Oh was elder ook al gereageerd? 🤦🏼♂️😵💫
Anyway, het is een krap budget met inderdaad een vrij ernstige vorm van overpricing (vooralsnog, prijzen worden links en rechts nog wel wat bijgesteld).
Ik zie voor 2.5M trouwens wel een paar potentiële 'pareltjes'.
Maar nog lang niet allemaal zeker van een basisplaats bij hun clubs.
Taylor was voor mij al een must have als hij basisspeler wordt, Scorito kennende zal hij uiteindelijk wel naar vier miljoen geprijsd worden.
Kan nou niet zeggen dat ik het idee heb dat ze realistisch beeld hebben van waarde bepaling van spelers, 6 mln voor Luuk pfff
Budget en waarde spelers niet in verhouding
Nog een paar voorbeelden vd Kust wordt overgeheveld van Jong Utrecht naar Utrecht van waarde 625k naar 2,5 mln
De verdediger uit de premier league van 1,75 mln naar 3 mln
Whahaha nog niks bewezen en laten zien en gelijk zoveel geld waard, totaal onzinnig en ongeloofwaardig
Snap best dat ze qua waarde iets omhoog gaan maar slaat kant nog wal. Zit er überhaupt logica vraag ik me af
Omdat je opeens bij Ajax, Psv, Feyenoord speelt ben je dan opeens zoveel meer waard, Gakpo zal bijvoorbeeld veel duurder dan Luuk moeten zijn, ook Bergwijn duurder dan Tadic etc etc wat denk je van Antony is in verhouding een koopje
Kijken ze alleen naar punten moyenne of ook nog verder dan dat, resultaten uit het verleden…..
'@reneetje oneens dat Gakpo duurder moet zijn dan de Jong. Gakpo is blessure gevoelig, de jong is aanvoerder (veel speeltijd) en zal waarschijnlijk ook de penaltys nemen. Die zal er naar mijn verwachting wel 20 maken, dat zie ik Gakpo niet doen.
Verder ben ik het wel eens dat de spelers echt duur geprijsd zijn. Het is vooral zoeken naar de Guth's & Meijers van afgelopen jaar zodat je budget hebt ok deze dure spelers er ook in te klikken.
Martinez, Vlasov , Ewan worden toch ook hoog geprijsd in de tour en nou niet omdat ze potentiële punten pakkers zijn maar op basis van kwaliteit.
Bejaarde met alle respect, Luuk, Dost, die Turkse spits van Fortuna zijn veel te duur geprijsd, glorie tijd is geweest, kijk naar Tour, Sagan, Quintana, Caruso, Uran
Ik vind de prijzen verdeling van de Tour veel realistischer dan eredivisie en totaal niet in verhouding met elkaar staan
Iedereen zijn eigen mening toch 😬
Ik heb overigens nog niet de nieuwe Guth of Meijer ontdekt.
Maar zie in elke linie (op keepers na uiteraard) al wel een paar van 750K die naar verwachting basisspelers bij hun club worden. Geen dikke puntenpakkers, maar als 5e aanvaller, 6e middenvelder en vooral als 5e verdediger vind ik het vooral van belang dat diegene niet teveel kost èn basis staat bij zijn club.
'@Peli
Lees de vergelijking met de Tour eens
Daar worden waardes van renners toebedeeld op basis van vorm, prestaties en niet op basis van eerder bepaalde punten
Dat doen ze bij Topcoach toch anders
Dat zijn twee verschillende methodes
Bij de Tour kun je qua budget wel enorme goede renners opstellen bij Topcoach worden steeds meer de teugels aangetrokken.
Waarom dan niet maximaal 2 spelers van 1 club bij Topcoach ipv vier daarmee kun je ook het verschil maken door juiste keuzes te maken
Ik vind het ongelukkig gekozen mag toch 😂😂😂🫣🫣🫣
De Tour is een moment. De eredivisie een seizoen. Dan vallen prijzen niet te bepalen op basis van "vorm".
Wel op prestaties uit het (nabije) verleden en/of :verwachting". En dat is precies wat Scorito doet.
Vervolgens worden er wat speelronden gespeeld en stellen ze links en rechts nog wat prijzen van een aantal spelers bij (vaker omlaag dan omhoog, heeft het verleden uitgewezen).
"Bij de Tour kun je qua budget wel enorme goede renners opstellen...."
Precies de reden waarom ik het Tourspel niet speel op Scorito. Veel te weinig uitdaging en variatie.
Maar idd, je mag vinden wat je wil 😁
Ik snap alleen niet dat het budget niet verhoogd is als je spelers als Luuk, Brobbey, Dost, Til, Bergwijn, Gakpool zulke hoge bedragen zet.
Logischer zal ik het vinden om juist naar max twee spelers per club te gaan maakt het ook veel leuker en diverser
Daarnaast hoop ik dat captain en reserve captain plus invallers anders benaderd worden, vind nu allemaal net niet, ook punten voor speeltijd vind ik vaag.
Strafschop scoren/missen moet vast aantal punten voor staan
Vind Scorito nog niet echt vernieuwend helaas
Lijkt mij dat Bergwijn, Brobbey en Antony uiteindelijk de voorhoede vormen. Met daarachter Tadic en Berghuis. Het zal voor het laatste plekje op het middenveld gaan tussen Klaassen, Taylor en Alvarez. Berghuis zal eerder voor zijn plekje moeten vechten dan Tadic, denk ik.
Dit was de basis tegen Sjachtar en lijkt mij de beoogde basisopstelling op dit moment:
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Tadic, Bergwijn.
Zijn er 2 die naar mijn inziens mogelijk wel kunnen gaan spelen.. 3 miljoen op de tribune lijkt het minimale als je spelers mee wilt nemen die ook in te zetten zijn..
1 Ajacied, 2 PSV'ers en 2 van AZ in een vol en rond team nu, voelt toch een beetje vreemd ondanks dat het allemaal hele goede puntenpakkers zijn..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.