Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 55 ... 273 274
wielergekkie

Mijn verdeling voor komende speelronde is vooralsnog:
Basis: 4x AZ, 4x PSV, 2x Heerenveen, 1x Twente.
Bank: Heerenveen, Twente, Cambuur, Utrecht.

Peli

4x PSV klinkt als gokken.
Tenminste, ik zou nu niet kunnen zeggen welke 4 er sowieso gaan starten tegen Emmen aankomend weekend.

Barrygoal

Ja maar Sugawara is nog niet fit, momenteel speelt Hatzidiakos op rechts back . Denk dat dit vanavond ook zo zal staan...

wielergekkie

'@Peli ik verwacht dat PSV gewoon met de sterkste opstelling begint, als het eenmaal 3-0 staat en de spelers die ik heb gekozen zijn bij alle 3 de goals betrokken is het prima. Anders is het inderdaad gegokt en verloren. Dan heb ik nog 3 rondes over om 2 goede rondes te halen :)

Scoritop

Hier momenteel 4x Ajax, 3x Az, 2x psv, 1x Twente en 1x Cambuur. Op de bank 2x Cambuur, 1x Heerenveen en 1x excelsior

Jonah Deloo

ik merk dat we allemaal nog een beetje de schmidt denkwijze in ons achterhoofd hebben als het gaat om psv spelers. Laten we vertrouwen hebben in ruud en ervan uitgaan dat hij zeker spelers als veerman til gakpo en luuk iniedergeval basis zet.

Peli

'@ScoritoLegend
Ligt er wel een beetje aan wat jij als sterkste opstelling verwacht dan. Achterin is dat nog niet helemaal duidelijk. Net als op rechtsbuiten. En zelfs de nummer 10 positie (al zal Til daar wel starten aankomend weekend).

@Jonah
Dat heeft niet zozeer met de Schmidt denkwijze te maken. Maar des te meer met de doordeweekse Europese wedstrijd. Als PSV dit seizoen weer de CL miljoenen misloopt, komen ze financieel aardig in de penarie.
Maar eens.... Luuk en Gakpo zullen sowieso starten (want geen volwaardige vervangers voorhanden). En Til verwacht ik idd ook in de basiself.
Alleen achterin hè 🤷🏼‍♂️

Laatst gewijzigd
Vunky

Ik start denk ik maar met:

Verhulst

Brenet - BMI - Smal - Wijndal

Til - Brouwers - Berghuis

De Jong - Uldrikis - van Wolfswinkel

Op de bank: Verrips, Maatta, Booth, Kharchouch
Tribune: 1.5 miljoen

T1MM0S

'@ScoritoLegend

Voor mijn vast team zat ik te puzzelen en kwam ik op een team uit zonder spelers van Ajax. Meer mensen wie dit aan durven?

Ik kom hier vooral op uit omdat ik verwacht dat Schreuder heel veel gaat rouleren, en dan is Ajax het PSV van afgelopen jaar zodat je nooit weet wie er speelt. De enige speler die naar mijn verwachting (bijna) alles gaat spelen is Timber.

Dat verwacht je goed! Heeft Schreuder op 26 juli zelfs nog laten weten in een interview met VI.

"Daarom bestaat een ideale basiself helemaal niet voor mij.''

Bij alles wat ik bouw ontbreekt er bij mij ook elke keer een mannetje of 3 van Ajax, met deze bizarre transferwindow en wat er hier en daar nog rondloopt zijn er voor veel goedkoper heel mooie koppeltjes te maken die afgelopen seizoen in een veel mindere periode, al over of bij het puntenaantal van bijvoorbeeld een Tadic kwamen. Met de besparingen die je daar maakt kan je nog meer dan genoeg van de andere zware puntenpakkers selecteren.

Met deze huidige unieke kwaliteitsimpuls in de Eredivisie, en de transfermarkt is nog niet eens gesloten, vraag ik me af of er nog zo vaak de nul gehouden gaat worden. Ik betwijfel het, zeker gezien de staat van de huidige top 3. Punten voor winst zijn leuk, maar je won alles natuurlijk alleen maar omdat Ajax zo vaak de nul wist te houden. Dáár kwamen de punten vandaan.

Maar hey, de bal is rond en kan alle kanten op ;)

pirazzi

Wat zal de prijs van Jasper Cillessen worden als keeper van NEC, 3 miljoen?

T1MM0S

Een stapje hoger dan de Branderhorst? 2 mil? 2,25? Teveel voor een bankspeler in ieder geval..

Benzardi

Ik begin dit weekend voor 3x Ajax, 3x PSV 2x Gro en 2x AZ en 1x Twe.
Mijn wissels is een ratatouille aan clubs.

Laat het maar beginnen.

Benzardi

voor = met

Phoenix0000

Verrips

Wijndal - Hatzi - Beukema - Martins Indi

Berghuis - Til - De Wit

De Jong - Gakpo - Ngonge

Bank: Virginia - Balker - Saibari - Redan

Dit moet 'm worden voor ronde 1.

Valvuillerdemoz

Doelmannen:
Verhulst
Virginia

Verdediging:
Blind
BMI
De Beuk
Balker (bank)

Middenveld:
Vlap
Veerrman
Berghuis
Kudus
Pelupessy (res.)

Voor:
Bergwijn
Sarr
Pavlidis
Ngonge ( res.)

Tribune:
Zaal
Van Ekeris
Mortensen

Fietsbel

'@Valvuillerdemoz Bedankt voor de tribunetips, haha.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Twente gaat al spelers sparen vanavond lijkt me, ik zet er als fan gewoon 4 in de basis.

Valvuillerdemoz

'@Fietsbel: ja, deze drie lijken mij gewoon echt de beste keus daarvoor! 😅

Peli

Toch nog maar even overpeinzen of 4x AZ aankomend weekend wel zo'n topidee is 🤔

Jonah Deloo

oei dit kan weleens pijnlijk worden voor het zwaar inzetten op az wat zeggen jullie?

Platje

Iedereen gaat nu twijfelen, veranderd wat aan het team en dan wordt het 3-0 voor AZ zondag 😁

KissMyAce2.0

Dundee moet je ook niet onderschatten. Dat is een goede ploeg. Niet gek dat AZ daar van veliest. Ik denk dat AZ wel wat vertrouwen tankt zelfs uit deze wedstrijd. Ik zag toch een paar keer een mooie aanval die bijna lukte.

jan derksen

waarom zou je spelers van az nemen er zijn veel betere keuzes

vevie

Iemand nog tips voor Topcoach KKD?

BrackenRidgeCycling

'@Vevie, KKD is een lastige.
Ik ben gegaan voor PEC 3x, W2 Oss Roda Almere x2 in de basis.
Geen idee hoe Heracles het zal gaan doen?

1 2 ... 55 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.