Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 52 ... 274 275
Peli

Heb ook even zitten puzzelen en heb nu 3x Ajax en 2x PSV in mijn team weten te krijgen, aangevuld met veelal de subtoppers van afgelopen seizoen.
Al ga ik het waarschijnlijk nog 824x omgooien 😂

@Reneetje: Lekker uitschrijven voor Scorito, als het je allemaal zo slecht bevalt.

@Vevie: Schreuder is nieuw als coach van Ajax dit seizoen. Domste wat hij kan doen is nu gelijk de hele hiërarchie omgooien, daarmee krijgt hij "de oude garde" tegen zich. Niet echt bevorderlijk. Maar ik zie op den duur echt geen plek meer voor Klaassen en Blind in de basis (en jij zou hetzelfde moeten zien als je de pot tegen Shaktar gezien hebt). Taylor en Kudus bonzen op de deur. Bassey is afwachten, maar moet wel heel slecht zijn om Blind niet uit de basis te spelen. En Brobbey heeft de nodige knaken gekost, dus die gaat ook z'n minuten wel maken. Al kan hij nog altijd geen 90 minuten spelen, om één of andere reden.

@HeldS:
Goed de oefenwedstrijden checken. Ik zie er namelijk (minimaal) 2.

Nu eens kijken of Feyenoord eindelijk een kandidaat wordt om spelers van in te gaan passen. Heb ze vooralsnog links laten liggen, maar de selectie in Rotterdam begint aardig vorm te krijgen met de nieuwe Poolse nr.10, Idrissi, Gimenez en Q.Timber. Nu nog 2 linksbacks 🙄

Laatst gewijzigd
Timber

'@T1MM0S. Jij denkt dus dat Tadic van de voorhoede spelers de meeste speelminuten moet inleveren? Aanvoerder, mist nooit een minuut en dragende speler voor de rest van het elftal. Dat is wel de laatste die minder minuten zal maken. Brobbey is nog maar afwachten, nog nooit een volledig seizoen gespeeld, laat staan als basisspeler. Die zal gewoon langzaam gebracht worden.

Peli

Ik denk trouwens dat het lastig te voorspellen is momenteel hoe de Ajax voorhoede er in de basis uit komt te zien. Daarnaast komt Schreuder met Tadic, Brobbey, Antony, Bergwijn, Berghuis en zelfs Ihattaren om in de mogelijkheden. En dan ziet hij Kudus ook nog eens als serieuze optie als aanvaller. Ga er als Scorito deelnemer maar aan staan. Daarom overweeg ik serieus om geen één Ajax aanvaller in mijn team op te nemen. Genoeg andere goede aanvallers (lees: potentiële puntenkanonnen) bij de overige clubs. Daarnaast kom ik alsnog uit op minimaal 3 Ajacieden in de verdediging en op het middenveld.

T1MM0S

'@Timber Ik denk niks en weet momenteel nog veel te weinig. Maar er gaat iets gebeuren in de aanval van Ajax, en gezien de snelheid van Tadic, vrees ik ten koste van hem.

Als Tadic in de spits begint, wordt ie de komende tijd dus rond de 60e minuut gewisseld voor Brobbey. Of het scenario met Shakhtar, dat hij naar links gaat en Bergwijn gewisseld wordt. Zit je alleen nog een halfuur met een veel te trage speler op links, zal Schreuder ook niet willen. Wat dan als Brobbey, die de goede kant op gaat, fit genoeg is om er 90 minuten te staan, wie gaat er dan geschrapt worden uit de basis?

Of Tadic moet een plekje omlaag gaan naar aanvallende middenvelder, dat kan ook nog wel met die snelheid..

Laatst gewijzigd
Timber

Tadic vanaf links kan nog een prima voorzet afleveren op Brobbey.

Peli

Zoals ik dus al zei, het is zo onduidelijk hoe de voorhoede van Ajax er uiteindelijk uit komt te zien dat het nu alleen speculeren is. En speculaties heb je bij dit spel niks aan, zekerheden des te meer. Oftewel... durf je het aan een dure Ajax aanvaller te picken met het risico dat hij minder minuten gaat maken dan verwacht/gehoopt?
Ik vooralsnog dus niet.

arjenzvob

Tadic langzaam. Haha! Met zoveel kwaliteit heb je geen snelheid nodig. Daar heb je genoeg andere loopwonders omheen. Nee, Tadic is en blijft een eindbaas. Nu nog even op z'n penalty's oefenen....

Ketjap Manis

Je hebt straks 4 rondes om te kijken hoe de voorhoede staat. Overigens lijkt mij dat het Bergwijn - Tadic - Antony wordt.

Ben Van Heck

antony en bergwijn zijn wel zekerheden in de voorhoede. vraag me alleen af hoe snel bassey de basis in gaat. wil eigenlijk 2 ajax verdedigers en 1tje daar van is wijndal. bassey wil ik ook nog toevoegen als alternatief voor timber maar het zou jammer zijn als hij niet snel in de basis staat. misschien is rensch wel een goede pick? ook 3,5 miljoen en heeft vooralsnog geen concurrentie…

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Het gaat niet om goed of fout/slecht

Je kunt van alles qua ideeën aandragen bij Scorito, ze staan nou niet echt open voor vernieuwing/verbetering

Maar goed, nuffsaid

Het samenstellen van een team word een hele uitdaging, bijvoorbeeld de keeper van az staat op 2 mln en staat nu in de basis maar zal na 4 speelrondes wel weer omhoog gaan naar 3,5 mln

Afwachten en puzzelen

Peli

Niemand zet z'n team voor de 1e seizoenshelft al klaar, D.U.
Maar een beetje oriënteren op de verschillende mogelijkheden kan geen kwaad.
Daarnaast heb je het team voor speelronde 1, zeker gezien de te spelen potjes die ronde, zo in elkaar geflanst.

kevinraar

ik heb me team klaar voor speelronde 1

Dannyco

Ben een beetje opzoek naar een leuke subleague om aan mee te doen heeft iemand nog tips? Ik heb er zelf ook eentje gemaakt. Voor mensen die geïnteresseerd zijn. De Brabanders is de poule naam.

rbc1912

Echt een poule voor mij

RvhC74

Momenteel, 4 Ajax, 3 psv, 3 az, 3 twente en 2 fey plus drie tribune

Afwachten of ze basis blijven/worden en prijzen niet omhoog gaan

kevinraar

is dit een goed team voor speelronde 1
gorter
kaib timber max
veerman berghuis hoendermakers de wit
gakpo uldrikes bergwijn

bank
verhulst
auassar
propper
tavsan

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Propper is pas net een beetje terug van een blessure, grote kans dat hij nog niet speelt in de basis tegen NEC.

niek-vdv

Bakayoko voorlopig basis bij PSV voor 1,75 miljoen en nu Saibari een halfuur speeltijd voor maar 1 miljoen. Erg interessant voor de bank toch wel, wetende dat PSV wel zal rouleren nu vanwege kwalificatie Champions League.

T1MM0S

'@arjenzvob

Tadic langzaam. Haha! Met zoveel kwaliteit heb je geen snelheid nodig. Daar heb je genoeg andere loopwonders omheen. Nee, Tadic is en blijft een eindbaas. Nu nog even op z’n penalty’s oefenen….

Vanavond toch mooi het bewijs voor iedereen dat je met Tadic in de spits gewoon met 10 man speelt.. Maakt de pick wel makkelijk zo

@Kevinraar Wie is Kaib? Gorter gaat geen basisplek krijgen, PSV gaat Max nog verkopen lijkt mij maar dat zal pas laat in augustus zijn..

Laatst gewijzigd
kevinraar

het is proper van nec

arjenzvob

Lekker Tadic niet nemen dan. Begint altijd stroef, maar is en blijft een puntenkanon.

T1MM0S

'@arjenzvob

Toen had hij de linker flank voor zichzelf, nu niet meer. Nu staat hij in de spits tot Brobbey een hele wedstrijd aankan. Dus waar gaat hij daarna naartoe?

Ik schrijf Tadic zeer zeker niet af, nooit niet, maar wel voor een plekje in de aanval met deze selectie.

RvhC74

Gorter dat was het dan qua basis optreden, volledig door de mand gevallen, nog niet klaar ervoor

Jammer

Til de man van de eerste seizoen helft

arjenzvob

Is het seizoen al op de helft? Man, wat gaat dat toch hard!

kevinraar

heb 2 wissel gedaan til voor veerman en verginia op de bank voor gorter verhulst is mij basis keeper deze speelronde

1 2 ... 52 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.