Ik denk dat het wel zal lukken met het budget hoor. De kopmannen van de kleinere poegen kosten meestal minder. Het is ook mijn bedoeling van de juiste jonge mannen te nemen om men ploeg aan te vullen.
De kunst zal zijn de juiste mix tussen sprinter, kassei, puncheur, heuvel en de juiste jonge parel (maar hier zien ik toch al wa kandidaten)
Het klassiekerspel blijft meer een soort gokspel dan de grote rondes waarbij het vaak onduidelijk is wie waar start en of ze starten, nog los van mogelijke blessures. Ik hoop alleen dat Corona niet al te veel impact gaat hebben.
Bike Exchange die alweer uit een ronde stapt en meerdere individuen die al een besmetting hebben opgelopen.
Ik ben benieuwd.
..En toch kijk ik er weer naar uit en weet ik dat ik me ga irriteren. herkenbaar?
'@Chaba Jup, denk dat iedere fanatieke scoritospeler dat gevoel wel herkent. Al lukt het tegenwoordig beter om me niet op te fokken voor de TV als je een lekkere berg punten langzaam maar zeker uit je vingers ziet glippen.
Met het klassiekerspel is het meestal wel een beetje een loterij, maar denk dat er niet veel anders op zit dan afgaan op de informatie die beschikbaar is en hopen dat iedereen gewoon het programma rijdt en kan rijden dat hij voor ogen heeft. Uiteindelijk zitten we aan het begin van het spel allemaal in hetzelfde schuitje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.