Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 56 ... 273 274
vevie

Ik heb nu ongeveer hetzelfde: 3x W2, 3x Pec, 3x Jong Ajax, 1x ADO en 1x Heracles. De Jong Ajax spelers staan op de schopstoel aangezien het moeilijk zeggen is wie daar gaat spelen. Voor de definitieve selectie over een paar weken ga ik ook maar voor merendeels de ‘grotere’ ploegen en de ploegen die net zijn gedegradeerd. Zit dan te denken aan Heracles, ADO, W2 en Pec. Denk dat deze ploegen minder gaan rouleren. Ben ook benieuwd naar Heracles. Promoveren ze meteen weer of blijven ze hangen. Heb alleen vejinovic nu in de basis.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

'@Jan Derksen leuk dat je mensen op het verkeerde pad probeert te brengen

Peli

AZ gaat, verwacht ik, gewoon winnen van GAE en best kans dat ze de nul houden ook. Dat Dundee heeft gisteren welgeteld 2 schoten op doel gehad. En is natuurlijk een (veel) betere ploeg dan GAE.
AZ daarentegen ook maar 3 schoten op doel, dus laat ikzelf de AZ aanvallers (Pavlidis in dit geval) lekker even links liggen. Opties zat voorin die in staat zijn goals te maken dit weekend.

Laatst gewijzigd
Platje

KKD altijd erg lastig in te schatten de eerste wedstrijden.. 1 voordeel (als je tijd hebt rond 19.30): van 7 wedstrijden zijn de opstellingen bekend. Heb nu 4x W2, 3x NAC, 3x Roda, 3x Oss (2 op de bank), 1x Almere en 1x Telstar

Geen Pec is miss niet zo verstandig (in m'n definitieve team komen daar zeker een aantal van in) maar wellicht verander ik dat nog vanavond

wielergekkie

'@Platje dat is inderdaad de reden dat ik voor KKD alleen spelers uit de wedstrijden van vanavond kies haha. Verder ben ik ook totaal geen KKD kenner, maar het schakel kanaal in combi met scorito is vaak een prima avond haha.

Platje

Inderdaad :) geen Muhren en Dallinga meer maar wel weer heel veel keuze voorin dit jaar. Bijna teveel namen om op te noemen.

Vorig jaar op 97% geeindigd met de tactiek: hele goedkope verdedigers (wel basisspelers uiteraard, dit gedaan omdat er veel minder de 0 wordt gehouden) en bijna al mn budget in scorende dure spelers (aanval + middenveld). Jaar daarvoor op ruim 99% geëindigd door keeper + 2 verdedigers van GAE te kiezen die absurd veel de 0 hielden. Dit jaar even de proefrondes afwachten, zijn wel een aantal teams die er boven uitsteken en wat vaker de 0 zullen houden denk ik.
Neem eigenlijk nooit spelers van Jong Ajax door de vele wisselingen maar een aantal pakten toch aardig wat punten dus miss dit jaar maar wel een keer doen.

Jonah Deloo

Zien jullie vlap deze speelronde als een must-have na gister avond en de voorbereiding of hebben jullie andere namen daar staan?

Peli

'@Jonah
Ik neem Vlap deze speelronde hoogstwaarschijnlijk wel in m'n team

Baskeee

Ik ben altijd wat huiverig met uitspelende teams, vooral na een Europese wedstrijd. Kans is groot dat Twente wint ja, maar er zijn nu dus wat extra factoren waardoor ik Vlap bv niet neem.

Peli

Zijn hier eigenlijk nog "PSV insiders"?
Zelf verwacht ik dat Luuk de Jong en Xavi Simons wel zullen starten vanavond.
Zit ik ernaast?

wielergekkie

'@Peli ik ben geen psv insider, maar ik verwacht niet dat Luuk de Jong en Xavi vanavond gaan voetballen.
Ik verwacht Luuk morgen wel in de basis, Xavi denk ik niet. Denk dat Ruud de grote namen als Luuk, Gakpo, Til en Veerman gewoon opstelt en wanneer de wedstrijd beslist is deze mannen wisselt.

vevie

Goede tip, @Platje. Ga deze overnemen want ben niet van plan om de KKD te gaan volgen.

Peli

My bad, uiteraard niet vanavond 😅🤦🏼‍♂️

Fietsbel

Benitez zal ook zeker op goal staan en daarnaast zal Guti ook spelen, zodat Sangare volledig is opgeladen voor Monaco.

T1MM0S

Iedereen in de KKD nog één keer Hornkamp meenemen voor zijn allerlaatste punten op Scorito....

Toch jammer dat Conceicao en Lucca bij het eerste van Ajax staan in plaats van bij Jong ;)

Timber

Vlap alleen het risico dat ie nog wel eens op ‘8’ i.p.v. ‘10’ kan belanden als Zerrouki verkocht wordt en Steijn zich goed blijft ontwikkelen.

Peli

'@Timber
Dat is voor speelronde 1 (en misschien ook nog 2, 3 en 4) inderdaad een risicootje.
Maar voor de definitieve selectie over een paar weken juist weer een uitkomst.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Zijn die verwachte opstellingen van het AD nog ergens te vinden, of wordt dit niet meer voorspeld?

Peli

https://www.ad.nl/voetbalcenter/live

[edit]: Zie nu ik er zelf ook even een kijkje ben gaan nemen wel dat het, volgens mij, per speeldag gaat.
Dat is geen praktische wijziging van het AD, voor ons Topcoach NL spelers.
Al zaten ze er met hun verwachte opstellingen ook heel regelmatig flink naast.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Thanks. Nee klopt ook inderdaad, maar toch handig.

Barrygoal

Verwachte opstellingen AD zijn binnen. Iemand een idee waarom zij denken dat til geen basis staat?

Timber

Lijkt mij ook vreemd. Werd vroeg gewisseld en het zou logischer zijn als hij er, gezien zijn matige wedstrijd, juist tegen Monaco naast staat.

Peli

Niet teveel blind op staren, heren.

Ze zitten er bij de allereerste wedstrijd van het nieuwe seizoen namelijk gelijk alweer 2x naast.
Pinto speelt vanavond linksback bij Sparta en niet Meijers.
En Eerdhuijzen staat erin i.p.v. Auassar.

Al vind ik het niet per se vreemd als Simons zou spelen en niet Til.

Laatst gewijzigd
T1MM0S

Waarschijnlijk komt die conclusie gewoon uit de persconferentie van RvN; Iedereen is fit, maar fris is een ander verhaal en dat hij enkele wijzigingen door gaat voeren in zijn opstelling.

Denk dat je iedereen toch ook fris wilt houden met Monaco om de hoek.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Voor zowel matchking als topcoach eredivisie heb ik een subleague geopend voor de liefhebbers;
Wielerflits Forum Poule

Deze zal binnen een uur zichtbaar zijn.

1 2 ... 56 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.