Heb nu als team voor de basis.
Pasveer, Kerkez, Senesi, Timber, Brenet, de Wit, Berghuis, Veerman, Gakpo, Dost, Antony
Heb geprobeerd om vooral basis spelers te kiezen uit de voorbereiding. Pasveer omdat Gorter na de blunders van gister geen eerste keeper meer is, Kerkez speelt bij AZ tot nu toe alle oefenduels, Senesi en Timber 2 zekerheden. Brenet gaf in de voorbereiding een paar prima assists, de Wit is bij alle AZ wedstrijden in het voor seizoen basis speler. Berghuis gaat dit seizoen veel assists geven verwacht ik verwacht van Veerman hetzelfde, Gakpo (als die blijft garantie voor doelpunten en assists)
Dost is denk ik goed voor 10-15 goals Antony (als die blijft geld hetzelfde als Gakpo.
'@Peli Denk dat mensen zich vooral blind staren op zijn 25 clean sheets met Go Ahead Eagles. In de overige 12 wedstrijden had hij 23 tegendoelpunten, het seizoen daarna 29 tegendoelpunten in 18 wedstrijden met 1 clean sheet. Lijkt dus zijn beste vorm te zijn zonder degelijke verdediging voor zijn neus ;)
Overigens heeft Club Brugge vandaag maar weer eens mooi bewezen dat je nergens vanuit kan gaan en dat iedereen gewoon van iedereen kan verliezen..
Had liever gehad dat hij speelde en er een aantal mensen in zouden trappen, denk niet dat hij een basisspeler gaat worden namelijk, Vertessen ook wel weer fit zometeen en schat ik hoger in
Heb wel een aantal spelers op het oog van 1-2 miljoen, hopelijk doen ze het niet al te goed de proefrondes
Sodeju wat een misgunnerij zeg. Of Bakayoko basisspeler wordt durf ik niet te zeggen maar denk dat hij er wel een behoorlijke kans op maakt na wat hij vorig jaar bij jong PSV heeft laten zien onder Van Nistelrooij. Saibari stond er nu, maar die is echt niet talentvoller, en Vertessen ook zeker niet.
Het is nog vroeg in het seizoen, de eerste wedstrijd wil je winnen (en het is geen Schmidt) dus ik denk dat er een groot aantal wel duidelijk zijn van een basisplaats. De kans dat ze eerder gewisseld worden is bij een gunstige ruststand wel groter natuurlijk. Ik begin ook met 4 van Ajax en Psv
'@JommelB
Helemaal waar, besefte ik me vanochtend ook ineens.
Gelukkig is het pas woensdag en hebben we dus nog 2 volle dagen om de puzzel te leggen.
@Platje
Ook een goed punt, zou ook mijn insteek zijn bij de eerste wedstrijd van het nieuwe eredivisieseizoen.
Maar denkt Van Nistelrooij er ook zo over? Dat is gissen. En in de eerste 4 speelronden wil je vooral 'zekerheidjes, om niet direct al tegen achterstanden aan te lopen..
Ik ga liever voor de potentiële puntenpakkers met een iets groter risico op minder minuten dan iemand van Heerenveen/Utrecht/Cambuur waarbij die teams toch altijd wat wisselvalliger zijn.. op de langere termijn prima spelers maar niet voor deze proefronde. Soms heb je daarmee pech, soms pak je een hoge score. Aangezien de 2 slechtste rondes afvallen ga ik in de proefrondes vaak voor de hoge scores ipv 4 keer het gemiddelde
Wel een goeie tip in de radio scorito podcast.
Pak voor ronde 1 de hele groningen of AZ defensie.
En voor wat betreft die PSV middenvelder/spits. Die is leuk voor je definitieve team als 5deof 6demiddenvelder.
Maar eerste ronde speelt PSV tegen Emmen. Dan moet je dus gewoon 4 scorende kanonnen opstellen in je team van PSV:
Til, Veerman, De Jong en Gakpo. Of mss Max als je denkt dat hij pingels gaat nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.