Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 629 ... 646 647
Sander95Z
Europameister
Ik ben toch ook al wel bezig met wat verschillende opties voor de definitieve fase, met spelers die...

Het lastige bij de eerste ronde(s) vind ik dat NEC, Twente en Ajax europese voorrondes spelen. Zeker nu je nog niet weet hoe hun vaste basis eruit gaat zien, laat staan in weken met een dubbel programma.

NEC bijvoorbeeld speelt 3 dagen na de 1e competitiewedstrijd hun return tegen Olympiakos. Op dit moment ga ik in de puzzelfase denk ik liever voor zekerheid om zoveel mogelijk punten binnen te halen

Europameister
Sander95Z
Het lastige bij de eerste ronde(s) vind ik dat NEC, Twente en Ajax europese voorrondes spelen. Zeker...

Ik vind dit bij NEC voorlopig sowieso lastig, wat gebeurd er met een speler als Chery? 37 jaar en die speelt echt wel in de Europese wedstrijden, maar sparen ze hem dan in de competitie? En sowieso zijn daar 2 middenvelders bijgekomen al en Emre Mor. Sierhuis lijkt mij wel gehaald als eerste spits, maar daarachter heb je ook Ogawa nog steeds en Linssen. Maar goed, dat maakt het ook leuk natuurlijk en de puzzelrondes gaan al veel duidelijk maken over de beoogde basis. 

FCmBongoAbediPele

Ga voor het eerst meedoen. Wat zijn de gouden tips?

dvansteenis

• keepers die 100% zeker spelen

• backs die opkomen OF centrale verdediger die grote kans op de 0 houden heeft

• geen verdedigende middenvelders 

• centrumspitsen pakken (Godts bewijst dat het nooit voor 100% klopt)

• in de gaten houden wie corners , vrije trappen en penalty's neemt per ploeg

JrnStn
Sjakie Black
Ben op zoek naar een 10-tal fanatieke TC spelers. Liefst fans van verschillende clubs om zo goede in...

Ik doe graag mee. 

dvansteenis
Sjakie Black
Ben op zoek naar een 10-tal fanatieke TC spelers. Liefst fans van verschillende clubs om zo goede in...

Ik ook

RedDevil
Europameister
Ik vind dit bij NEC voorlopig sowieso lastig, wat gebeurd er met een speler als Chery? 37 jaar en di...

Vorig jaar bij Go Ahead en FC Utrecht zag je ook dat het niet aan te raden is om spelers te kiezen van een club die voor het eerst (of voor het eerst sinds lange tijd) zo'n dubbel programma draait. 

Laatst gewijzigd
Dynasty
Sjakie Black

Ik ook, ik speel wel alleen de Eredivisie TopCoach.

Laatst gewijzigd
Grilled_cheese
Sjakie Black

Hey, 

Ik ook. Hoor het graag!

Sjakie Black

Leuk die animo. Helaas geen PM's op deze site. Ik heb de subleugue ''Wielerflits TopCoach 2026'' aangemaakt, je kan je via onderstaande link aanmelden. Vanuit daar kunnen we wel nummers uitwisselen voor een Whatsappgroepje.

https://www.scorito.com/subleague/1314685/topcoach-2026-2027/wielerflits-topcoach-2026/d98a82b9-4ee5-4c84-b4d2-2b03db356732

Peli
Sjakie Black
Leuk die animo. Helaas geen PM's op deze site. Ik heb de subleugue ''Wielerflits TopCoach 2026'' aan...

Aangemeld ✅️

Rwv
Europameister
Ik vind dit bij NEC voorlopig sowieso lastig, wat gebeurd er met een speler als Chery? 37 jaar en di...

Ik ben benieuwd of Sierhuis überhaupt start. De laatste 3 oefenwedstrijden begon hij op de bank. Chery is de aanvoeder, ik verwacht dat hij in het begin van het seizoen dat dubbele programma nog wel aankan. Of ik hem in mijn team laat weet ik nog niet. 3 miljoen is ook wel duur. 

Ik heb mij overigens ook aangemeld voor de subleague.

Robin1996

Tadic waarschijnlijk naar Nec.

Weer een optie erbij.

Mazzel1986
FCmBongoAbediPele
Ga voor het eerst meedoen. Wat zijn de gouden tips?

Spelers die niet blessuregevoelig zijn.

Rwv
Mazzel1986
Spelers die niet blessuregevoelig zijn.

En geen spelers die veel kaarten pakken. Zou Wouter Goes niet aanraden in ieder geval.

Laatst gewijzigd
MightyM
Sjakie Black
Leuk die animo. Helaas geen PM's op deze site. Ik heb de subleugue ''Wielerflits TopCoach 2026'' aan...

Ook aangemeld 

Laatst gewijzigd
Thijs1986
Peli
Aangemeld ✅️

Ook aangemeld 

KingNelom13
Sjakie Black

Aangemeld 👌

KingNelom13

Weer zeer benieuwd naar alle ontwikkelingen komende tijd

Affiniteit91

Weet iemand al wanneer/ welke speelronde de Super Speelronde zijn?

Nandito_Scorito

Iemand toevallig ook een idee hoe ik alle spelers in een excel lijst kan krijgen zie nergens een optie dit te downloaden namelijk. 

Thijs1986
Sjakie Black

Aangemeld , maar ook weer eruit gegooid.. 

Sjakie Black
Thijs1986
Aangemeld , maar ook weer eruit gegooid.. 

Sorry Thijs, de animo was te groot. We hebben zo'n 40 man in de SL gehad en dat is niet meer handelbaar in een whatsapp groepje. Samen met de rest besproken dat we een groepje van ongeveer 15 max willen dus zijn nu zeer selectief op wie er nog bij kan. Voelt heel lullig, wellicht kan je hier een nieuw oproepje doen want er is blijkbaar wel veel animo voor.

Sjakie Black
Peli
Aangemeld ✅️

Op het prikbord staat mn 06 nummer, als je me even een berichtje stuurt gooi ik je in de groepsapp. 

Jij hebt iig de afgelopen jaren al bewezen lekker fanatiek te zijn!

Thijs1986
Sjakie Black
Sorry Thijs, de animo was te groot. We hebben zo'n 40 man in de SL gehad en dat is niet meer handelb...

Ah oké , nee is prima. Zit wel in de grote wielerflits subleague, is ook prima hoor. 

1 2 ... 629 ... 646 647

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.