Top 8 score voorlopig en dat met Gakpo op de bank.
Had meer verwacht van van Hooijdonk (Heerenveen).
Luuk de Jong captain. Op de reservebank nog Q. Timber van Feyenoord maar dat is de enige speler in mijn team die nog punten kan halen dus ik zal wel gaan zakken. Er is ook nog het gevaar dat het doelpunt van K. Taylor van Ajax aan Klaassen gegeven gaat worden, scheelt toch 80 punten.
106e na speelronde 1, geen slechte start. Keuze voor Gakpo (C), Ngonge, Geertruida en Szymanski waren goede keuzes. Nu weer door puzzelen voor ronde 2.
Eerste keer dat ik hieraan meedoe. Wat is doorgaans de juiste balans zodra je niet meer per speelronde kunt wisselen, zoveel mogelijk spelers van Feyenoord/Ajax/PSV lijkt me?
'@Luuk Zuijderwijk
Ik ben van mening dat de voorhoede een linie is waar je voor wat verrassingen kan gaan. Blindstaren op spelers als bergwijn en luuk de jong is iets wat ik zelf bijvoorbeeld fout heb gedaan vorige speelronde. Iedere spits kan scoren tegen de juiste tegenstander en spelers als luuk de jong hebben dan ook nog eens het risico om eerder gewisseld te worden door een druk programma waardoor het verschil tussen hem en bijvoorbeeld een speler als strand larsen (tegen de juiste tegenstander) niet snel heel veel punten gaat verschillen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.