Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 53 ... 275 276
rbc1912

Investeren jullie nu alleen in de basis voor de eerste rondes? Of ook in de bank? Ik neig naar het eerste

Timber

De vraag is wanneer Brobbey week in week uit 90 minuten kan spelen. En Schreuder heeft ook niet het overwicht om Tadic te gaan banken gezien zijn staat van dienst. Ik zie het eerder gebeuren dat Tadic weer op links belandt en Bergwijn in de spits.

vevie

Henk Veerman naar FC Volendam kan ook wel interessant zijn. Zal wel een basisspeler worden. Met een mooi prijsje gaat hij sowieso op de watchlist.

Dannyco

Heb nu als team voor de basis.

Pasveer, Kerkez, Senesi, Timber, Brenet, de Wit, Berghuis, Veerman, Gakpo, Dost, Antony

Heb geprobeerd om vooral basis spelers te kiezen uit de voorbereiding. Pasveer omdat Gorter na de blunders van gister geen eerste keeper meer is, Kerkez speelt bij AZ tot nu toe alle oefenduels, Senesi en Timber 2 zekerheden. Brenet gaf in de voorbereiding een paar prima assists, de Wit is bij alle AZ wedstrijden in het voor seizoen basis speler. Berghuis gaat dit seizoen veel assists geven verwacht ik verwacht van Veerman hetzelfde, Gakpo (als die blijft garantie voor doelpunten en assists)
Dost is denk ik goed voor 10-15 goals Antony (als die blijft geld hetzelfde als Gakpo.

Barrygoal

Is Gorter zijn basisplaats alweer kwijt dan? Denk dat je wel meer vertrouwen krijgt. Ik heb m voor komende ronde er iig nog in

KissMyAce2.0

Waarom zou je een Ajax-keeper opstellen in speelronde 1?

rbc1912

Waarom niet?

arjenzvob

Nou, er zijn genoeg andere keepers die een makkelijkere thuiswedstrijd hebben. En Fortuna heeft Yilmaz ;)

Timber

Yilmaz wordt ook wel overschat, dat wordt niks bij Fortuna. En een normaal spelend Ajax wint in Sittard gewoon met 0-5 natuurlijk.

Barrygoal

Ajax keeper voor 2M, altijd doen! Maar moet ie wel spelen

Peli

Daarnaast speelt Ajax zelden een goede seizoensopener.
Plus dat Gorter, zacht gezegd, niet echt in vorm lijkt (of was dit het beste dat hij kan?)

arjenzvob

Je zag m'n knipoog niet Timber? Zo'n openingswedstrijd is altijd tricky, en zeker uit bij Fortuna. NAtuurlijk hoort Ajax gewoon te winnen daar, maar er zijn keepers met meer kans op de 0. En de verdediging van Ajax zag er nou ook niet echt solide uit zaterdag....

T1MM0S

'@Peli Denk dat mensen zich vooral blind staren op zijn 25 clean sheets met Go Ahead Eagles. In de overige 12 wedstrijden had hij 23 tegendoelpunten, het seizoen daarna 29 tegendoelpunten in 18 wedstrijden met 1 clean sheet. Lijkt dus zijn beste vorm te zijn zonder degelijke verdediging voor zijn neus ;)

Overigens heeft Club Brugge vandaag maar weer eens mooi bewezen dat je nergens vanuit kan gaan en dat iedereen gewoon van iedereen kan verliezen..

KissMyAce2.0

Jullie antwoorden op mijn vraag geven mij weer goede hoop op minimaal 99%

T1MM0S

En Bakayoko weer uit de basiself.. Dat is dus ook alleen maar gokken als je die mee wilt nemen..

Platje

Had liever gehad dat hij speelde en er een aantal mensen in zouden trappen, denk niet dat hij een basisspeler gaat worden namelijk, Vertessen ook wel weer fit zometeen en schat ik hoger in

Heb wel een aantal spelers op het oog van 1-2 miljoen, hopelijk doen ze het niet al te goed de proefrondes

Astarloa

Sodeju wat een misgunnerij zeg. Of Bakayoko basisspeler wordt durf ik niet te zeggen maar denk dat hij er wel een behoorlijke kans op maakt na wat hij vorig jaar bij jong PSV heeft laten zien onder Van Nistelrooij. Saibari stond er nu, maar die is echt niet talentvoller, en Vertessen ook zeker niet.

Peli

Ik denk dat tegen Emmen Saibari er 'gewoon' weer in staat.
Dat maakt, voor mij althans, ook gelijk budget vrij om 4 PSV'ers, 4 AZ'ers en 2 Ajacieden in mijn basiself voor speelronde 1 te zetten. Aangevuld met 1x FC Twente.
En dan op de bank 2x Cambuur, 1x Twente en 1x Utrecht.

Jommelb

4 PSV'ers? Dat durf ik toch nog niet. Zijn interessant voor dit weekend, maar ben bang dat er toch wel gerouleerd gaat worden met het oog op Monaco. Maar ja wie staan er wel en niet in?

Platje

Het is nog vroeg in het seizoen, de eerste wedstrijd wil je winnen (en het is geen Schmidt) dus ik denk dat er een groot aantal wel duidelijk zijn van een basisplaats. De kans dat ze eerder gewisseld worden is bij een gunstige ruststand wel groter natuurlijk. Ik begin ook met 4 van Ajax en Psv

Peli

'@JommelB
Helemaal waar, besefte ik me vanochtend ook ineens.
Gelukkig is het pas woensdag en hebben we dus nog 2 volle dagen om de puzzel te leggen.

@Platje
Ook een goed punt, zou ook mijn insteek zijn bij de eerste wedstrijd van het nieuwe eredivisieseizoen.
Maar denkt Van Nistelrooij er ook zo over? Dat is gissen. En in de eerste 4 speelronden wil je vooral 'zekerheidjes, om niet direct al tegen achterstanden aan te lopen..

Laatst gewijzigd
Platje

Ik ga liever voor de potentiële puntenpakkers met een iets groter risico op minder minuten dan iemand van Heerenveen/Utrecht/Cambuur waarbij die teams toch altijd wat wisselvalliger zijn.. op de langere termijn prima spelers maar niet voor deze proefronde. Soms heb je daarmee pech, soms pak je een hoge score. Aangezien de 2 slechtste rondes afvallen ga ik in de proefrondes vaak voor de hoge scores ipv 4 keer het gemiddelde

Peli

Je begint me onderhand te overtuigen, Platje ;-)

Scheelt ook dat ik niet op de hoogte was van het feit dat maar 2 vd 4 proefrondes meetellen uiteindelijk haha.
Dan durf ik ook wel (flink) wat meer risico's te nemen, vooral in speelronde 1.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Wel een goeie tip in de radio scorito podcast.
Pak voor ronde 1 de hele groningen of AZ defensie.
En voor wat betreft die PSV middenvelder/spits. Die is leuk voor je definitieve team als 5deof 6demiddenvelder.
Maar eerste ronde speelt PSV tegen Emmen. Dan moet je dus gewoon 4 scorende kanonnen opstellen in je team van PSV:
Til, Veerman, De Jong en Gakpo. Of mss Max als je denkt dat hij pingels gaat nemen.

Platje

Vorig jaar dacht ik ook met de keeper van Groningen een mooie subtopper te hebben, volgens mij 4 keer de 0 het gehele jaar.. nieuw jaar, nieuwe coach natuurlijk maar de gehele verdediging gaat me een beetje te ver

1 2 ... 53 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.