Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 54 ... 273 274
Peli

Ja, dat is geen beste tip van de heren van Scorito radio natuurlijk.
Alsof FC Groningen, die een redelijk waardeloze voorbereiding achter de rug hebben, wel zomaar eventjes de nul houden tegen FC Volendam.
AZ maakt al meer kans op de nul. Maar dan is 1 (of 2) verdediger(s) en een keeper bijvoorbeeld al voldoende, aangevuld met verdedigers van andere ploegen die normaal gezien grote kans maken op het houden van de nul aankomend weekend (Twente? PSV? Ajax? Utrecht?).
Al is niks met zekerheid te voorspellen natuurlijk. (Wie weet houdt Groningen wèl de nul tegen Volendam en was de tip achteraf alsnog gewoon meer dan prima haha).

wielergekkie

'@platje ze geven deze tip ook voor speelronde 1 en niet voor de hele competitie. Iedereen heeft vast wel een team de komende speelronde waarvan ze denken: Dit team houdt 90% zeker de 0. Nou als je dit bijvoorbeeld bij AZ hebt, kun je de keeper + 3 verdedigers ophalen voor 9.5 miljoen. Dus kun je daarna zorgeloos Gakpo, Luuk, Til, Bergwijn, Tadic of wie dan ook in je team klikken. Werkt dit de eerste en/of 2e speelronde niet, gebruik je 2 speelrondes daarna een minder risicovolle tactiek.

Dus ja, het is een goede tip, de vraag is eerder, durf je deze tip te gebruiken?:)

wielergekkie

Vergeet er trouwens wel bij te vermelden dat ik FC Groningen hier geen goed voorbeeld voor vind haha.

Platje

De tip vind ik prima, zeker als je een risicootje wil nemen (meestal doe ik dat zelf wel) maar vind juist Groningen niet een goed voorbeeld. Zeg niet dat ze geen goede kans hebben op de 0 maar zie Volendam zomaar een goaltje scoren

Edit: dat geef je zelf ook al aan zie ik :)

Laatst gewijzigd
mentsjov

Hebben jullie ook niet de mogelijkheid om Topcoach Spanje Frankrijk en Duitsland te doen? De Matchkings staan bij mij wel op de internationale kalender, de Topcoaches niet..

vevie

'@mentsjov: ze hebben die drie Topcoach spellen geskipt. Zou te weinig animo voor zijn. Alleen Eredivisie, KKD, Engeland en België zijn nog te spelen.

Phoenix0000

'@Platje

Met AZ houdt je wel net iets minder over voor de rest van je team.
Dat maakt groningen, maar ook Cambuur of Heerenveen wat interessanter.
Ook belangrijk da tje weet wie er gaan spelen, dat zou pleiten voor Heerenveen.
Bij Groningen is het ook welbrij duidelijk wie er in de verdediging acte de présence gaan geven.

vevie

Toch zie ik Sparta wel een goaltje prikken tegen Heerenveen. Ik ga er wel van uit dat Heerenveen wint. Van Hooijdonk en Sarr ook beiden interessant.

Platje

'@Phoenix klopt inderdaad, met mijn 4 van Ajax en Psv krijg ik er ook niet een aantal van AZ in. Dat wordt dus inderdaad van de teams die jij noemt, die hebben de beste odds van te voren (ook al verwacht ik van Cambuur wat minder dit jaar maarja Excelsior volgens mij ook niet heel sterk, Sparta verwacht ik weer wat meer van). Ik neem ook zeker wel een verdediger/keeper van Groningen voor die prijs, waarschijnlijk 2. Heerenveen ook interessant aangezien de opstelling bekend is vrijdag zoals je aangeeft. Maar is allemaal nog lastig in te schatten tot nu toe. Even wat meer voorbereiding (nog niet gekeken naar Nec vs Twente/Rkc vs Utrecht) om te kijken of we daar voor gaan.

Peli

Heb voor speelronde 1 nu 4x AZ, 3x Ajax, 3x PSV en 1x Twente.
Met op de bank Utrecht, Cambuur, Twente en Sparta.
Moet raar lopen wil ik het nog gaan aanpassen. Maar met Topcoach weet je het nooit natuurlijk 😅

Ab Normaal

Ik heb 4x Ajax, 4x AZ, 2x Psv en 1x Twente
Op de bank 2x Gro en 2x Psv.

steefje9

Een invaller die scoort levert natuurlijk ook enorm punten op. Zo is Kudus of Brobbey natuurlijk ook rete interessant..

Peli

'@steefje9
Als ze scoren wel ;-)

Laatst gewijzigd
RvhC74

Heb nu 4x Az, 3x Ajax, 2x psv, 2x Twente, bank 2 x Psv en 2x Cambuur

wielergekkie

Voor mijn vast team zat ik te puzzelen en kwam ik op een team uit zonder spelers van Ajax. Meer mensen wie dit aan durven?

Ik kom hier vooral op uit omdat ik verwacht dat Schreuder heel veel gaat rouleren, en dan is Ajax het PSV van afgelopen jaar zodat je nooit weet wie er speelt. De enige speler die naar mijn verwachting (bijna) alles gaat spelen is Timber.

HB

Ik lees veel reacties van mensen die hoog inzetten op Twente en AZ. Vergeet niet dat beide teams vanavond nog een Europese uitwedstrijd hebben. In het verleden is wel gebleken dat dit een belangrijk effect heeft op de wedstrijd erna in het weekend.

HB

'@Karstboy, een team zonder spelers van Ajax of PSV kost je hoe dan ook de kop gedurende het seizoen. Die pakken zoveel punten aan alleen al winstpartijen dat het lastig compenseren is. Deze tactiek voelt een beetje als het thuislaten van Pogacar in de Tour de France ;)

wielergekkie

'@HB dat is mijn gedachte ook elk jaar nog geweest. Maar het is bij Ajax zelden zo onvoorspelbaar geweest denk ik. Maar waarschijnlijk ben ik hier veel te vroeg mee en moet ik nog 3-4 weken geduld hebben :)

Peli

Gewoon de 4 'proefrondes' afwachten. Daarin kan je al best veel opmaken voor de rest van de eerste seizoenshelft (wie lijken er zeker van een basisplaats? wie worden rouleerslachtoffers?)

En m.b.t. AZ en Twente en hun Europese doordeweekse wedstrijden. Goed punt wel. Alleen hebben die allebei niet een dusdanige bank dat alle positie (enigszins) gelijkwaardig dubbel bezet zijn.

Vunky

Dit zouden ze toch echt moeten organiseren zonder proefrondes. Gokken op Olsen als basisspeler of toch net niet, wordt Anthony nog verkocht of toch niet. Volgt er nog een aankoop na de eerste speelronde, jammer pas te kiezen in de winterstop periode dat er geen wedstrijden zijn.

Peli

'@Vunky
Haha. Oké.

Jonah Deloo

Ga dit weekend de tactiek voor een volledige az defensie toepassen. Lijkt me interessant om iniedergeval een keer geprobeerd te hebben en deze speelronde met voor az een relatief makkelijke tegenstander, een uitgelezen mogelijkheid.
Wat denken jullie ervan en wat is jullie tactiek?

Barrygoal

Kerkez BMI en Beukema kun je alvast opschrijven en de keeper natuurlijk. Ze hebben nu al een aantal wedstrijden de 0 gehouden. Dus de nieuwe belg blijft nog wel even op de bank.
Ik ga ook vol voor AZ de 0 dit weekend!

Valvuillerdemoz

Ik wil ook nog een aanvaller van AZ, dus dat gaat niet. Keeper en twee verdedigers AZ. Verdediger Ajax, verdediger FC Groningen op de bank. 2 middenvelders Ajax, 1 PsV en 1 FC Twente. + Middenvelder FC Groningen op de bank.
Aanvallers: 1 Ajax, 1 AZ en 1 Heerenveen. Reserveaanvaller: FC Groningen. Drie 500 k- ertjes op de tribune..

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Goede keuzes ben wel benieuwd welke twee ajax middenvelders jij dan opstelt zie daar namelijk niet echt grote puntenpakkers. en aanvaller van heereveen in de vorm van sarr is natuurlijk een geweldige optie.

1 2 ... 54 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.