Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 91 92 93 94
Bonorrie

Met alleen de supersprinter GAVIRIA aan de start heb ik er morgen veel vertrouwen in. Dus not.
Snel vergeten deze Duitse koers en op naar het GIRO-spel.

Ab Normaal

6 man voor morgen. Heb zelfs keuzestress :)

rbc1912

Nou. Alle vertrouwen in vandaag. Die 73,3% hoop ik nog richting de 80 te krijgen. Maar 3 man aan de start, maar alledrie kleppers:
1 Philipsen
2 Girmay
3. Nizzolo

rbc1912

Nou zeg, Ab. 6 is wel heel veel. Hoeveel kleppers?

Ab Normaal

Bennett, De Lie, Kristoff, Girmay, Degenkolb en Consonni

Hay

Vandaag geen vertrouwen, Politt is de enige van mijn team die start! Gekozen sprinters Jakobsen, Ewan, Cort, Coquard, Cort, Meeus en Garcia ontbreken allen. Zal wel een procent(punt) of 10 zakken.

M@thijs

Philipsen, de lie , girmay, kristoff en bol aan de start.
sta op 98,4% denk dat goud mogelijk moet zijn.

De Tourminator

Helaas vandaag alleen Phillipsen aan de start. De laatste wedstrijden gezakt naar 85,5%, dus ook dit jaar geen bekertje in de prijzenkast😥

rbc1912

'@M@thijs: dat denk ik ook wel. Echt een topteam om er nog ffkus een klap op te geven. Veel uit de top hebben maar 1 renner aan de start. Vaak Kristoff

Ludi

Vandaag met 5 man. Hopelijk de juiste 3 cap gemaakt. Ben benieuwd welke kleur de hopelijke beker zal worden

ditisdavid

Philipsen en Nizzolo vallen weer eens behoorlijk tegen, maar Kristoff sleept er toch een bronzen bekertje uit voor me. Voor de rest een spel om snel te vergeten, geluksfactor was nog groter dan andere jaren en dus voelt het vooral als een papieren bekertje.

ZK

Zilveren bekertje ondanks lijst vol foute keuzes in m'n teamselectie... In Giro op naar GOUD!

arjenzvob

Nog mooi op 95,5 geëindigd door een fijne eindsprint met Kristoff , Gaviria en Phillipsen als kopmannen + de Lie.

Eenstemeer blijkt hoe belangrijk E-F is.

Keshi

Ik had dit jaar ivm Milaan-Turijn meer sprinters mee. Als je Colbrelli meetelt zelfs 7. Uiteindelijk 0 aan de start in MT en vandaag 1. Niet mijn jaar.

@Ab Knappe jump vandaag! Nog net genoeg voor goud?

kevinraar

538 punten gehaald gestegen vsn 72.1 naar 85.1

Ragnar Lolbroek

En we eindigen op 92%. Na een roetsjbaan van 33% in de Omloop (Colbrelli niet gecapt) naar 93% na MT.
Toen begon de uitbreiding van de ziekenboeg en ben ik terug gezakt naar 48% door o.a. mijn nulpunter ooit in De Panne . Vanaf de Amstel terug beginnen stijgen naar een einduitslag van 92,2%. Ik ben dus wel tevreden want ik had helemaal niet meer verwacht nog aan de 90% te geraken.

Capra

Had nog een hele kleine hoop op een gouden bekertje met Kristoff op 3 en de teampunten van Politt.
Helaas 0,1 % in de min naar 98,7 %.
Toch tevreden dit jaar

Ludi

Hier dikke 4% erbij vandaag, net te kort voor goud, maar 98.7 mag ik niet mee klagen. 1 echt foute keus gemaakt, had zomaar goud kunnen opleveren. Maar prima zo.

Benzardi

Zo dat was het Klassiekerspel, helaas missen we net het bronzen bekertje met 94,8% , maar De Duracelli's heeft wel het bekende duimpje omhoog gewonnen.
We gaan niet zeggen waar het wel bekende duimpje is geweest, anders hebben wij de kans dat we gecanceld worden en dat Wielerflits zijn sponsors verliest.

Maar ja, we zijn ieder geval tevree over de resultaten en gaan we ons consenteren op de Giro.

Benzardi

consenteren = concentreren

Jasperdewaal11

En we sluiten af met 10% omhoog naar 85,6% niks mis mee

Gaviria en Kristoff doen wat ik hoopte.

Sjonge Jonge

Met vandaag Philipsen, de Lie en Kristoff nog 0,3% gestegen naar 99,6% en een mooie 71e plaats.
Eerste gouden bekertje, waar normaal het klassiekerspel een groot drama is.

Dus dat iemand hier zei dat dit jaar geluk nog meer om de hoek kwam kijken dan andere jaren zal daar vast mee te maken hebben, maar daar smaakt het biertje niet minder lekker om kan ik bevestigen.

jefgodfather

Ik ben ook heel tevreden met mijn prestatie dit voorjaar. Normaal is het altijd een drama voor me. Maar dit jaar een meer uitgebalanceerde ploeg en vooral meestal de juiste keuzes gemaakt met de kapiteins.

Dus ik ben 19de geëindigd in het eindklassement en dus 99,9%.
En toch win ik de Wielerflits Subleague niet en eindig ik 4de ! Dus er zitten dus nog veel straffe spelers hier.
De Forumpoule van Arjenzvob win ik wel, toch iets :)

arjenzvob

Ik zag het Jef. Mooie prestatie! Sjonge Jonge trouwens ook!
Het was trouwens niet mijn forumpoule he, iemand moest hem starten haha!
Op naar de GIRO!

roburger

Aparte editie van het Klassiekerspel, het spel ging dit jaar echt met ups en downs.
Mohoric, Kristoff en Evenepoel zijn voor mij de hoogtepuntjes. Maar, ik zat er dit jaar toch echt naast met o.a. Lampaert en Alaphilippe in mijn team. Het valt mij wel op dat er veel meer sprinters noodzakelijk waren dit jaar. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het voor de meesten mogelijk was om überhaupt overal 3 kansrijke kopmannen aan de start te hebben.

Uiteindelijk toch nog geëindigd op 82%, niet dramatisch :)

1 2 ... 91 92 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.