Al weken een mooie 500k juichrenner op het oog voor deze editie. Toch altijd een opluchting als de stagiair hem dan ook inderdaad gewoon 500k maakt.
We zijn los jongens, heb er zin in!
Edit: Het spaanse strandje ook (weer?) 500k, die jongen is ook echt flink afgegleden helaas.
Nou als ik de eerste Etappe zie dan schreeuwt dat toch echt MVDP. Gelijk al een reden om hem te nemen en kopman te maken. Eerste 126 punten zijn al binnen! Trekt die zich uit elkaar in de 2e korte tijdrit. 10e plek wellicht nog 3e ak, 1e in berg en 1e in sprintklassement. Weer zo'n 40 punten. En dan wint Merlier rit 3. Waar hij ook in de klassementen hoog blijft staan. 25 punten erbij. Dan heb je na 3 ritten al zo'n 190 punten!
VdP is dezelfde discussie als vorig jaar. Kan in korte tijd al een flinke hap in punten pakken, de vragen zijn echter:
*Wat daarna? (Al helemaal als hij er minder dan gehoopt pakt in de eerste dagen)
* Is het genoeg?
Ik verwacht geen eindpunten voor VdP en ook de teampunten gaan schamel zijn. Dan vind ik 3 miljoen vrij veel op het eerste oog. Er zijn echter wel echt een paar mooie etappes voor hem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.