Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 3 4 ... 93 94
user27296

'@BrackenRidgeCycling

Bedoel je Rutsch of Bissegger?

Ik ga proberen echt de kopmannen te selecteren geen Van de 2de rij

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Dus jij hoopt ook op een dubbel budget Stijn?

Gladiool

Misschien kan Stijn solliciteren voor de functie van Product Manager bij Scorito. Kan ie zelf het budget bepalen en selecteren wie hij wil :)

Hinault94

'@stijn ik zou er de volgende nog aan toevoegen:

Lutsenko (kopman waalse klassiekers)
Wellens
Fuglsang
Kwiat
Chaves
Vlasov
Ide schelling

En dan remco die dit jaar ook wat klassiekers mee pikt.

Dr.Watt

Is het budget hetzelfde als in de grote rondes?

Oude kwaremont

Ik zie Victor campenaerts hier en daar ook wel een dichte uitslag rijden.

BrackenRidgeCycling

Stijn ik bedoel Maggie

user27296

Ik denk dat het wel zal lukken met het budget hoor. De kopmannen van de kleinere poegen kosten meestal minder. Het is ook mijn bedoeling van de juiste jonge mannen te nemen om men ploeg aan te vullen.

De kunst zal zijn de juiste mix tussen sprinter, kassei, puncheur, heuvel en de juiste jonge parel (maar hier zien ik toch al wa kandidaten)

BrackenRidgeCycling

Jonge parels zijn bij SVB te vinden en bij UNO rijden ook wel een paar hardrijders

Chaba

Het klassiekerspel blijft meer een soort gokspel dan de grote rondes waarbij het vaak onduidelijk is wie waar start en of ze starten, nog los van mogelijke blessures. Ik hoop alleen dat Corona niet al te veel impact gaat hebben.
Bike Exchange die alweer uit een ronde stapt en meerdere individuen die al een besmetting hebben opgelopen.
Ik ben benieuwd.

..En toch kijk ik er weer naar uit en weet ik dat ik me ga irriteren. herkenbaar?

Mony Tartin

Eerste vraagtekens zijn alweer een feit: Asgreen met corona en Moscon met Bronchitis....

RTankink

'@Chaba Jup, denk dat iedere fanatieke scoritospeler dat gevoel wel herkent. Al lukt het tegenwoordig beter om me niet op te fokken voor de TV als je een lekkere berg punten langzaam maar zeker uit je vingers ziet glippen.

Met het klassiekerspel is het meestal wel een beetje een loterij, maar denk dat er niet veel anders op zit dan afgaan op de informatie die beschikbaar is en hopen dat iedereen gewoon het programma rijdt en kan rijden dat hij voor ogen heeft. Uiteindelijk zitten we aan het begin van het spel allemaal in hetzelfde schuitje.

Laatst gewijzigd
Hoekje

Ik kan niet wachten! ! Wellens zoals elk jaar z'n eerste rit alweer gewonnen. Vorig jaar toch weer in getrapt, maar ook al wint hij nu nog 10 ritten , nooit meer Wellens.

BrackenRidgeCycling

Maar hij rijd wel veel en ook BP

Ketjap Manis

Wellens en Teuns, elk jaar trapt er weer een 40-50% in.

Hoekje

'@ Ketjap Manis : Inderdaad

Zo heb je nog wel een paar renners die zogenaamd 'zekerheden' zijn maar al een paar jaar ondermaats presteren. Naesen en Greg blijven dit jaar ook lekker thuis.

Pim96

Haha die Wellens.. Je moet vooral niet verwachten dat hij openingsweekend knalt (waar je hem meestal wel voor neemt). In de heuvelklassiekers pakt hij nog wel eens top 10 mee.

Hinault94

Ik denk dat florian vermeersch nog zo een twijfel geval zal zijn. Kopman bij lotto, hele mooie roubaix gereden maar twijfel of hij week op week het vlaamse werk zal aankunnen.

Chaba

Prijs van Vermeersch zal een hoop bepalen gok ik zo. :)

Rad

Dat is elk jaar de lastige puzzel, de meeste toppers richten hun vizier op de Ronde en Roubaix, maar je moet ook renners hebben die kort eindigen in de Omloop, E3 ed.

rbc1912

Ik lees hier veel over de zogenaamde 'Wellens-val'. Ik trapte er ook weer keer op keer in haha

arjenzvob

Eschborn is cruciaal voor dit spel voor een echt hoge notering of niet.....

KissMyAce2.0

Denk dat de goede captains selecteren en daar geluk mee hebben belangrijkr is dan welke koers dan ook

arjenzvob

Uiteraard. Wat ik bedoel is dat je op het eind nog wat mannen aan de start van Eschborn moet hebben, om echt te willen winnen. Een captain bij de RVV is namelijk net zo veel waard en daar zijn de kanshebbers talrijk. Bij Eschborn is die vijver kleiner.

rbc1912

Niet alleen Eschborn hoor. De Scheldeprijs en de Brabantse Pijl zijn ook al sinds jaar en dag sleutelkoersen. Daar haal je je winst op. Niet op Vlaanderen, Roubaix, de Amstel, de Omloop en Luik

1 2 3 4 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.