Ik wilde ook graag meedoen aan de subleague, maar helaas zat die al vol. Daarom lijkt het me leuk om een WielerFlits 2.0-subleague te starten met een groep fanatiekelingen. Dan hebben we een mooie onderlinge strijd. 😉 We zullen waarschijnlijk met zo'n 15 à 20 man zijn. Later zet ik mijn nummer wel in het prikbord voor de WhatsApp-groep. https://www.scorito.com/subleague/1315782/topcoach-2026-2027/topcoach-wielerflits-20/5fc75323-694d-4000-819d-7d44a60c811e
Leuk dat het weer gaat beginnen. Ik richt mij met name op de eerste ronde gezien de transfers die nog gaan plaatsvinden, maar de keepers puzzel ik al wel mee omdat we het programma weten.
Ik geef meestal niet teveel uit aan de keepers, dus heb zelden een keeper uit de top 3. Maar het zou wel kunnen uiteraard. Bijv. Kovar/Branderhorst. Maar als ik het programma zo zie neig ik naar branderhorst & de Busser/Drommel.
Maar goed, eerste ingeving pas. Geeft aan dat ik er iig weer zin in hebt. Succes!
Och ja, dat is waar ook. Nou, lekker scherp begin. Gelukkig duurt het nog even ;)
De Busser is niet gekomen om op de bank te zitten, lijkt mij. Duus ik verwacht een transfer van Oduro. Maar goed, je hebt gelijk.
Hoi!
Mocht er nog iemand een gezellige, competitieve SL zoeken: de Tunnelvisionairs zoeken leden.
Lees het bericht hier (staat in wie we zijn en wat we zoeken):
https://x.com/Tunnelvisi0nair/status/2079885619262525641
En stuur vóór vrijdag een mail naar:
Wie weet spreken we elkaar snel!
Denk dat het wel verstandig is ja. Gezien de eerste contouren van het spel van Ajax, ziet het er allemaal wat frisser uit. De hierboven genoemde combi Brandt/ Godts is wellicht een mooie, even Brandt z'n prijs afwachten. 4-5 miljoen?
Ja? Die is nog totaal niet fit toch? Vind ik een behoorlijk risico haha. Ik zou goed de opstellingen van de laatste (oefen)duels checken. Zo stond Pepi hier ook in voor komende speelronde, maar die heeft nog geen minuten gemaakt in de voorbereiding.
Check! Voor mij alsnog te onzeker helaas. Zou zuur zijn om een speler van 6 miljoen op te stellen, die vervolgens maar een handjevol minuten gaat spelen. Anderzijds; Pepi en invalbeurten....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.