Scorito Klassiekerspel 2022

« 1 2 3 4 ... 93 94
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Denk jij te weten welke renners er tijdens de voorjaarsklassiekers kort gaan eindigen? Speel dan mee met het Scorito Klassiekerspel en voeg een extra dimensie toe aan het kijken van de wedstrijden. Stel jouw team samen en speel vanaf de Omloop tot Luik mee met de WielerFlits sub-league. De wielerkenner die de beste selectie samenstelt en aan het einde van het voorjaar de ranglijst aanvoert, ontvangt een jaarabonnement op RIDE Magazine.

Hoofdprijs:
Sta je aan het einde van de voorjaarsklassiekers aan kop van het klassement van onze sub-league? Dan ontvang je een Jaarabonnement op RIDE Magazine t.w.v. € 45,-

Schrijf je nu in

Laatst gewijzigd
arjenzvob

We mogen binnenkort weer puzzelen! Om de voorpret alvast te laten starten open ik dit topic.

Forumpoule:
https://www.scorito.com/subleague/477050/klassiekerspel-2022/wielerflits-forumpoule/b484dfa9-e699-41df-83e0-804abb1be10a

BlingSagan

Het afvalspel ?
Doe graag mee !

Ludi

Nee dat is dit topic niet, dit is voor scorito

Ric

Hopelijk dit jaar wel wat eerder goedgevulde deelnemerslijsten van klassiekers als Eschborn etc

roburger

Hopelijk gaat Scorito Eschborn gewoon schrappen. Het is altijd mosterd na de maaltijd. Vanaf de Omloop starten de voorjaarsklassiekers en in Luik eindigt het. Eventueel kan je Eschborn nog vervangen door Nokere Koerse of misschien GP Denain.

arjenzvob

Het is een leuk spel maar soms frusterend. Zeker is het soms gokken op deelnemerslijsten maar dat maakt het speuren ook leuk.
Eschborn mag van mij ook geschrapt worden.

Rad

Frankfurt voegt inderdaad niets toe, deelnemerslijsten zijn verre van compleet en bovendien is Luik een mooie afsluiter.

Ludi

Frankfurt voegt zeker wel het een en ander toe. Dat is juist de koers waar de kenners normaal gesproken flink in/uit lopen op de casual, omdat veel spelers daar amper 3 renners hebben die meedoen om een top 20 plek. Dat ze het vorig jaar moesten schrappen was dus ook frustrerend.

arjenzvob

Ludi/KJ, de laatste editie was puur gokken. Ik ontdekte door een interview op youtube dat Ackermann hem zou gaan rijden bijvoorbeeld. En heel lang stonden er twee sprinters, Hofstetter en Sajnok dacht ik, als enige op de startlijst. En ja, dan ga je kijken naar vorige edities en hoe het valt met bijvoorbeeld de GIRO, maar ben je dan een kenner? Toen was het echt gokken.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik vind Frankfurt ook zeker iets toevoegen. Van mij mag die blijven.

De Tourminator

Dank arjenzvob. Ik heb wielerflits een mail gestuurd hoe dit topic te openen en vandaag uitleg daarvan gekregen. Maar je bent me voor.
EF dit jaar op 1 mei, een Duitse feestdag !!! Van mij mag deze gewoon meedoen. Ondanks dat de renners voor Kuurne nog niet echt bekend zijn, doet deze klassieker al jaren mee met Scorito.

Verder ga ik me dit jaar maar eens goed verdiepen in de renners. Heb er eindelijk wat tijd voor.

Laatst gewijzigd
Ludi

Vorig jaar is/was het inderdaad mogelijk wat lastig te gebruiken, zeker omdat het nu lastig na te gaan is of de verplaatsing nog veel impact heeft gehad op wie mee heeft gedaan, maar in vrijwel alle gevallen voor covid was het juist een koers die je op een andere manier moet benaderen en wat in de praktijk vaak betekende dat vrij veel mensen die alleen op de bolletjes van scorito / lijsten van PCS afgaan (of dat niet eens doen) in de problemen komen, wat zeker bij een kopmanspel zoals het klassiekersspel belangrijk is. Dat geldt in mindere mate ook voor BP.

arjenzvob

Ik weet dat we geen namen moeten droppen, want men leest hier mee. Hij zal dan wel duur worden.... Dus laten we het onder ons houden, dan valt zijn prijs misschien mee. Deal?
Oke komt ie: Wout van Aert. Sssssst, niet verder vertellen!

KissMyAce2.0

McNulty 4 miljoen

Ludi

Wout zal wel flink duur worden ja.

Rad

7 Miljoen, wie bied er meer

Ludi

Hoe duur ie is maakt niet eens zo veel uit, hoe duur ie is ten opzichte van het budget of alternatieven meer, maar die zullen ook enorm duur zijn.

Gladiool

Ik heb de afgelopen jaren vooral gemerkt dat degene die voor Scorito de prijsbepaling doet steeds meer verstand van het spelletje kreeg. Tot een punt waarop renners die behoorlijk onder de radar zaten werden geprijsd op wat de 'kenner' van em verwachtte ipv de prestaties tot nu toe. Ik weet zeker dat heel wat renners bij spelers op de radar zijn verschenen door hun prijskaartje ipv hun prestaties/potentie.

Op zich is dat prima, want dat maakt het voor de diehards veel moeilijker, doordat het aantal 'pareltjes' verdwijnt. Tegelijkertijd maakt het het stuk kennis een stuk minder belangrijk itt geluk. En dát vind ik vooral zonde. Daarnaast komt bij elke renner die hier wordt genoemd er €250.000 boven op de prijs voor elke keer dat ie langs komt :D.

Ab Normaal

Daarom houden nog veel mensen hun mond denk ik.

Ludi

Ik denk dat het wel heel leuk is als er opties zijn die 250k-1.25m kosten :)

Jopster

Weet iemand al welke koersen meedoen met klassiekerspel 2022?

Don Gielius

Ik ben benieuwd of er wat in huis komt van de beloofde website voor team selecties.

BrackenRidgeCycling

Marit 0.25
Capiot 0.75
Jungels 1.25

Wat zou poga gaan kosten?
Rijd toch een paar wedstrijden mee

Ludi

Ja 0.25 en 1.25 zou ik zeggen en leuke toevoeging vinden.

« 1 2 3 4 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.