'@ScoritoLegend
Ligt er wel een beetje aan wat jij als sterkste opstelling verwacht dan. Achterin is dat nog niet helemaal duidelijk. Net als op rechtsbuiten. En zelfs de nummer 10 positie (al zal Til daar wel starten aankomend weekend).
@Jonah
Dat heeft niet zozeer met de Schmidt denkwijze te maken. Maar des te meer met de doordeweekse Europese wedstrijd. Als PSV dit seizoen weer de CL miljoenen misloopt, komen ze financieel aardig in de penarie.
Maar eens.... Luuk en Gakpo zullen sowieso starten (want geen volwaardige vervangers voorhanden). En Til verwacht ik idd ook in de basiself.
Alleen achterin hè 🤷🏼♂️
'@ScoritoLegend
Ik kom hier vooral op uit omdat ik verwacht dat Schreuder heel veel gaat rouleren, en dan is Ajax het PSV van afgelopen jaar zodat je nooit weet wie er speelt. De enige speler die naar mijn verwachting (bijna) alles gaat spelen is Timber.
Dat verwacht je goed! Heeft Schreuder op 26 juli zelfs nog laten weten in een interview met VI.
"Daarom bestaat een ideale basiself helemaal niet voor mij.''
Bij alles wat ik bouw ontbreekt er bij mij ook elke keer een mannetje of 3 van Ajax, met deze bizarre transferwindow en wat er hier en daar nog rondloopt zijn er voor veel goedkoper heel mooie koppeltjes te maken die afgelopen seizoen in een veel mindere periode, al over of bij het puntenaantal van bijvoorbeeld een Tadic kwamen. Met de besparingen die je daar maakt kan je nog meer dan genoeg van de andere zware puntenpakkers selecteren.
Met deze huidige unieke kwaliteitsimpuls in de Eredivisie, en de transfermarkt is nog niet eens gesloten, vraag ik me af of er nog zo vaak de nul gehouden gaat worden. Ik betwijfel het, zeker gezien de staat van de huidige top 3. Punten voor winst zijn leuk, maar je won alles natuurlijk alleen maar omdat Ajax zo vaak de nul wist te houden. Dáár kwamen de punten vandaan.
Maar hey, de bal is rond en kan alle kanten op ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.