Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 51 ... 273 274
Peli

Oh was elder ook al gereageerd? 🤦🏼‍♂️😵‍💫

Anyway, het is een krap budget met inderdaad een vrij ernstige vorm van overpricing (vooralsnog, prijzen worden links en rechts nog wel wat bijgesteld).

Ik zie voor 2.5M trouwens wel een paar potentiële 'pareltjes'.
Maar nog lang niet allemaal zeker van een basisplaats bij hun clubs.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Om maar eens een voorzetje te geven. 2,5 miljoen voor Taylor kan natuurlijk een parel worden.... Maar ja. Het is vooral belangrijk dat je spelers spelen!

MarvinG

Taylor inderdaad op de shortlist hier ;)

RvhC74

Taylor was voor mij al een must have als hij basisspeler wordt, Scorito kennende zal hij uiteindelijk wel naar vier miljoen geprijsd worden.

Kan nou niet zeggen dat ik het idee heb dat ze realistisch beeld hebben van waarde bepaling van spelers, 6 mln voor Luuk pfff

Budget en waarde spelers niet in verhouding

BrackenRidgeCycling

Nog meer mensen die TopcoachBE spelen?
Sporza verwacht dat Westerlo zich in het linkerrijtje speelt, zitten wel goedkope spelers tussen.

Iemand die hier iets meer info over heeft??

Rad

Iemand al de 'Bjorn Meijer' gespot? :D

RvhC74

Nog een paar voorbeelden vd Kust wordt overgeheveld van Jong Utrecht naar Utrecht van waarde 625k naar 2,5 mln

De verdediger uit de premier league van 1,75 mln naar 3 mln

Whahaha nog niks bewezen en laten zien en gelijk zoveel geld waard, totaal onzinnig en ongeloofwaardig

Snap best dat ze qua waarde iets omhoog gaan maar slaat kant nog wal. Zit er überhaupt logica vraag ik me af

Omdat je opeens bij Ajax, Psv, Feyenoord speelt ben je dan opeens zoveel meer waard, Gakpo zal bijvoorbeeld veel duurder dan Luuk moeten zijn, ook Bergwijn duurder dan Tadic etc etc wat denk je van Antony is in verhouding een koopje

Kijken ze alleen naar punten moyenne of ook nog verder dan dat, resultaten uit het verleden…..

Timber

De Jong maakte in zijn laatste Eredivisie seizoen natuurlijk wel 28 goals en is nooit geblesseerd. Gakpo daarentegen wel en moet het ook nog maar een heel seizoen laten zien.

RvhC74

Dus wordt er alleen gekeken naar punten en niet naar de werkelijke waarde

Catteneo in de Tour vorig seizoen veel punten maar 1 mln geprijsd, O Connor vorig jaar vierde maar 2 mln geprijsd wordt meer gekeken naar werkelijkheid

wielergekkie

'@reneetje oneens dat Gakpo duurder moet zijn dan de Jong. Gakpo is blessure gevoelig, de jong is aanvoerder (veel speeltijd) en zal waarschijnlijk ook de penaltys nemen. Die zal er naar mijn verwachting wel 20 maken, dat zie ik Gakpo niet doen.

Verder ben ik het wel eens dat de spelers echt duur geprijsd zijn. Het is vooral zoeken naar de Guth's & Meijers van afgelopen jaar zodat je budget hebt ok deze dure spelers er ook in te klikken.

RvhC74

Martinez, Vlasov , Ewan worden toch ook hoog geprijsd in de tour en nou niet omdat ze potentiële punten pakkers zijn maar op basis van kwaliteit.

Bejaarde met alle respect, Luuk, Dost, die Turkse spits van Fortuna zijn veel te duur geprijsd, glorie tijd is geweest, kijk naar Tour, Sagan, Quintana, Caruso, Uran

Ik vind de prijzen verdeling van de Tour veel realistischer dan eredivisie en totaal niet in verhouding met elkaar staan

Iedereen zijn eigen mening toch 😬

Peli

'@Reneetje.... in welk universum gaat Gakpo meer punten opleveren dan Luuk de Jong??

En vreemd dat je Topcoach met de Tour vergelijkt.

Maar goed.... je kan maar wat te zeuren hebben toch 😉😅

Peli

Ik heb overigens nog niet de nieuwe Guth of Meijer ontdekt.

Maar zie in elke linie (op keepers na uiteraard) al wel een paar van 750K die naar verwachting basisspelers bij hun club worden. Geen dikke puntenpakkers, maar als 5e aanvaller, 6e middenvelder en vooral als 5e verdediger vind ik het vooral van belang dat diegene niet teveel kost èn basis staat bij zijn club.

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Lees de vergelijking met de Tour eens

Daar worden waardes van renners toebedeeld op basis van vorm, prestaties en niet op basis van eerder bepaalde punten

Dat doen ze bij Topcoach toch anders

Dat zijn twee verschillende methodes

Bij de Tour kun je qua budget wel enorme goede renners opstellen bij Topcoach worden steeds meer de teugels aangetrokken.

Waarom dan niet maximaal 2 spelers van 1 club bij Topcoach ipv vier daarmee kun je ook het verschil maken door juiste keuzes te maken

Ik vind het ongelukkig gekozen mag toch 😂😂😂🫣🫣🫣

Peli

De Tour is een moment. De eredivisie een seizoen. Dan vallen prijzen niet te bepalen op basis van "vorm".
Wel op prestaties uit het (nabije) verleden en/of :verwachting". En dat is precies wat Scorito doet.
Vervolgens worden er wat speelronden gespeeld en stellen ze links en rechts nog wat prijzen van een aantal spelers bij (vaker omlaag dan omhoog, heeft het verleden uitgewezen).

"Bij de Tour kun je qua budget wel enorme goede renners opstellen...."
Precies de reden waarom ik het Tourspel niet speel op Scorito. Veel te weinig uitdaging en variatie.

Maar idd, je mag vinden wat je wil 😁

xl2ick

Zojuist voor het eerst even gekeken, maar het gaat weer een aardige puzzel worden. De prijzen zijn enorm gestegen dus je moet het nog meer van de talenten hebben.

Boasson en Hagen

Hetzelfde geldt voor Topcoach Premier League, waar ik vorig jaar een basiselftal van City, Liverpool en Tottenham had, aangevuld met wat subtoppers. Dat gaat hem dit jaar ook niet worden.

RvhC74

Ik snap alleen niet dat het budget niet verhoogd is als je spelers als Luuk, Brobbey, Dost, Til, Bergwijn, Gakpool zulke hoge bedragen zet.

Logischer zal ik het vinden om juist naar max twee spelers per club te gaan maakt het ook veel leuker en diverser

Daarnaast hoop ik dat captain en reserve captain plus invallers anders benaderd worden, vind nu allemaal net niet, ook punten voor speeltijd vind ik vaag.

Strafschop scoren/missen moet vast aantal punten voor staan

Vind Scorito nog niet echt vernieuwend helaas

T1MM0S

Vanavond geen Kudus, geen Taylor, geen Brobbey.

Schreuder geeft aan te gaan rouleren, heeft geen ideale basis elf.

Ja, wat moet je daar nu weer mee........

Timber

Tadic opstellen. Aanvoerder en de enige verzekerd van een basisplaats voorin. En die is nog zo fit dat hij ook op z’n 34e nog alles speelt.

T1MM0S

'@Timber Jij verwacht Brobbey en/of Bergwijn dus op de bank? Lijkt me sterk..

Er is maar één manier mogelijk waarmee Tadic geen tassen vol met speelminuten in gaat moeten leveren..

vevie

Lijkt mij dat Bergwijn, Brobbey en Antony uiteindelijk de voorhoede vormen. Met daarachter Tadic en Berghuis. Het zal voor het laatste plekje op het middenveld gaan tussen Klaassen, Taylor en Alvarez. Berghuis zal eerder voor zijn plekje moeten vechten dan Tadic, denk ik.

Dit was de basis tegen Sjachtar en lijkt mij de beoogde basisopstelling op dit moment:

Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Tadic, Bergwijn.

Laatst gewijzigd
HeldS

Ik heb de verwachte basisspelers van 750k nog niet kunnen ontdekken, volgens mij zijn het allemaal bankzitters..

T1MM0S

Zijn er 2 die naar mijn inziens mogelijk wel kunnen gaan spelen.. 3 miljoen op de tribune lijkt het minimale als je spelers mee wilt nemen die ook in te zetten zijn..

1 Ajacied, 2 PSV'ers en 2 van AZ in een vol en rond team nu, voelt toch een beetje vreemd ondanks dat het allemaal hele goede puntenpakkers zijn..

HeldS

Klopt het dat je dit jaar de eerste 4 speelrondes onbeperkt kan wisselen? Aangezien vanaf 1 september je team definitief is, of zie ik iets verkeerds? Dacht namelijk dat het vorig jaar 3 speelrondes waren.

1 2 ... 51 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.