Ik ben naar positie 38 in de index doorgestegen, geholpen met Topcoach KKD, waarin ik beduidend hoger scoor dan een dramtische Topcoach Eredivisie. Weet iemand hoe dat in de 2e helft van het jaar zit? Wordt dan automatisch de beste score over het kalenderjaar genomen opv 1 competitie, eventueel 2 verschillende beste scores, moet je er vooraf misschien eentje aanwjjzen?
Op 88,6% geeindigd. Wel na dichtzetten van de 2e seizoenshelft gestegen vanaf 66% en in die ronden meer punten gehaald dan nummer 10 van de ranglijst.
Ik had geen hele dure mannen als Tadic, Til en Haller, maar o.a. Karlsson, Gakpo, Veerman, Timber, Propper, Flemming, van Polen, Maulun, Openda en Malacia. Nog pech met blessures van Pasveer, Bruijn en Mazraoui.
TC ED uiteindelijk op 93,6% geëindigd. Matige 2e seizoenshelft waarin in na paar weken ver weg zakte en zelfs het duimpje uit zicht verdween. Laatste weken ondanks maar 13 beschikbare spelers nog inhaalslag gemaakt.
TC KKD 96,3%, tevreden mee. Had 1e seizoenshelft al behoorlijke achterstand.
Ook in Duitsland tevreden met 97,6%. In Spanje nu op bronzen beker en in Engeland net er buiten. Spannend deze twee laatste rondes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.