 488 489

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.