Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 41 ... 93 94
mas22

Hangt van de rest van je team af

Ralph123

Nemen jullie Magnus Cort mee om wat zekerheid te hebben bij EF? Of zien jullie de meerwaarde niet in?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Lastig, want zekerheid heb je nooit. Zo had ik vorige keer bewust renners meegenomen die EF zouden rijden, werd die koers geschrapt voor Scorito. Dusja, je weet nooit wat er nog gaat gebeuren de komende maanden ;)

ZK

Feit dat Cort op voorlopige deelnemerslijst van EF staat betekend natuurlijk niet gelijk dat hij daar sowieso sprintkopman zal zijn... Dus zekerheid heb je niet

TourdeRobin

Wat vinden jullie, hoe kan ik mijn laatste miljoen het beste besteden: Lutsenko, Teuns, Cort of Valgren?

Jasperdewaal11

Ik vind die lijst van: "wie zal ik kiezen uit deze renners met dit budget?" zo apart want dat hangt toch altijd van de rest van je ploeg af?

Kijk of je verhoudingen kloppen ten opzicht van het aantal type koersen die je krijgt. En kan je bij die races 3 a 4 man zeker kopman maken. Mits de races waar niet veel over bekend is uiteraard, maar daar moet een beetje berekenend gokken.

That's it.

Barrygoal

'@Fiets paulusma, ik zou inderdaad meer investeren in sprinters en heuvel. Wie ga je kopman maken in die etappes?

@forzafabio Merlier reed vorig jaar ook de giro , lijkt me dan juist niet dat hij Eschborn gaat rijden. Meer kans met Philipsen in mijn optiek

TourdeRobin

'@Jasper Dat ben ik met je eens. Alleen mijn vraag komt voort uit de keuze tussen, min of meer, gelijke type renners. Ik zal het meer specificeren; wie van deze 4 gaat de meeste punten halen?

That's it.

Laatst gewijzigd
Donnie D

Bedankt voor weer genoeg leesplezier allen! Heb zelf niet zoveel tijd om goed mee te kunnen discussiëren met de verschillende onderwerpen helaas.

Ik begrijp de twijfel over Pidcock niet zo goed. Is samen met Wout toch echt van een andere niveau? Is er iets dat ik over het hoofd zie? Staat er vanaf minuut 1 in bij me.

Met de heuvelmannen heb ik ook echt een hoofdbreker. Ben eigenlijk niet tevreden maar weet niet hoe ik het aan zou moeten kunnen passen. Iemand tips?

Mijn team:

van Aert
Pidcock
Senechal
Turgis
Teunissen
Mohoric
Vermeersch
Moscon
Hoelgaard
Pogacar
Valverde
Cosnefroy
Colbrelli
Ewan
Jakobsen
Garcia Cortina
Meeus
Covi
de Lie
Johannessen

tijsbaas

'@Barrygoal True, maar toen viel EF in de herfst. Nu paar dagen voor de start van de Giro. Perfecte koers voor een generale. Zoals Wanty het doet, bijv.

BigMig

Jongens ik heb jullie hulp echt nodig, ik heb 10 miljoen te besteden, wat zouden jullie doen?

Optie A:
Van Aert + Sénéchal

Of meer in de breedte

Optie B:
Russo + Basso + Biermans + Lecroq + Vergaerde + Doull + Mullen + Bystrøm + Aniolkowski + Resell + Laengen + Carr + van Poppel + Capiot + de Buyst + Livyns + Campenaerts + Halvorsen + Dewulf + van der Hoorn

Wat zouden jullie doen? Graag jullie reactie!!1

tijsbaas

'@BigMig 😂😂

MarvinG

B natuurlijk

Jan Janssens

'@Forza Fabio, als ik naar edities van 2018 en 2019 kijk rijden er inderdaad heel wat sprinters EF als voorbereiding Giro (o.a. winnende Ackermann in 2019). Echter was toen telkens de Giro vrij kort na EF (3-5 dagen). nu zitten er 10 dagen tussen. Weet niet of die mannen nog voor Giro op stage gaan? Want dat zou dan wel pal daar in vallen denk ik? Of hebben andere hier een ander zicht op?

Antonini

Als jullie moeten kiezen tussen Ackermann, Bennett of Matthews. Waarom zouden jullie dan Naesen kiezen?

tijsbaas

'@Jan Janssens Giro begint op zes mei. Vijf dagen na Eschborn - Frankfurt. Lijkt mij de perfecte voorbereiding, maar het is niet meer dan een theorie. Kan wel interessant zijn.

EDIT: Geen tien dagen dus.

Laatst gewijzigd
Jan Janssens

'@Forza met het scrollen tussen de jaren naar startdatum 2019 gekeken. klopt inderdaad dan zou het goede voorbereiding zijn. En ik zie nog enkele leuke namen op Giro startlijst die dan in aanmerking komen..

Karperdrol

nog 4,5 miljoen over. best wel wat opvulling.
van Aert
Pidcock
Senechal
Trentin
Turgis
Kristoff
Pogacar
Colbrelli
Ewan - Philipsen
Jakobsen
Meeus
Mozzato
Covi
Snor
Dewulf
De Lie
Bystrom.

Ik moet dus nog wat in de heuvels hebben.
ik zit zelf te denken aan Valverde en Cosnefroy.
dan heb ik nog 1 miljoen over voor....

Als ik het vergelijk met andere, heb ik veel meer opvulling dan de rest. meer mensen met zoveel opvulling?

Karperdrol

Dubbele post. excuus

Laatst gewijzigd
lennym

Oké, de laatste twijfel. Ik mis nog een TJV en een heuvelaar. Teunissen + Woods of Laporte + Barguil; wie overtuigt me?

BrackenRidgeCycling

Teunissen en Woods, Mike punten zelf 1e 20, bonus wva, Woods altyd goed wp en lbl

Caene91

Ik heb nog 46 miljoen Europunten over voor 20 renners. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt

Laatst gewijzigd
MarvinG

Zeker. 20 renners aanklikken, succes gegarandeerd!

Caene91

Nog even wachten tot morgen, je weet maar nooit dat Van Aert komende nacht met zijn kont blootligt en morgen een ongelooflijke snotneus heeft..

kevinraar

Van der poel en schelling wisselen voor trentin en arabburu?

1 2 ... 41 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.