Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 7 ... 381 382
RTankink

Ik zit nog niet zo goed in de situatie vd Streek maar heb zelf het oog nog wel laten vallen op de Wit. Die is zeker enigszins stilgevallen, maar dat is een doelgerichte speler met veel diepgang dus die kan zomaar weer aan het scoren komen. Vd Streek uiteraard een interessante optie als die zijn plek houdt.

Mbt Senesi: die had ik eigenlijk ook op het oog. Maar als die zijn basisplaats blijkt te verliezen, of ik in ieder geval twijfel dat hij zijn plek het hele seizoen houdt, pak ik voor hetzelfde geld gewoon Trauner. Die is me in de eerste seizoenshelft zeker niet slecht bevallen.

Hoe lang Tronstad geblesseerd is weet ik niet maar is voor mij sowieso geen optie.

Ik speel zelf met drie Ajacieden zodat ik in de breedte een wat sterker team neer kan zetten met iets meer subtoppers. Vind 4 Ajacieden ook te veel op het budget drukken. Maar dat is een persoonlijke voorkeur, ik speel bijvoorbeeld ook volgens mij veel minder met een vaste basis 11 dan veel forumgebruikers hier.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Daarnaast is het ook nog afwachten met wellicht een nieuwe aankoop voorin bij Ajax. Dat geldt ook voor PSV met het wegvallen van Romero. Ook zij kijken nog rond voor een voorhoede speler. En daar komt nog een verdediger. Met het wegvallen van Ramalho, houden ze 6 verdedigers over inclusief Mauro.

Peli

Voordeel(tje) aan Vd Streek is dat FC Utrecht op 5 februari als eerste het veld op mag. Stelt Hake hem onverhoopt niet op, kan je nog snel een switch maken (of niet natuurlijk)

Laatst gewijzigd
RTankink

Dat kan nog iets helpen idd maar Hake is er de afgelopen seizoenshelft ook niet vies van geweest om zomaar ineens iemand uit de basis te gooien. Warmerdam een tijdje en Willem Janssen bijvoorbeeld ook.

Phoenix0000

Ik ga in de tweede helft eens iets nieuws proberen.
Ga met twee spitsen spelen en investeer in totaal 4,5M in die linie.
Kan ik op middenveld en in verdediging flink uit gaan pakken.

Platje

Succes Phoenix.. wie wordt je captain van Ajax en PSV?

Peli

Klopt @RTankink
Deed hij ook met Ter Avest en Gustafsson.
En afgelopen weekend ineens met Ramselaar.

@Phoenix0000
4,5M voor je HELE aanvalslinie?
Of lees ik het verkeerd?

Platje

.

Laatst gewijzigd
Platje

Ramselaar komt hoogstwaarschijnlijk door de interesse in hem.. als hij niet verkocht wordt zal hij denk ik wel blijven spelen

Peli

En dus moeten eigenlijk alle Vd Streek dubbers hopen dat FC Utrecht Ramselaar nog van de hand doet.

Phoenix0000

'@peli

Dat klopt. Ik heb de index losgelaten nu omdat ik dus die internationale voetbalspellen niet speel en nooit meer top 10 ga halen. Ga mijn plezier dus op andere manieren uit het spel proberen te halen.

@platje

Captains zijn Til en Berghuis in deze opzet. Kan ook Mazraoui kiezen evt.
PSV is natuurlijk Gakpo de logische keus, maar dan zou ik Til voor Kocku moeten wisselen en dan Gakpo inbrengen.
Gaat wel een beetje ten koste van het 'concept' :-)

Peli

'@Phoenix0000
In dat geval begrijp ik 'm. En good luck.

Enne... geen Tadic of Pasveer?

Phoenix0000

'@Peli
Omdat het niet echt een serieus team is (zoals jullie erover aan het nadenken zijn) zal ik 'm plaatsen maar zonder de spitsen en bank/tribune spelers.

Pasveer

Mazraoui Timber Wijndal Boscagli

Berghuis Til Gotze De Wit (en als 5de vdStreek voor als ik met 3 verdedigers speel)

??????????

Peli

Leuke uitdaging. Thanks voor het delen.
Nogmaals, succes! Ben serieus benieuwd hoeveel punten dat op gaat leveren.

Platje

Ik snap je keuzes voor de keeper en verdediging wel, Ajax zo constant en met het programma dat ze hebben zie ik ze weer erg vaak de 0 houden. Ik zou zelf alleen altijd Tadic boven Berghuis verkiezen, deze hebben dezelfde prijs. Vind Berghuis de laatste weken stukken minder spelen, had in het begin van het seizoen ook nog vaak acties vanaf de rechterkant in samenwerking met Antony en pikte zo ook zijn assists en goals mee. Nu zie ik hem dat nauwelijks tot niet meer doen.. maar het blijft iemand die zomaar weer zijn goals en assists meepikt dus kan zomaar goed uitpakken. Tadic geeft als captain in ieder geval een stuk meer zekerheid, wordt ook bijna nooit gewisseld. Ik probeer 2 verdedigers te pakken, Tadic en dan nog Gravenberch of Antony. Dat laatste is afhankelijk van de rest van mijn team.

En zeker leuke uitdaging! Wel erg benieuwd naar die 5 aanvallers voor 4,5m :)

Laatst gewijzigd
Peli

Heb voor de grap eens zitten kijken. En als je het zo bekijkt als Phoenix, dan zie ik best wel een paar geinige mogelijkheden met 5 cheap ass aanvallers, die momenteel allemaal bij hun clubs in de basis staan.
2 stuks uit de 1,25 tot 1,5 categorie, aangevuld met 1x 750K en 2x 500K.
En dan maar hopen dat PSV en vooral Ajax vaak de nul gaan houden, dat je verdedigers de ene na de andere corner binnenkoppen en dat je complete middenveld het een wedstrijd of 14 gigantisch op de heupen hebben ;-)

Phoenix0000

Leuke is dat je die aanvallers beetje kan laten rouleren naar gelang de tegenstander en ze maar 2 basisplekken bezetten

Boasson en Hagen

Weet iemand waarom er dit weekend nergens wedstrijden zijn op het hoogste niveau (m.u.v. België)? Ook geen interlands volgens mij...

RTankink

WK-kwalificatiewedstrijden in alle continenten behalve Europa (en Afrika, daar wordt de Afrika Cup nog gespeeld)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik zit heel erg met het dilemma of ik twee Feyenoorders, Til en Kökcu, moet nemen op mijn middenveld.

mart1202

Neem nooit teveel Feyenoorders. Krijg je altijd spijt van de 2e seizoenshelft ;)

Peli

2 spelers lijkt me niet bepaald "teveel" toch, voor de huidige nummer 3 van de eredivisie.

Laatst gewijzigd
Ludi

Til+kokcu is best een optie maar sluit denk ik wel de wit en/of 4x Ajax uit, dat is een afweging die je dan moet maken

BarryE1

Wat betreft Kokcu is het vooral de kunst om de emotionele factor eruit te halen. Een vaak gezien fenomeen, ik heb het zelf ook, is dat de laatste speelronde nog vers in het geheugen zit van mensen. Dat geldt dan ook voor de 2 doelpunten en de 206 punten van Kokcu waardoor mensen hem ineens weer overwogen. Waarmee ik absoluut geen waardeoordeel over Kokcu wil vellen want mogelijk is hij interessant. Echter, was Kokcu ook zó interessant als hij 1 doelpunt en 6 assist had? Helemaal zuiver is het niet maar als we de 206 punten filteren komt ie ineens in een vergelijkbaar rijtje als Brouwers, Jacobs, Toornstra, Bruijn en Vlap(qua punten). Dus het gaat veel meer om de verwachtingen van Feyenoord en Kokcu richting 2e seizoenshelft en daarbij de emotie van de laatste speelronde niet teveel laten doorwegen. Maakt Feyenoord een bepaalde progressie door, komt Kokcu vaker in mooiere posities dan in de 1e seizoenshelft etc.  

Ab Normaal

Nou, gaat mij vooral om de progressie die ik Kökcu eindelijk zie maken.
Neem daarbij dat hij de corners en de pingels neemt (en die krijgt Fey vaker in een volle kuip) dan is hij voor mij interessanter dan een De Wit die ik toch beperkt blijf vinden en Götze (had ik in de eerste helft, nul goals, regelmatig geblesseerd en Schmidt’s wissel carrousel).
Als Götze alles speelt dan wil ik ‘m. Maar hoe groot acht ik die kans?

Til, Kökcu en 4x Ajax gaat waarbij Gravenberch dan wel mijn 4e Ajacied moet zijn.

1 2 ... 7 ... 381 382

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.