Heb m'n team voor de 1e speelronde klaarstaan. Zal waarschijnlijk nog wel een beetje in geschoven gaan worden, maar in grote lijnen staat het wel. 3x PSV, 3x NEC, 2x Feyenoord, 2x AZ, 1x Ajax en een bank met enkel Excelsior.
Heb geen Leonardo, maar vooralsnog wel Pepi (bij deze laatste zit nog de grootste twijfel).
Hier ook 3 x psv, 2 x fey, 3 x az , 1 x nec, 1 x gae, 1 x aja. 4 x exc bank. Twijfel ook over Pepi maar na gister en denk ook gedurende deze week zal wel duidelijker worden of die gaat starten. Je zou zeggen dat Mijnans Til en Pepi niet samen in de basis gaan spelen, met Wanner en Veerman die denk ik de eerste 2 middenvelders zijn. Nu zonder Veerman wellicht 1 die linie naar achter gaat, maar kan ook Mauro blijven, Dest gaat vermoedelijk spelen na deze week las ik, en zou dan op LB kunnen.
Nec ook twijfels over omdat die 2x Europees spelen komende 8 dagen, dus roulatie ligt op de loer.
Even in de gaten houden deze week, maar ik verwacht dat die gaat starten. Hopelijk biedt Bosz wat duidelijheid, maar die lijkt te verdrinken in cynisme, dus hopelijk komt die daar snel uit.
Ben voor nu toch maar voor de optie met Til gegaan, die gaat gegarandeerd starten. Zij het op 10 of in de spits.
Nu nog even kijken hoe Ajax vermoedelijk gaat starten. Die Leonardo zal inderdaad wel 'gewoon' in de basis staan. Maar geldt dat ook voor Henrique op linksback? Gek genoeg stelt Michel daar elke keer weer die suffe Wijndal op.
Eens vorig seizoen ging de eerste paar speelrondes op scorito ook mis de dure krachten speelde toen niet. Dat was een dure les... Ik durf het ook niet echt aan al is Veerman geschorst voor de 1e wedstrijd. Wordt nog ff puzzelen de komende dagen...
Hier vooralsnog 4x fey 4x az 3x psv 1x aja 3x exc
vertrouwen in fey is groot tegen een uitgedund sparta met een nieuwe trainer dat geen goede voorbereiding heeft gehad en nog wat twijfelgevallen voor de wedstrijd ( en een kleine fey bril op uiteraard :P )
ajax vind ik nog wat spannend, vandaar 1x
az oogt prima dus 4x tegen een promovendus.
psv nog wat twijfels, vooralsnog ook pepi erin maar houd het in de gaten
Je zegt hier dat die Leonardo inderdaad wel gewoon in de basis zal staan, maar ik zie eigenlijk niemand die dit beweert? Ja, Jantje04 zegt dat hij het aandurft, maar ik zie daar ook geen onderbouwing.
In beide Europese wedstrijden heeft Dolberg gespeeld. In de laatste vriendschappelijke wedstrijd speelde Leonardo, maar daar gaf Michel aan dat het beter kon/moest.. zoiets. Dus ik vraag me nog steeds af waar mensen op baseren dat Leonardo nu voor 5 miljoen een verantwoorde pick is.
Pepi ben ik ook benieuwd naar, opstelling zou zomaar kunnen zijn:
Kovar
Sildillia yarek flamingo dest
Wanner mijnans mauro
Man til perisic
(Of Fernandez op linksback en Dest op rechts)
Kortom donderdagavond Ajax afwachten en vrijdag persco Bosz denk ik.
Ik zeg dat ik verwacht dat Leonardo in de basis zal staan. Zeker weten doe ik het, net als iedereen hier, niet. We zullen allemaal de ins en outs moeten blijven volgen. En inderdaad, hopelijk sijpelt er iets over door in de persconferentie.
Pepi laat ik voor speelronde 1 inderdaad waarschijnlijk links liggen, veel te onzeker. Maar ook daar wachten we de berichtgeving even af.
Dest is geschorst komend weekend, die pakte de laatste speelronde vorig seizoen zijn 5e gele kaart.
Aan de minuten gisteren te zien verwacht ik zelf dat Wanner gaat spelen tov Veerman en Perisic in plaats van Bouhamdi. Maar die laatste zou ook zomaar van Bommel kunnen zijn.
Zelf ga ik er vanuit dat Til in de spits staat en Mijnans op 10. Hopelijk is zoals hierboven aangegeven Bosz een beetje duidelijk op de persconferentie
Hier ook veel vertrouwen in Az en Feyenoord en vrij duidelijk wie er gaan spelen dit weekend. Ajax speelt ook 2 x Europees komende week dus dat is idd ook tricky ivm roulatie. Neem er maar 1. Van nec ook, hoewel die wel echt tegen 1 van de slechtste teams spelen van de competitie.
verwacht bij psv idd behoorlijk wat geschuif.
Dat interview had ik dus niet meegekregen (ja, na de berichten hier eerder vandaag uiteindelijk wel haha). Heb 'm er alweer uitgehaald.
Maar ik hou op 2 man na geen leuke èn zekere aanvallers over. De opties die ik in mijn hoofd had voor de 3e plek in mijn voorhoede zijn allemaal geen zekerheidjes dat ze gaan starten/spelen: Leonardo en Pepi nog niet (wedstrijd-)fit genoeg. Godts en Hadj Moussa transferperikelen. Linssen kon weleens 'gespaard' gaan worden.
Dan kan ik er natuurlijk een 5e basismiddenvelder inklikken, maar heb eigenlijk geen zin om 352 te gaan spelen in de eerste 4 speelronden.
Als NEC rouleert is het toch juist makkelijk na morgen. Speelt linssen dam zet je sierhuis er in tegen telstar, Sandler kan 60 min spelen dus zal zn vervanger na 60 minuten er zondag tegen telstar wel in staan..
Wellicht dat Tadic interessant is als derde aanvaller? Ik verwacht voor hem een zekere basisplaats als hij vanavond niet start. Ik heb hem er nu ook in staan namelijk. Een andere optie is tóch 352. Een Ouaissa zie ik namelijk ook gewoon starten komend weekend, al is dat ook op aannames gebaseerd. Erg jammer dat er deze ronde zo veel onzekerheden zijn, want met de zekerheid van de usual suspects kan dit gewoon de ronde zijn waar je de meeste punten pakt..
Vind oaissa ook de meest zekere , net als lebreton, die spelen alles. bij psv even persconferentie afwachten maar verwacht til zeker erin, Pepi idd wel onzeker. Die durf ik niet aan tenzij bosz iets erover zegt. Ueda uit bij Sparta, die heel zwak zijn, verwacht ik ook wel eea van, die speelt zeker .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.