Eerste speelronde Eredivisie en KKD matig. Beperkte voorbereiding vanwege vakantie. Sowieso is KKD dit seizoen denk ik een competitie waarbij veel teams elkaar weinig gaan ontlopen. Eredivisie ook nog zoekende met de wissels en programma bij PSV. Houdt nu ineens paar miljoen over omdat niet durf te gokken met de de PSV-middenvelders en of Berghuis of Klaassen speelt bij Ajax. Deze dagen nog maar even afwachten wat er naar buiten komt.
Wat is de beste opstelling? En weet iemand nog een goedkope speler, waar veel van wordt verwacht? Bijvoorbeeld een middenvelder op scorito maar die normaal gesproken als aanvaller speelt. Zelf verwacht ik dat Geertruida en Daan Rots dit jaar veel punten opleveren. Vorig jaar won ik de competitie van 12 vrienden ;)
'@Peli Hehe sorry, was een knipoog naar je vorige reactie over AZ toen ze met 1-0 verloren en 4x AZ misschien geen verstandige keuze was. Dan is AZ nu dus wel een must-have ;)
Dit weekend voor Taylor kiezen is dus weer een andere basisspeler weg. Alvarez zal vast weer terug op zijn plek komen te staan dus moet er plaats gemaakt worden voor Taylor. Berghuis dan wellicht?
'@ScoritoLegend
Meer geen vertrouwen in Heerenveen. Heb vorige week hun gehele pot tegen Sparta gezien en dat ik niet in slaap ben gevallen kun je rustig een wonder noemen haha.
Maar zonder gekheid... Het is meer een beetje zoals William al een beetje aangeeft: 2 vd 4 'proefrondes' vallen af, waardoor ik best eens een gokje durf te wagen. Pakt het goed uit deze speelronde, ben ik eigenlijk al wel tevreden als alleen de punten van deze 2 speelronden blijven staan.
En het is ook niet zo dat ik er bijvoorbeeld 4 van GAE of Cambuur in heb gezet ofzo hè ;-)
haha, ja die wedstrijd heb ik dus gemist, maar de verhalen achteraf waren niet spectaculair inderdaad. Zeker, deze rondes kun je volle bak gokken, voor een hoge score. Ik ga ook zeker gokken, maar kies daar dan net weer andere teams vooruit. Dus waarschijnlijk zal feyenoord wel 4-0 winnen ;).
Verder nog wel wat twijfels mbt Taylor / Simmons. Zullen zij gaan spelen? Dan zullen het koopjes zijn voor deze speelronde.
'@ScoritoLegend
Dus geen spelers van de koploper, die normaal gesproken thuis toch winnen en die betaalbaarder zijn dan de PSV'ers, die uit spelen en tussen twee loodzware wedstrijden in dienen te spelen? Ben benieuwd naar je score na deze speelronde.
Vitesse en NEC in de basis begrijp ik ook niet helemaal.
Een volledig elftal bestaande uit Ajax, Feyenoord, PSV en AZ zoals die van Danny kan ik dan wel begrijpen. Ik ben benieuwd naar zijn bankspelers en hoop voor hem dat Ruud niet teveel wijzigingen doorvoert met het oog op Rangers :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.