Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 630 ... 646 647
TinoMartin

Ik wilde ook graag meedoen aan de subleague, maar helaas zat die al vol. Daarom lijkt het me leuk om een WielerFlits 2.0-subleague te starten met een groep fanatiekelingen. Dan hebben we een mooie onderlinge strijd. 😉 We zullen waarschijnlijk met zo'n 15 à 20 man zijn. Later zet ik mijn nummer wel in het prikbord voor de WhatsApp-groep. https://www.scorito.com/subleague/1315782/topcoach-2026-2027/topcoach-wielerflits-20/5fc75323-694d-4000-819d-7d44a60c811e 

Corky18

Ik denk dat de backs van Utrecht wel eens heel interessant kunnen worden. Als Correia hier net als met Telstar met wingbacks gaat spelen kan Zagre zo de nieuwe Karouani gaan worden. Tevens groot pluspunt: geen Europees voetbal voor hen.

Ben Van Heck

Zagre staat hier ook op de shortlist ja! 

pannajunkie

Leuk dat het weer gaat beginnen. Ik richt mij met name op de eerste ronde gezien de transfers die nog gaan plaatsvinden, maar de keepers puzzel ik al wel mee omdat we het programma weten.

Ik geef meestal niet teveel uit aan de keepers, dus heb zelden een keeper uit de top 3. Maar het zou wel kunnen uiteraard. Bijv. Kovar/Branderhorst. Maar als ik het programma zo zie neig ik naar branderhorst & de Busser/Drommel. 

Maar goed, eerste ingeving pas. Geeft aan dat ik er iig weer zin in hebt. Succes!

PascalT
pannajunkie
Leuk dat het weer gaat beginnen. Ik richt mij met name op de eerste ronde gezien de transfers die no...

Drommel zit bij PSV, daarnaast is het nog niet zeker of de Busser 1e keeper wordt bij AZ! 

Laatst gewijzigd
pannajunkie
PascalT
Drommel zit bij PSV, daarnaast is het nog niet zeker of de Busser 1e keeper wordt bij AZ! 

Och ja, dat is waar ook. Nou, lekker scherp begin. Gelukkig duurt het nog even ;)

De Busser is niet gekomen om op de bank te zitten, lijkt mij. Duus ik verwacht een transfer van Oduro. Maar goed, je hebt gelijk.

KingNelom13
Sjakie Black
Op het prikbord staat mn 06 nummer, als je me even een berichtje stuurt gooi ik je in de groepsapp. ...

ik zou ook graag deelnemen :)

Rwv
pannajunkie
Leuk dat het weer gaat beginnen. Ik richt mij met name op de eerste ronde gezien de transfers die no...

Ik geef ook nooit veel uit aan keepers. Voor nu Crettaz en Jansen erin staan gezien het programma.

Benzardi

Ik verwacht dit jaar Twente wel hoog in, die hebben wel geinige spelertjes.

Ik ga voor deze clubs de eerste weekend: Nec, Az, Psv, Ajx

zitvlees

Hoi!

Mocht er nog iemand een gezellige,  competitieve SL zoeken: de Tunnelvisionairs zoeken leden. 

Lees het bericht hier (staat in wie we zijn en wat we zoeken):

https://x.com/Tunnelvisi0nair/status/2079885619262525641

En stuur vóór vrijdag een mail naar:

[email protected]

Wie weet spreken we elkaar snel!

Affiniteit91

Arokodare 4,5M, dat wordt nog een bhoorlijke puzzel. Leonardo of Arokodare, wie wordt eerste spits.

Nijmos
Affiniteit91
Arokodare 4,5M, dat wordt nog een bhoorlijke puzzel. Leonardo of Arokodare, wie wordt eerste spits.

Dan is het toch juist makkelijk? Allebei afblijven en lekker iemand anders selecteren.

Spartaan
Nijmos
Dan is het toch juist makkelijk? Allebei afblijven en lekker iemand anders selecteren.

Eens gewoon Godts 

Jantje04
Spartaan
Eens gewoon Godts 

Of toch niet...

Europameister
Jantje04
Of toch niet...

Gloukh en Brandts ipv een spits kan een hele interessante combinatie voor Scorito worden. Gloukh hangend vanaf links en Brandt op 10. 

oborobo

Van FC Twente blijf ik af😊

Spartaan
Jantje04
Of toch niet...

Nee als die vertrekt is het geen optie helaas. 
dan komen we toch uit bij brandt of gloukh  of je moet het echt aandurven met die Braziliaanse spits. 

Nijmos
Spartaan
Nee als die vertrekt is het geen optie helaas. dan komen we toch uit bij brandt of gloukh  of je moe...

Moet je dan per se ajacieden opnemen in je definitieve selectie?

Affiniteit91
Nijmos

Denk dat het wel verstandig is ja. Gezien de eerste contouren van het spel van Ajax, ziet het er allemaal wat frisser uit. De hierboven genoemde combi Brandt/ Godts is wellicht een mooie, even Brandt z'n prijs afwachten. 4-5 miljoen?

Jantje04
Affiniteit91
Denk dat het wel verstandig is ja. Gezien de eerste contouren van het spel van Ajax, ziet het er all...

Die zou inderdaad goed voor 4,5 kunnen gaan

Jantje04

Voor de eerste ronde durf ik leonardo wel aan 

Spartaan
Nijmos

Je moet niks nee. Maar zou aanvallend wel iets van Ajax in mijn selectie willen ja. Het lijkt op een heel ander Ajax dan vorig seizoen en toen kon je buiten Godts makkelijk zonder Ajax spelers af doen ja. 

Ben Van Heck
Jantje04
Voor de eerste ronde durf ik leonardo wel aan 

Ja? Die is nog totaal niet fit toch? Vind ik een behoorlijk risico haha. Ik zou goed de opstellingen van de laatste (oefen)duels checken. Zo stond Pepi hier ook in voor komende speelronde, maar die heeft nog geen minuten gemaakt in de voorbereiding. 

PascalT
Ben Van Heck
Ja? Die is nog totaal niet fit toch? Vind ik een behoorlijk risico haha. Ik zou goed de opstellingen...

Pepi sloot net als andere WK gangers laat aan volgens mij pas afgelopen week. Alleen Til was vrij vroeg terug en stond daardoor in de basis van de JC Schaal. 

Ben Van Heck
PascalT
Pepi sloot net als andere WK gangers laat aan volgens mij pas afgelopen week. Alleen Til was vrij vr...

Check! Voor mij alsnog te onzeker helaas. Zou zuur zijn om een speler van 6 miljoen op te stellen, die vervolgens maar een handjevol minuten gaat spelen. Anderzijds; Pepi en invalbeurten....

1 2 ... 630 ... 646 647

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.